Przetargi.pl
BUDOWA 7 PUNKTÓW SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMIN CZŁONKOWSKICH ZWIĄZKU CELOWEGO GMIN MG-6, REALIZOWANA W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Związek Celowy Gmin MG-6 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 728 71 01, , fax. 95 751 46 18
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Celowy Gmin MG-6
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 728 71 01, , fax. 95 751 46 18
    REGON: 21103528000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zcg.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA 7 PUNKTÓW SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMIN CZŁONKOWSKICH ZWIĄZKU CELOWEGO GMIN MG-6, REALIZOWANA W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompletne i kompleksowe wykonanie wszystkich prac składających się na odpowiednią część zamówienia wskazaną w Rozdziale II ust. 2 pkt 1) – 7), w ramach: 1) prac przygotowawczych, 2) prac projektowych, których realizacja jest niezbędna dla prawidłowego wykonania robót budowlanych, o których mowa w następnych punkcie, 3) robót budowlanych, których rezultatem będzie kompletna infrastruktura Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych spełniająca wszystkie wymogi wynikające z przepisów bezwzględnie obowiązujących prawa powszechnie obowiązującego oraz ustanowione przez Zamawiającego w szczególności wyrażone w Programie funkcjonalno-użytkowym w ramach opisu zadania budowlanego oraz określonych jako wymagania szczegółowe, 4) realizacji robót w zakresie infrastruktury towarzyszącej PSZOK – w całym zakresie wynikającym z Programu funkcjonalno-użytkowego oraz postanowień wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 5) wyposażenia PSZOK – w całym zakresie wynikającym z Programu funkcjonalno-użytkowego oraz postanowień wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 6) zagospodarowania terenu. Wykonawca w ramach swoich obowiązków zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami ze strony projektanta. 2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I – VII zawierają: 1) odpowiednie Programy funkcjonalno-użytkowe załączone do SIWZ (załącznik nr 9 - 126) wraz z stanowiącymi ich integralną część załącznikami, 2) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ . 3. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć i wykonać wszelkie prace, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla zapewnienia i uzyskania kompletności oraz wymaganej ilości, jakości i terminowości zakończenia zamówienia. 4. Zamówienie będzie realizowane: 1) na terenie wskazanym w Rozdziale II ust. 1 pkt 1) – 6) (dalej i powyżej: „Teren robót”) - w zakresie uzasadnionym specyfikom obowiązków realizowanych przez Wykonawcę, 2) miejscu wyznaczonym i zapewnionym we własnym zakresie przez wykonawcę – w zakresie w jakim realizacja zamówienia nie wymaga bezpośredniej obecności w miejscu wskazanym w ust. 4 pkt 1) lub ust. 4 pkt 3) niniejszego Rozdziału OPZ, 3) miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podmiot trzeci lub miejscu wynikającym z właściwości sprawy (np. urząd organu) – w zakresie uzasadnionym specyfikom obowiązków realizowanych przez wykonawcę. 5. Zamawiający nie zapewnia wykonawcy pomieszczeń, urządzeń, narzędzi, materiałów, środków transportu itp. Wykonawca zobowiązany jest w cenie ofertowej uwzględnić wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia w tym również koszty związane z zapewnieniem pomieszczeń, urządzeń biurowych, środków transportu, narzędzi, urządzeń, materiałów budowlanych, dostępu do źródeł energii, wody itp. a także kosztów ich eksploatacji. 6. Zamówienie będzie realizowane w terminach wskazanych w Rozdziale IV OPZ. 7. W zakresie w jakim SIWZ lub przepisy prawa powszechnie obowiązującego nie ustanawiają terminu na realizację konkretnego z obowiązków ciążących na Wykonawcy, ich realizacja musi nastąpić: 1) w terminie dostosowanym do charakteru obowiązku, 2) niezwłocznie, każdorazowo w terminie pozwalającym na realizację zamówienia najpóźniej w terminie końcowym o którym mowa w Rozdziale III ust. 6 OPZ, 3) w terminie przewidzianym w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym sporządzonym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego, 4) w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, organ, podmiot trzeci. 8. Zamówienie musi być realizowane przez osoby dysponujące stosownymi uprawnieniami, kwalifikacjami i doświadczeniem. Realizacja robót projektowych lub budowlanych musi nastąpić co najmniej z udziałem osób wskazanych przez wykonawcę na potrzeby wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wyrażonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit a) SIWZ. Postanowienie zdania poprzedniego nie zwalnia wykonawcy, z zapewnienia niezbędnej ilości osób, o odpowiednich kwalifikacjach oraz doświadczeniu, gwarantującym należyte wykonanie całości zamówienia. 9. Zamówienie: 1) realizowane jest w ramach Projektu „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gmin – uczestników Związku Celowego Gmin Mg-6 z elementami uzupełniającymi”, 2) jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4 „Środowisko i kultura”, Działanie 4.2 „Gospodarka odpadami” na realizację inwestycji pn. „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gmin – uczestników Związku Celowego Gmin Mg-6 z elementami uzupełniającymi”, umowa o dofinansowanie nr RPLB.04.02.00-08-0002/19-00 z dnia 20.05.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 2 ustawy PZP żąda wniesienia wadium w wysokości: 1) 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) – część I zamówienia, 2) 29.000 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) – część II zamówienia, 3) 19.000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) – część III zamówienia, 4) 19.000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) – część IV zamówienia, 5) 19.000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) – część V zamówienia, 6) 19.000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) – część VI zamówienia, 7) 19.000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) – część VII zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach