Przetargi.pl
BOR04-2610-02/09 - wykonanie usługi przeglądów pogwarancyjnych i napraw samochodów eksploatowanych w Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze i podległych Biurach Powiatowych .

Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3292700 , fax. 068 4519449
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Zjednoczenia 104 104
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3292700, fax. 068 4519449
    REGON: 01061308300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BOR04-2610-02/09 - wykonanie usługi przeglądów pogwarancyjnych i napraw samochodów eksploatowanych w Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze i podległych Biurach Powiatowych .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - wykonanie usługi przeglądów pogwarancyjnych i napraw bieżących wynikających z awarii (z zachowaniem norm producenta) niżej wymienionych samochodów eksploatowanych w Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze i podległych Biurach Powiatowych: a. Samochody marki Renault Thalia - 12 szt. b. Samochody marki Renault Kangoo - 2 szt. c. Samochód marki Chevrolet Lacetti - 1 szt. d. Samochód marki Fiat Panda - 1 szt. e. Samochód marki Skoda Octavia - 1 szt. (od 18/10/2009 r.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: (a) Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami i zaświadczeniami. (b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (d) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: (e) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. (f) Posiadają aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjna min. 50.000,00 zł., ważną do końca 2009 roku. (g) Złożą oświadczenie o kontynuacji polisy OC w wysokości min. 50,000,00 zł do końca 2010 r. (h) Zaakceptują 21 dniowy termin płatności od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zostaną powiadomieni wszyscy Wykonawcy, którzy złożą oferty. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (a) Wypełniony formularz ofertowy ( wg załącznika nr 1 do SIWZ). (b) Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego - KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, (datowane nie wcześniej niż sześć (6) miesięcy przed wyznaczonym terminem na składanie oferty). (c) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego nie zaleganie w opłacaniu podatków, lub że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż trzy (3) miesiące przed upływem terminu składania ofert). (d) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzającego nie zaleganie w płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż trzy (3) miesiące przed upływem terminu składania ofert). (e) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do SIWZ). (f) Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. (g) Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 3 do SIWZ. (h) Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjna min. 50.000,00 zł., ważną do końca 2009 roku. zgodnie z wymogami rozdz. IX pkt. 1 lit f). (i) Oświadczenie o kontynuacji polisy OC w wysokości minimum 50,000,00 zł do końca 2010 roku (załącznik nr 4 ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt 1 lit (b), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: (a) Nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), (b) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. 4. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania, z zastrzeżenie postanowień art. 26 ust. 3 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat na części zamienne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach