Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6475320 , fax. 061 8517562
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Al. Niepodległości 18 18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6475320, fax. 061 8517562
REGON: 63126850100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BOF.II-3324.26.09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji modelu funkcjonowania Akademii Designu w Wielkopolsce obejmującej także możliwości jej finansowania w ramach zadań projektu systemowego Regionalne sieci innowacji i promocja innowacji w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII - Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.2 - Transfer Wiedzy, poddziałanie 8.2.2 - Regionalne Strategie Innowacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 730000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 jeżeli Wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2. Jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 usługi w zakresie opracowania programów edukacyjnych o wartości min. 15.000,00 zł każda; dysponuje lub będzie dysponował ekspertem, który posiada, co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z designem, w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu na kierowniczym stanowisku jednostką kształcącą w zakresie design 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 4.Wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z opisem doświadczenia zawodowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie gminnego programu rewitalizacji dla miasta Piły
Dodano: 2016-06-17 - Zgłoszenie do ochrony patentowej w Polsce i innych krajach wynalazku dotyczącego metody otrzymywania nowych pochodnych IV-rz. soli amoniowych mających potencjalne zastosowanie w przemyśle chemicznym, kosmetycznym i farmaceutycznym. Zamówienie związane jest z realizacją projektu pt: Uzyskanie w kraju i za granicą ochrony prawnej oraz komercjalizacja wynalazku dotyczącego nowych pochodnych IV-rz. soli amoniowych oraz metod ich otrzymywania dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 1.3.2
Dodano: 2011-07-25 - Badania stanu techniki w zakresie syntezy i zastosowania pochodnych diketonów. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: a) część 1 - badania stanu techniki w zakresie syntezy pochodnych diketonów, b) część 2 - badania stanu techniki w zakresie zastosowania pochodnych diketonów
Dodano: 2010-07-23 - Badania stanu techniki w zakresie bioaktywacji siarki odpadowej. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: a) część 1 - badania stanu techniki dotyczącego wytwarzania mieszaniny aktywnej, b) część 2 - badania stanu techniki w zakresie aplikacji mieszanin zawierających bioaktywną siarkę
Dodano: 2010-07-22 - Wyprodukowanie przeciwciał poliwaletnych skierowanych specyficznie przeciwko 40 peptydom roślinnym
Dodano: 2010-07-19 - BOF.II-3324.22.09
Dodano: 2009-10-08 - BOF.II-3324.19.09
Dodano: 2009-09-23