Przetargi.pl
BOF.II-3324/28/10

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6475320 , fax. 061 8517562
  • Data zamieszczenia: 2010-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
    Al. Niepodległości 18 18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6475320, fax. 061 8517562
    REGON: 63126850100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BOF.II-3324/28/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania Strategia Promocji Gospodarczej Województwa Wielkopolskiego na lata 2010-2020. Celem głównym jest stworzenie Strategii Promocji Gospodarczej dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2010-2020. Tak zdefiniowany cel główny będzie realizowany przy przyjęciu trzech założeń: - zwiększeniu świadomości tworzenia Strategii Promocji Gospodarczej Województwa Wielkopolskiego poprzez uspołecznienie procesu wśród najważniejszych podmiotów Systemu Gospodarczego w Wielkopolsce na lata 2010-2020, - zapewnieniu wysokiego poziomu jakości zapisów Strategii Promocji Gospodarczej Województwa Wielkopolskiego na lata 2010-2020, - harmonizacji działań podmiotów systemu gospodarczego w Wielkopolsce w latach 2010-2013 z zapisami wynikającymi ze Strategii Promocji Gospodarczej dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2010-2020. Wykonawca powinien odpowiedzieć w procesie tworzenia SPG na następujące pytania: W jaki sposób należy promować gospodarkę Wielkopolski? a.Które branże, grupy przedsiębiorstw lub inicjatywy promować? b.Jakie są indywidualne cechy Wielkopolski możliwe do wypromowania? Jakie zasoby Wielkopolski są warte wyeksponowania? c.Jakie narzędzia promocji powinny być stosowane? Jak oceniać rezultaty dotychczasowych działań promocyjnych? d.Które inicjatywy gospodarcze w Wielkopolsce mają największy potencjał rozwojowy i jak można je wspierać promocyjnie? Jakie dobre praktyki promocji gospodarki z innych regionów Polski i zagranicy można zastosować w Wielkopolsce? W jaki sposób monitorować rezultaty promocji gospodarki Wielkopolski? Oczekiwanym produktem prac przeprowadzanych w ramach Zamówienia będzie opracowanie: Strategii Promocji Gospodarczej Województwa Wielkopolskiego na lata 2010-2020, wraz z materiałami uzupełniającymi i cząstkowymi, tj: - Raportem metodycznym realizacji zamówienia wraz z planem badań i konsultacji społecznych (oddanym najpóźniej 10 dni roboczych od podpisania umowy), - Raport z przeprowadzonych badań wraz z analizą dobrych praktyk w zakresie promocji gospodarczej, - Raportem Zbiorczym z warsztatów subregionalnych, - Wstępną wersją SPG jako materiałem do pracy dla Grup Roboczych, - Raportem końcowym tworzenia SPG, podsumowującym prace zespołu wykonawczego, w szczególności rzeczywistą procedurę zastosowanych metod, omówienie pracy Grup Roboczych wraz z pomysłami pojawiającymi się podczas tych prac, wskazanie zgodności podjętych prac z SOPZ, w tym omówienie wykonania zadeklarowanych wskaźników oceny merytorycznej i inne, do którego załącznikami będą dokument SPG. Przedmiot zamówienia składa się z trzech etapów, wynikających z celów projektu, tj: Etap I badania działań promocyjnych prowadzonych przez podmioty systemu gospodarczego w Wielkopolsce, Etap II subregionalne konsultacje społeczne idei i koncepcji SPG zakończone utworzeniem Grup Roboczych Etap III regionalne konsultacje zakończone stworzeniem dokumentu SPG na lata 2010 - 2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 155 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: MERYTORYKA ETAPU I
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach