Przetargi.pl
Budowa 2 mikro instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 84,2 kWp na wybranych obiektach użyteczności publicznej w Gminie Rogów oraz wykonanie stacji ładowania elektrycznych pojazdów jednośladowych

Gmina Rogów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-063 Rogów, Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468748070 , fax. 468 748 086
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogów
    Żeromskiego 23
    95-063 Rogów, woj. łódzkie
    tel. 468748070 , fax. 468 748 086
    REGON: 75014844300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rogow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 2 mikro instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 84,2 kWp na wybranych obiektach użyteczności publicznej w Gminie Rogów oraz wykonanie stacji ładowania elektrycznych pojazdów jednośladowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (o ile będą wymagane) a następnie dostawa oraz wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych 2 mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy poniżej 50 kWp każda oraz stacji ładowania elektrycznych pojazdów jednośladowych zasilanej z jednej z instalacji PV – zlokalizowanej na budynku Gminnego Przedszkola. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie wielobranżowego PT budowlano-wykonawczego instalacji PV oraz stacji ładowania: Projekt budowlany winien zostać wykonany w ilości 4 egzemplarzy w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, według wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy, w szczególności doprecyzowanymi w rozporządzeniu Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r., opracowany w takim zakresie szczegółowości, by możliwa była jednoznaczna ocena zaproponowanych w nim rozwiązań projektowych, zawierających w szczególności: ­ projekt zagospodarowania placu budowy na okres realizacji poszczególnych etapów robót z uwzględnieniem potrzeb użytkownika obiektu, ­ projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznej i odgromowej instalacji PV oraz stacji ładowania pojazdów. ­ projekt budowlano-wykonawczy konstrukcji mocowania paneli PV. b) sporządzenie przedmiaru robót zawierającego zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót - 2 egzemplarzy. c) sporządzenie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie BIOZ. d) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, e) pełnienie nadzoru autorskiego. f) wykonanie na rzecz Zamawiającego całości prac budowlanych i instalacyjnych związanych z: ­ montażem konstrukcji wsporczych pod instalacje PV, ­ montażem paneli PV na przygotowanych konstrukcjach, ­ montażem instalacji DC i AC, ­ montażem inwerterów, ­ wykonaniem układów zabezpieczeń, ­ wykonaniem połączenia z istniejącymi instalacjami elektrycznymi w budynkach, ­ wykonaniem instalacji odgromowych zamontowanych generatorów fotowoltaicznych, ­ uruchomieniem instalacji, ­ wykonaniem doziemnej linii zasilającej stację ładowania pojazdów jednośladowych, ­ zamontowaniem stacji ładowania, ­ montażem dwóch stojaków na ładowane pojazdy, ­ montażem dwóch ławek. 3. Zamawiający oczekuje, że w wyniku wykonania prac powstaną dwie niezależne instalacje generatorów fotowoltaicznych, które zostaną zamontowane na dachach budynków oraz jedna stacja ładowania jednośladowych pojazdów elektrycznych (rowery, skutery, hulajnogi lub deskorolki). Produkowana energia zużywana będzie na miejscu a ewentualne nadwyżki oddawane do sieci elektroenergetycznej i w okresach niedoboru produkcji energii elektrycznej z instalacji PV „odbierana” w ramach istniejącego systemu opustów. Planuje się, że zamontowane zostaną dwie mikro instalacje PV: - Przedszkole -138 monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych 360 Wp – 49,6 kWp, UWAGA: Budynek Gminnego Przedszkola objęty jest gwarancją Wykonawcy tj. Grupy Ekoenergia Sp. z o.o. z siedzibą w 96-100 Skierniewice, Sierakowice Prawe 141D, dlatego też należy uzgodnić z Gwarantem prace projektowe, wybór technologii do prac montażowo- budowlanych. - SUW w Olszy - 96 monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych 360 Wp – 34,6 kWp. Ponadto zamontowana zostanie jedna stacja ładowania pojazdów jednośladowych na napięcie 230V wyposażona w co najmniej cztery gniazda ładowania 230 V IP 65. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno–użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny przedmiotu zamówienia na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego. 4. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązany do przedłożenia w terminie 5 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji jak również jego aktualizacji na żądanie Zmawiającego w terminie 3 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. 6. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem nie gorszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów/urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Urządzenia równoważne powinny spełniać wymagania określone w SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (m.in. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 5. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 14 8781 0006 0050 0005 2000 0040 w tytule: „Wadium dla postępowania nr IRG.271.07.2020”. 14. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 15. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach