Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. E. Plater
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 5656246 , fax. 0-87 5656246
- Data zamieszczenia: 2020-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej
ul. E. Plater
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 0-87 5656246, fax. 0-87 5656246
REGON: 57986200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpsuwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Brylantowa biblioteka - modernizacja wypożyczalni książek, zapewnienie dostępu niepełnosprawnym i seniorom do biblioteki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń wypożyczalni książek dla dorosłych, pomieszczeń zbiorów specjalnych, gromadzenia zbiorów, administracyjnych oraz przestrzeni komunikacyjnej, modernizacja windy i łazienek wraz z modernizacją instalacji elektrycznej, wymianą instalacji wodno- kanalizacyjnej, ciepłowniczej, wykładzin podłogowych. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają: formularz cenowy, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. W związku z tym, że prace odbywać się będą na czynnych obiektach, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić każdorazowo z użytkownikiem obiektu harmonogram rzeczowo- finansowy zawierający ustalenia, w jakich okresach poszczególne części budynku będą udostępnione Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno- jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). Zamówienie dotyczy projektu finansowanego z Programu Infrastruktury Kultury 2020 dofinansowanego ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach nr 40 1240 5211 1111 0010 5596 1274 w terminie do dnia 06.07.2020 r. do godz. 13:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek zamawiającego). Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się do Sekretariatu Biblioteki, pokój nr 13, ul. Emilii Plater 33A, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku świetlicy w miejscowości Stare Bożejewo oraz modernizacja budynku na boisku wraz z zagospodarowaniem terenu ZSP Wizna
Dodano: 2023-12-08 - Utworzenie mieszkania chronionego z dotacji celowej z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Dodano: 2023-07-31 - Modernizacja części pomieszczeń nowej siedziby Wydziału Zamiejscowego w Ostrołęce Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku – pomieszczenia nr 01-12 i 19
Dodano: 2023-07-17 - Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pańkach gmina Choroszcz - etap III
Dodano: 2023-03-06 - Wykonanie prac na zadaniu pn.: „Prace konserwacyjne w obiekcie w m. Czerwony Bór” (sprawa nr 35/ZP/WTiZ/22)
Dodano: 2022-11-02 - Roboty budowlane w Szkole Podstawowej w Zaskrodziu
Dodano: 2022-08-30 - Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Suchowoli
Dodano: 2021-03-16 - Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Suchowoli
Dodano: 2020-12-31 - Modernizacja mieszkań nr 9 i 12 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Krzywe 82 PKOB 1130
Dodano: 2020-11-02 - „Adaptacja parteru budynku po Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Stawiskach na potrzeby Centrum Usług Społecznych”
Dodano: 2020-10-15