Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2020 roku”.

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 271 311, , fax. 326 249 290
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 326 271 311, , fax. 326 249 290
    REGON: 27625798900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2020 roku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2020 roku”. 2. Zamówienie podzielona na III części: 1) Część I – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2020 roku – tereny miasta (Sektor 1). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanej na terenie miasta Libiąża, m.in. poprzez: - koszenie trawników, - nasadzenia, - pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, róż, - pielęgnacja drzew i krzewów, - grabienie liści, - wycinka drzew. 2) Część II – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2020 roku – tereny miasta (Sektor 2). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanej na terenie miasta Libiąża, m.in. poprzez: - koszenie trawników, - nasadzenia, - pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, róż, - pielęgnacja drzew i krzewów, - grabienie liści, - wycinka drzew. 3) Część III – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w gminie Libiąż w 2020 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanej na terenie miasta Libiąża oraz sołectwa Żarki i sołectwa Gromiec, m.in. poprzez: - koszenie trawników, - nasadzenia, - pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, róż, - pielęgnacja drzew i krzewów, - grabienie liści, - wycinka drzew. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie/zwiększenie) ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w zakresach prac (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie dla Części I, Części II oraz Części III i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w „Formularzu cenowym”. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy, aby czynności polegające na faktycznym wykonaniu usługi bieżącego utrzymania terenów zieleni (m.in. prace polegające na: koszeniu, plewieniu, pielęgnacji drzew i krzewów, wycinki drzew i krzewów, podlewaniu, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej), były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymóg nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach nr 10.1 (dla Cz. I), nr 10.2 (dla Cz. II) i nr 10.3 (dla Cz. III) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium: - dla Części I w wysokości 3 500,00 zł - dla Części II w wysokości 3 000,00 zł - dla Części III w wysokości 2 000,00 zł W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wiele części zamówienia, wadium należy wnieść osobno na poszczególne części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w: 1). pieniądzu, 2). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3). gwarancjach bankowych, 4). gwarancjach ubezpieczeniowych, 5). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 19.02.2020 r. o godzinie 7:45.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony „Formularz oferta” sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony „Formularz cenowy” sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (Załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach