Przetargi.pl
Budowa 6 pomostów wędkarsko-rekreacyjnych nad jeziorami w miejscowościach: Bysław, Bysławek, Lubiewo i Cekcyn oraz budowa małej infrastruktury turystycznej nad stawami w miejscowościach: Klonowo, Lubiewo i Trutnowo

Gmina Lubiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-526 Lubiewo, ul. Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 493 10 , fax. 52 519 02 14
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubiewo
    ul. Hallera 9 9
    89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 493 10, fax. 52 519 02 14
    REGON: 09235113300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiewo.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 6 pomostów wędkarsko-rekreacyjnych nad jeziorami w miejscowościach: Bysław, Bysławek, Lubiewo i Cekcyn oraz budowa małej infrastruktury turystycznej nad stawami w miejscowościach: Klonowo, Lubiewo i Trutnowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekty pn.: Budowa 6 pomostów wędkarsko-rekreacyjnych nad jeziorami w miejscowościach: Bysław, Bysławek, Lubiewo i Cekcyn oraz pn.: Budowa małej infrastruktury turystycznej nad stawami w miejscowościach: Klonowo, Lubiewo i Trutnowo współfinansowane są w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności. 2. Przedmiotem zamówienia jest: CZEŚĆ NR 1 Budowa 6 pomostów wędkarsko-rekreacyjnych nad jeziorami w miejscowościach: Bysław, Bysławek, Lubiewo i Cekcyn 2.1. budowa pomostu na Jeziorze Bysławskim - na dz. nr 158/3 i 683/1 w Bysławiu, obręb ewidencyjny Bysław - 1 szt. Planuje się wykonanie pomostu o konstrukcji drewnianej opartej na palach drewnianych, w kształcie litery T, o następujących parametrach: - długość pomostu-16,00 m, poprzeczki -4,00 m, - szerokość pomostu - 1,20 m, poprzeczki - 2,00 m,- całkowita długość pomostu - 18,00 m, - łączna powierzchnia - 27,20 m2. Elementami poprawiającymi bezpieczeństwo będą: - barierki ochronne o wysokości 1,00 m zamontowane jednostronnie na dojściu i na poprzeczce od strony lądu (UWAGA! w części graficznej projektu nie pokazano barierek na poprzeczce) , - drabinka ułatwiająca zejście do wody zamontowana na frontowej stronie główki pomostu, - stojak z kołem ratunkowym. W obrębie pomostu jest przewidziane usunięcie trzciny na powierzchni 256 m2. 2.2. budowa pomostu na Jeziorze Małym Bysławskim - na dz. nr 176/5 i 176/6 w Bysławku, obręb ewidencyjny Bysławek - 1 szt. Planuje się wykonanie pomostu o konstrukcji drewnianej opartej na palach drewnianych, w kształcie litery T, o następujących parametrach: - długość trzonu - 22,00 m, poprzeczki - 6,00 m, - szerokość trzonu - 1,50 m, poprzeczki - 2,00 m, - całkowita długość pomostu - 24,00 m, - łączna powierzchnia - 45,00 m2. Elementami poprawiającymi bezpieczeństwo będą: - barierki ochronne o wysokości 1,20 m zamontowane dwustronnie na dojściu i jednostronnie od strony lądu na poprzeczce, - drabinka ułatwiająca zejście do wody zamontowana na frontowej stronie główki pomostu, - stojak z kołem ratunkowym. Na stojaku z kołem ratunkowym należy zamontować tablicę informacyjno-promocyjną o wymiarach 30cm x 21cm po wcześniejszym uzgodnieniu treści z Zamawiającym. Dojście do pomostu będzie stanowiła kostka betonowa szara grub. 8 cm o pow. 8 m2. Przed budową powyższego pomostu zaplanowana jest rozbiórka 1 istniejącego, niesprawnego pomostu drewnianego zlokalizowanego w pobliżu miejsca budowy nowego pomostu. 2.3. budowa pomostów na Jeziorze Jeziorki - na dz. nr 78 i 80/3 w Lubiewie, obręb ewidencyjny Lubiewo - 3 szt. Planuje się wykonanie pomostów o konstrukcji drewnianej opartej na palach drewnianych, w kształcie litery T, o następujących parametrach: 1/ pomost nr 1 i 2 - długość trzonu - 6,00 m, poprzeczki - 3,00 m, - szerokość trzonu - 1,50 m, poprzeczki - 5,00 m, - całkowita długość - 9,00 m, - łączna powierzchnia każdego z pomostów - 24,00 m2. 2/ pomost nr 3 - długość trzonu - 8,00 m, poprzeczki - 3,00 m, - szerokość trzonu - 1,50 m, poprzeczki - 6,00 m, - całkowita długość - 11,00 m, - łączna powierzchnia - 30,00 m2. Elementami poprawiającymi bezpieczeństwo będą barierki ochronne o wysokości 1,20 m zamontowane dwustronnie na dojściach i jednostronnie od strony lądu na poprzeczkach pomostów. Dojście do pomostów będzie stanowiła kostka betonowa szara grub. 8 cm o łącznej pow. 24 m2. W miejscu budowy projektowanych pomostów przewidywane jest wycięcie trzciny na powierzchni 78 m2, rosnącej w wodzie oraz przy brzegu jeziora Jeziorki, przy granicy z działką 80/3. Na każdym pomoście należy zamontować w widocznym miejscu tabliczkę z numerem odpowiednio 1, 2, 3. 2.4. budowa pomostu na Jeziorze Gwiazda - na dz. nr 1002/1 i 1062 w Cekcynie, obręb ewidencyjny Cekcyn - 1 szt. Planuje się wykonanie pomostu o konstrukcji drewnianej opartej na palach drewnianych, w kształcie litery T, o następujących parametrach: - długość trzonu - 10,00 m, poprzeczki - 5,00 m, - szerokość trzonu - 1,50 m, poprzeczki - 3,00 m, - całkowita długość pomostu - 13,00 m, - łączna powierzchnia - 30,00 m2. Elementami poprawiającymi bezpieczeństwo będą: - barierki ochronne o wysokości 1,20 m zamontowane dwustronnie na dojściu i jednostronnie od strony lądu na poprzeczce, - drabinka ułatwiająca zejście do wody zamontowana na frontowej stronie główki pomostu, - stojak z kołem ratunkowym. Dojście do pomostu będzie stanowiła nawierzchnia z kostki betonowej szarej grub. 8 cm o pow. 8 m2 Przed budową powyższego pomostu zaplanowana jest rozbiórka istniejącego, niesprawnego pomostu drewnianego, zlokalizowanego w pobliżu miejsca budowy nowego pomostu. UWAGA! 1. Pokład pomostów należy wykonać z desek iglastych minimum II klasy jakości, barierki ochronne należy wykonać z drewna klasy I. 2. Deski na pokładzie pomostów należy montować w odstępach co 1 cm. 3. Wszystkie elementy drewniane ww. pomostów należy zaimpregnować preparatem zabezpieczającym przed działaniem grzybów, owadów, ognia a także uodparniającym drewno na wpływ wody. 4. Wymagane są drabinki metalowe wykonane z rurek stalowych, ocynkowanych o średnicy 1,5 cala (ok. 4 cm) sięgające do 0,3m ponad dno jeziora i wystające 0,8m ponad pomost. Szerokość drabinki - 0,5m. Drabinki należy zabezpieczyć 1 warstwą farby antykorozyjnej i 1 warstwą farby nawierzchniowej. 5. Kolorystykę drewna i drabinek ułatwiających zejście do wody należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym. CZEŚĆ NR 2 Budowa małej infrastruktury turystycznej nad stawami w miejscowościach: Klonowo, Lubiewo i Trutnowo Operacja dotyczy turystycznego zagospodarowania stawów w Klonowie (działka nr 323), Lubiewie (działka nr 458 i 795/7) i Trutnowie (działka nr 127/1). 2.5. Nad stawem w Klonowie zaplanowano realizację następujących zadań: 1. budowę altany wraz ze stołem i ławkami Przewiduje się budowę altany - 1 kpl. o konstrukcji drewnianej z ławkami i stołem mocowanych na stałe do podłoża. Altana będzie w kształcie sześciokąta a powierzchnia zabudowy altany wynosić będzie 11,40m2. Altana zostanie wykonana z drewna sosnowego: słupy 16x16 cm, krokwie 7x14 cm, stopy fundamentowe betonowe szer. 25 cm, gł. 40 cm, pokrycie dachu - deska 2,5 cm i gont bitumiczny. Altana zostanie wyposażona w 5 szt. ławek połączonych o dług. 1,60 m każda oraz stół o dług. 2m w kształcie sześciokąta. Elementy te zostaną wykonane z bali drewnianych i będą na stałe zamocowane do podłoża. 2. budowę miejsca na ognisko Przewiduje się budowę 1 miejsca na ognisko. Fundament paleniska będzie wykonany z cegieł klinkierowych na zaprawie cementowej. Wokół ogniska ustawionych zostanie 6 ławek o dług. 1,70 m i szer. 0,40 m z bali drewnianych, 3. zakup i montaż koszy na śmieci Przewiduje się zakup montaż 2 szt. koszy na śmieci, wykonanych z blachy ocynkowanej i czarnej na słupkach metalowych, pojemność 40 l, wyposażone w popielnice i daszek. Kosze zostaną zamontowane na słupkach w kotwach. 4. zakup i montaż ławek Przewiduje się zakup i montaż 3 szt. ławek o konstrukcji metalowej: siedzisko i oparcie drewniane, dług. siedziska 2 m. 5. zakup i montaż stojaka na rowery Przewiduje się zakup i montaż 1 stojaka 5-stanowiskowego, wykonanego z rur stalowych, słupki o średnicy 75 mm, rama o średnicy 42 mm, pałąki o średnicy 12 mm. Mocowanie: słupki w kotwach zabetonowanych w gruncie. 6. utwardzenia Teren pod altaną będzie utwardzony kostką brukową kolorową grub. 6 cm układaną na podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie tłuczniowej. Powierzchnia utwardzenia - 11,40 m2 7. wymianę kładki dla pieszych Kładka będzie miała dług. 3,5 m na balach drewnianych 20x16cm z chodnikiem drewnianym z bali grub. 6 cm oraz poręczami drewnianymi z bali 12x12 cm. 2.6. Nad stawem w Lubiewie zaplanowano realizację następujących zadań: 1. budowę altany wraz ze stołem i ławkami Przewiduje się budowę altany - 1 kpl. o konstrukcji drewnianej z ławkami i stołem mocowanych na stałe do podłoża. Altana będzie w kształcie sześciokąta a powierzchnia zabudowy altany wynosić będzie 11,40m2. Altana zostanie wykonana z drewna sosnowego: słupy 16x16 cm, krokwie 7x14 cm, stopy fundamentowe betonowe szer. 25 cm, gł. 40 cm, pokrycie dachu - deska 2,5 cm i gont bitumiczny. Altana zostanie wyposażona w 5 szt. ławek połączonych o dług. 1,60 m każda oraz stół o dług. 2m w kształcie sześciokąta. Elementy te zostaną wykonane z bali drewnianych i będą na stałe zamocowane do podłoża. Wykonawca zamontuje tablicę informacyjno-promocyjną o wymiarach 30cm x 21cm po wcześniejszym uzgodnieniu treści i dokładnego miejsca z Zamawiającym. 2. budowę miejsca na ognisko Przewiduje się budowę 1 miejsca na ognisko. Fundament paleniska będzie wykonany z cegieł klinkierowych na zaprawie cementowej. Wokół ogniska ustawionych zostanie 6 ławek o dług. 1,70 m, szer. 0,40 m z bali drewnianych. 3. zakup i montaż koszy na śmieci Przewiduje się zakup montaż 4 szt. koszy na śmieci, wykonanych z blachy ocynkowanej i czarnej na słupkach metalowych, pojemność 40 l, wyposażone w popielnice i daszek. Kosze zostaną zamontowane na słupkach w kotwach. 4. zakup i montaż ławek Przewiduje się zakup i montaż 5 szt. ławek o konstrukcji metalowej: siedzisko i oparcie drewniane, dług. siedziska 2 m. 5. zakup i montaż stojaka na rowery Przewiduje się zakup i montaż 1 stojaka 5-stanowiskowego, wykonanego z rur stalowych, słupki o średnicy 75 mm, rama o średnicy 42 mm, pałąki o średnicy 12 mm. Mocowanie: słupki w kotwach zabetonowanych w gruncie. 6. utwardzenia Teren pod altaną, plac do tańczenia przy altanie oraz ścieżka spacerowe wokół stawu będą utwardzone kostką brukową kolorową grub. 6 cm układaną na podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie tłuczniowej. Powierzchnia utwardzeń: - pod altaną - 11,40 m2 - plac do tańczenia przy altanie - 80 m2 - ścieżka spacerowa wokół stawu - 516 m2 7. wymianę części ogrodzenia Przewiduje się ogrodzenie drewniane (słupki i listwy) na kotwach stalowych wbetonowanych w grunt, dług. 40 m, wysokość 90 cm. 2.7. Nad stawem w Trutnowie zaplanowano realizację następujących zadań: 1. budowę altany wraz ze stołem i ławkami Przewiduje się budowę altany - 1 kpl. o konstrukcji drewnianej z ławkami i stołem mocowanych na stałe do podłoża. Altana będzie w kształcie sześciokąta a powierzchnia zabudowy altany wynosić będzie 11,40m2. Altana zostanie wykonana z drewna sosnowego: słupy 16x16 cm, krokwie 7x14 cm, stopy fundamentowe betonowe szer. 25 cm, gł. 40 cm, pokrycie dachu - deska 2,5 cm i gont bitumiczny. Altana zostanie wyposażona w 5 szt. ławek połączonych o dług. 1,60 m każda oraz stół o dług. 2m w kształcie sześciokąta. Elementy te zostaną wykonane z bali drewnianych i będą na stałe zamocowane do podłoża. 2. budowę miejsca na ognisko Przewiduje się budowę 1 miejsca na ognisko. Fundament paleniska będzie wykonany z cegieł klinkierowych na zaprawie cementowej. Wokół ogniska ustawionych zostanie 6 ławek o dług. 1,70 m, szer. 0,40 m z bali drewnianych. 3. zakup i montaż koszy na śmieci Przewiduje się zakup montaż 3 szt. koszy na śmieci, wykonanych z blachy ocynkowanej i czarnej na słupkach metalowych, pojemność 40 l, wyposażone w popielnice i daszek,. Kosze zostaną zamontowane na słupkach w kotwach. 4. zakup i montaż ławek Przewiduje się zakup i montaż 5 szt. ławek o konstrukcji metalowej: siedzisko i oparcie drewniane, dług. siedziska 2 m. 5. zakup i montaż stojaka na rowery Przewiduje się zakup i montaż 1 stojaka 5-stanowiskowego, wykonanego z rur stalowych, słupki o średnicy 75 mm, rama o średnicy 42 mm, pałąki o średnicy 12 mm. Mocowanie: słupki w kotwach zabetonowanych w gruncie. 6. utwardzenia Teren pod altaną oraz ścieżka spacerowa przy stawie będą utwardzone kostką brukową kolorową grub. 6 cm układaną na podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie tłuczniowej. Powierzchnia utwardzeń: - pod altaną - 11,40 m2 - ścieżka spacerowa przy stawie - 168 m2 UWAGA! 1. Wszystkie elementy drewniane małej infrastruktury turystycznej należy zaimpregnować preparatem zabezpieczającym przed działaniem grzybów, owadów, a także przed czynnikami atmosferycznymi. 2. Wymagane jest, aby elementy metalowe małej infrastruktury turystycznej były ocynkowane i malowane. 3. Kolorystykę drewna i elementów metalowych należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : Część nr 1 - projekcie wykonawczym z elementami operatu wodno-prawnego na wykonanie pomostu drewnianego rekreacyjno-wędkarskiego, działka nr 158/3 i 683/1 (j. Bysławskie) zatwierdzonym decyzją znak: OŚ.II.6341.24.2013 z dnia 28.10.2013 r. stanowiącym Załącznik Nr 9a do SIWZ, - projekcie wykonawczym z elementami operatu wodno-prawnego na wykonanie pomostu drewnianego rekreacyjno-wędkarskiego, działka nr 176/5 i 176/6 (j. Małe Bysławskie) zatwierdzonym decyzją OŚ.II.6341.18.2012 z dnia 25.06.2012 r. stanowiącym Załącznik Nr 9b do SIWZ, - projekcie wykonawczym z elementami operatu wodno-prawnego na wykonanie pomostu drewnianego rekreacyjno-wędkarskiego, działka nr 78 i 80/3 (j. Jeziorki) zatwierdzonym decyzją OŚ.II.6341.19.2012 z dnia 27.06.2012 r. stanowiącym Załącznik Nr 9c do SIWZ, - projekcie wykonawczym z elementami operatu wodno-prawnego na wykonanie pomostu drewnianego rekreacyjno-wędkarskiego, działka nr 1002/1 i 1062 (j. Gwiazda) zatwierdzonym decyzją OŚ.II.6341.17.2012 z dnia 25.06.2012 r. stanowiącym Załącznik Nr 9d do SIWZ, - zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 29.10.2013 r. oraz informacji o nie wniesieniu sprzeciwu znak BD.6743.LUB.118.2013, stanowiące Załącznik Nr 10a do SIWZ - zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 25.02.2014 r. oraz informacji o nie wniesieniu sprzeciwu znak BD.6743.LUB.73.2014, stanowiące Załącznik Nr 10b do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - jezioro Bysławskie, stanowiącej Załącznik Nr 11a do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - jezioro Małe Bysławskie, stanowiącej Załącznik nr 11b do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - jezioro Jeziorki, stanowiącej Załącznik Nr 11c do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - jezioro Gwiazda, stanowiącej Załącznik Nr 11d do SIWZ, - Przedmiarze robót - j. Bysławskie, stanowiącym Załącznik Nr 12a do SIWZ, - Przedmiarze robót - j. Małe Bysławskie, stanowiącym Załącznik Nr 12b do SIWZ, - Przedmiarze robót - j. Jeziorki, stanowiącym Załącznik Nr 12c do SIWZ, - Przedmiarze robót - j. Gwiazda, stanowiącym Załącznik Nr 12d do SIWZ, Część nr 2 - dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 13 do SIWZ, - zgłoszeniu budowy nie wymagającej pozwolenia na budowę z dnia 26.07.2012 r. oraz informacji o nie wniesieniu sprzeciwu znak BD.6744.LUB.187.2012, stanowiących Załącznik nr 14 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 15 do SIWZ, - przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik Nr 16 do SIWZ. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbudowy wiejskiego zbiornika wodnego w Trutnowie ani montażu urządzeń zabawowych w Lubiewie, wymienionych w dokumentacji projektowej. 5. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonanie przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy i ponoszenia kosztów zużycia energii elektrycznej, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) przedstawiania Zamawiającemu rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji przed ich wprowadzeniem, 4) zapewnienia dozoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) przekazanie Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem, użyciem kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez specyfikację techniczną lub przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do stosowania materiałów zatwierdzonych przez Nadzór ze strony Inwestora, zgodnie z przepisami prowadzenia dokumentacji budowlanej i dokumentowania w niej wszystkich inspekcji odpowiednich władz. Dokumenty te muszą być w każdej chwili dostępne, na placu budowy, do wglądu Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Wgląd ten nie zwalnia Wykonawcy z jego odpowiedzialności i nie oznacza akceptacji znajdujących się tam wpisów, 5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, 6) pokrycia kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 7) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 8) opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia, 9) pokrycia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 10) pokrycia kosztów wykonania i umieszczenia tablic informacyjnych o finansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej, 11) uzyskania protokołów odbioru wykonanych robót, które są wymagane w świetle obowiązujących przepisów prawa, 12) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 13) prowadzenia dziennika budowy, 14) pokrycia kosztów wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach, 15) wykonania planu BIOZ (dotyczy Części nr 1). 6. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż zadeklarowane w ofercie. 7. Zastosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 8. Przedstawione przedmiary robót stanowią elementy pomocnicze do obliczenia ceny ryczałtowej brutto. Oryginał dokumentacji technicznej jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) odrębnie dla każdej części. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Lubiewie, ul. Hallera 9, pokój nr 11. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Bank Spółdzielczy Koronowo O/Lubiewo 46 8144 0005 2008 0080 1270 0032. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały związać z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubiewo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach