Przetargi.pl
Budowa 8-oddziałowego przedszkola o kubaturze Vcałk=5198,76 m3 i powierzchni Pużytk=1305,24 m2 wraz z rozbudową istniejącego budynku oświatowego przy ulicy Korczaka w miejscowości Stęszew z materiału Wykonawcy.

Urząd Miejski Gminy Stęszew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 8197141
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Gminy Stęszew
    ul. Poznańska 11 11
    62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie
    tel. 8197141
    REGON: 00053114000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 8-oddziałowego przedszkola o kubaturze Vcałk=5198,76 m3 i powierzchni Pużytk=1305,24 m2 wraz z rozbudową istniejącego budynku oświatowego przy ulicy Korczaka w miejscowości Stęszew z materiału Wykonawcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa 8-oddziałowego przedszkola o kubaturze Vcałk=5198,76 m3 i powierzchni Pużytk=1305,24 m2 wraz z rozbudową istniejącego budynku oświatowego przy ulicy Korczaka w miejscowości Stęszew z materiału Wykonawcy. Zakres prac obejmuje: 1. Budowę 8 - oddziałowego przedszkola o kubaturze Vcałk=5198,76 m3 i powierzchni Pużytk=1305,24 m2 wraz z rozbudową istniejącego budynku oświatowego: a. Kompleksowa obsługa geodezyjna zadania. b. Roboty ziemne. c. Roboty budowlano-konstrukcyjne. d. Roboty drogowe oraz utwardzenie terenu wraz z wykonaniem zagospodarowania terenu (trawniki, nasadzenia, obiekty małej architektury, ogrodzenie). e. Wykonanie instalacji elektrycznych, TV, oddymiana, okablowania strukturalnego, oświetlenia zewn., instalacji odgromowych i wyrównawczych. f. Wykonanie instalacji wod. - kan. wraz z kompletnym montażem przyborów inst. g. Wykonanie instalacji c. o. wraz z rozbudową istniejącej kotłowni. h. Wykonanie instalacji gazowej. i. Wykonanie instalacji ciepła technologicznego. j. Wykonanie instalacji wentylacji. k. Budowa i częściowa modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem. l. Budowa i częściowa modernizacja sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączem. m.Budowa i częściowa modernizacja sieci wodociągowej wraz z przyłączem. 2. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 5 kpl. 3. Zapewnienie nadzoru i pozytywnego odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego i poniesienie kosztów z tego tytułu. 4. Zabezpieczenie placu budowy pełnym i trwałym ogrodzeniem, uniemożliwiającym wstęp osób nieuprawnionych na teren budowy oraz oświetlenie i oznakowanie zgodnie z wytycznymi BHP i obowiązującymi przepisami. 5. Zapewnienie dojazdu sprzętu budowlanego na plac budowy, oznakowanego i zabezpieczonego, niekolidującego z publicznym ruchem pieszym i kołowym, oraz funkcjonowaniem istniejącego przedszkola. 6. Zakup, dostawa i montaż wszystkich urządzeń, armatury, instalacji i osprzętu objętych dokumentacją projektową. 7. Wykonanie pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń wraz z dostarczeniem protokołów potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 8. Kolorystyka projektowanych elementów architektonicznych (kolorystyka ścian, elewacji, wykończenia podłóg, detali architekt.) w uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Zapewnienie nadzoru nad inwestycją odpowiednich służb i organów i poniesienie z tego tytułu opłat (WSG, ENEA SA, Telekomunikacja Polska, ZGKiM itp.). 10. Demontaż i odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej oraz przywrócenie do stanu pierwotnego, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 11. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii dotyczących wykonania włączeń i podłączeń infrastruktury technicznej. 12. Opracowanie i realizację projektu organizacji ruchu oraz projektu technologii i organizacji budowy. 13. Zorganizowanie zaplecza budowy odpowiadającego warunkom i przepisom BHP, Sanepid i p-poż oraz pomieszczenia przystosowanego do narad roboczych. 14. Odtworzenie i doprowadzenie do stanu pierwotnego wszystkich elementów zagospodarowania działek, na których realizowana była inwestycja. 15. Dostosowanie rodzaju i terminu robót do funkcjonowania istniejącego przedszkola. 16. Uporządkowanie terenu oraz prywatnych nieruchomości objętych inwestycją po zakończonych pracach i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 17. Konsultowanie i wyjaśnianie wszystkich ewentualnych problemów oraz wątpliwości z osobami pełniącymi funkcję inspektora nadzoru autorskiego. 18. Uzyskanie od wszystkich właścicieli nieruchomości oświadczenia o doprowadzeniu terenu /działki/ do należytego stanu 19. Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa będąca załącznikiem do SIWZ. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego. - dokumentację powykonawczą - atesty na materiały i prefabrykaty, - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, - dokumenty i protokóły dotyczące odbioru robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150.000,00 złotych. 2. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6. ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew wskazane przez Zamawiającego. 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniające warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi być załączone do oferty. 2.Spełniające warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Spełniające warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz dostarczą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sprawdzanie żądanych oświadczeń i dokumentów. 2.Sprawdzanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na piśmie musi spełniać następujące warunki i zawierać: 1.Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto. Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty. 2.Kosztorys ofertowy wyceniony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi udokumentować posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi przedstawić minimum jeden dokument potwierdzający wykonanie budowy lub rozbudowy budynku odpowiadający rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności / wykaz osób i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował /. Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi, Kierownik robót z uprawnieniami w branży sanitarnej i wod. kan. Kierownik robot w branży c.o. i gaz. Kierownik robót w branży elektrycznej, Kierownik robót w branży drogowej, Kierownicy robót - z minimum rocznym stażem. UWAGA: Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień . Dotyczy kadry kierowniczej. 8.Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 9.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11.Dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, składają oferty zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność odpisu z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.steszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach