Przetargi.pl
budowa 30 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Opinogóra Górna - etap II

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa 30 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Opinogóra Górna - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dwudziestu dziewięciu przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, szczegółowo opisanych w załączonej dokumentacji projektowej. Do wykonania przewidziano oczyszczalnie ścieków o przepustowości 900 dm3/d i oczyszczalnie o przepustowości 1800 dm3/d. Oczyszczalnie ścieków o przepustowości 900 dm3/d mają składać się z: - osadnika gnilnego o poj. nie mniej niż 3000 l, - przepompowni ścieków, - kopca filtracyjnego z drenażem rozsączającym. Oczyszczalnie o przepustowości 1800 dm3/d mają składać się z: - osadnika gnilnego o poj. nie mniej niż 3000 l, - zbiornika ze złożem biologicznym o poj. nie mniej niż 3000 l, - przepompowni ścieków, - studni chłonnej. Osadnik gnilny jako zbiornik wykonany z polietylenu średniej gęstości; wyposażony w filtr będący wskaźnikiem zamulenia. Zbiornik ze złożem biologicznym o poj. nie mniej niż 3000 l wyposażony min w miejsce na złoże, dyfuzory, kompresor. Studnia chłonna z polietylenu. Przepompownia ścieków wyposażona w pompę 1-fazową o mocy nie mniej niż P=180W, w obudowę z polietylenu, w nadstawkę obudowy z polietylenu. Kopiec filtracyjny z drenażem rozsączającym: zadaniem drenażu rozsączającego jest równomierne wprowadzanie do gruntu ścieków wstępnie oczyszczonych w osadniku gnilnym. Aby zachodził dalszy prawidłowy proces oczyszczania ścieków w złożu filtracyjnym konieczne jest aby grubość warstwy gruntu przepuszczalnego licząc od spodu rur drenażowych była nie mniejsza niż 1,5 m. Drenaż ma być tak rozłożony, żeby poziom zwierciadła wody gruntowej licząc od spodu rur drenażowych był niższy o minimum 1,5 m. W skład złoża filtracyjnego wchodzą: drenaż rozsączający (wykonany z rur PVC110), geowłóknina (o gęstości 100 g/m3), złoże biologiczne (wykonane z warstw kruszywa żwirowo - kamiennego o granulacji 16-32 mm), zasypka piaskowo - żwirowa (zlokalizowana poniżej złoża biologicznego). Zastosowane przez Wykonawcę wyroby i materiały (w tym zbiorniki i urządzenia) winny posiadać: ważną aprobatę techniczną lub certyfikat CE, certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z obowiązującą Polską Normą. Wykonane przydomowe oczyszczalnie muszą umożliwiać spełnienie wymaganych obowiązującym prawem (prawo wodne i rozporządzenia wykonawcze w szczególności Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006r. Dz. U. Nr 137 poz. 984 z późn. zm.) warunków koniecznych przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi. Wszystkie w/w roboty zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową: - przedmiary robót - stanowiące załącznik Nr 7 do SIWZ, - projekty budowlane stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik Nr 9 do SIWZ. 7.1. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia.: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 3) uporządkowanie terenu po budowie; 4) wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. 2. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r. poz. 1655 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Forma i zasady wnoszenia wadium 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.500,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy pięćset) 2. Forma wadium 2.1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2. gwarancjach bankowych, 2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 ze zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, ww. forma lub formy wadium muszą zostać wniesione 2.5. w pieniądzu 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 3.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Glinojecku oddział Opinogóra Nr: 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070, lub gotówką bezpośrednio w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kwota wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Części VI od pkt. 28.1. do pkt. 28.5. SIWZ kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub również dołączyć do oferty. 3.3. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3.4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust. 5 ustawy, tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 46 ust 1, 1a, 2, 3, 4 ustawy. 5. Utrata wadium 5.1. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 46 ust 4a, 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 1.1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1.2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.1.2.2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 1.1.2.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.1.2.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.3. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 1.2. Opis sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.2.1. Spełnienie warunków opisanych wyżej w punkcie 10 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa niżej (p 11 SIWZ). 1.2.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 1.2.3. Z treści oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki. 1.2.4. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ: 1.1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1.2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 1.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 1.2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.2.7. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać przynajmniej jedno zrealizowane zamówienie na wykonanie nie mniej niż 28 przydomowych oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż wartość oferty. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 1.2.8. Wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ ze wskazaniem osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, posiadającego stosowne uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, będącego członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa do nadzorowania robót i prowadzenia dziennika budowy. 1.3. Kosztorys/y ofertowy/e sporządzony/e dokładnie wg liczby i opisu pozycji oraz ilości robót znajdujących się w przekazanych przedmiarach stanowiących załącznik Nr 7 do SIWZ. 1.4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), z którego wynika zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach