Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Żory

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44240 Żory, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 348 245 , fax. 324 348 248
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25
    44240 Żory, woj. śląskie
    tel. 324 348 245, fax. 324 348 248
    REGON: 27625554200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Żory
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych w granicach administracyjnych Gminy Żory obejmujące 24 obiekty drogowe w okresie 12 miesięcy. Codzienny objazd wszystkich sygnalizacji świetlnych polegający na: a) kontroli pracy sterowników, w tym: poprawność wyświetlanych sygnałów, układów zabezpieczeń, regulacji zegara dobowego oraz czyszczenie aparatu sterowniczego, b) bieżącej kontroli źródeł światła połączonej z wymianą spalonych żarówek, halogenów oraz wkładów LED Ø 200 i Ø300, c) sprawdzeniu skuteczności działania detektorów dla pieszych, pętli indukcyjnych, detektorów wideo (łącznie z ich regulacją oraz dostrojeniem, jeżeli zachodzi taka konieczność) i innych urządzeń realizujących program sygnalizacji, d) kontroli pracy sygnałów akustycznych i przycisków dla pieszych, e) sprawdzeniu stanu urządzeń sygnalizacyjnych w tym również konstrukcji wsporczych sygnalizatorów, f) czyszczeniu osprzętu sygnalizacyjnego, w tym również usuwanie reklam i grafiti, g) drobnych napraw sygnalizacji i aparatu sterowniczego, h) wymianie pokryw studni kanalizacji kablowej sygnalizacji świetlnej; oraz konserwacja w zakresie bieżącego utrzymania sygnalizacji świetlnych w tym: a) przeprowadzanie drobnych napraw sygnalizacji, w szczególności: naprawa przycisków zgłoszeniowych dla pieszych, naprawa mocowań sygnalizatorów, konsoli i głowic, czyszczenie styków połączeń kablowych, prostowanie skrzywionych konstrukcji wsporczych sygnalizacji, głowic wierzchołkowych, zabezpieczenie uszkodzeń wymagających użycia nowych materiałów do czasu podjęcia przez Zamawiającego decyzji o wymianie; b) wymiana uszkodzonych listew zaciskowych w głowicach wierzchołkowych, przyziemnych, wewnątrz masztów i kolumn; c) przeprowadzanie drobnych napraw aparatu sterowniczego, w szczególności: naprawa obudowy sterowników, naprawa zamków do szaf sterowniczych, wymiana uszkodzonych modułów sterownika, wymiana bezpieczników, diod, żarówek i innych materiałów eksploatacyjnych sterownika; d) wymiana przycisków w sygnalizacjach wzbudzanych e) wymiana uszkodzonych wkładów LED f) wymiana sygnalizatorów akustycznych g) wymiana zniszczonych lub zużytych soczewek, osłon komór, drzwiczek, daszków, ekranów kontrastowych, usunięcie symboliki z soczewek sygnalizatorów, h) wymiana uszczelek drzwiczek oraz uszczelek soczewek i) kontrola ciągłości obwodów pętli indukcyjnych (potwierdzona protokołem), j) zmiana czasów przełączeń pracy programów, k) bieżące mycie latarń i ich elementów, soczewek, ekranów kontrastowych, l) bieżące czyszczenie masztów, szaf sterowników z naklejanych ogłoszeń, m) wycinka gałęzi przesłaniających widoczność sygnalizatorów, n) naprawy sterownika do kwoty 2.500,00 zł netto, o) badanie i dostrajanie pętli indukcyjnych, p) regulacja, ustawienie i czyszczenie systemów wideo detekcji, q) demontaż uszkodzonych elementów sygnalizacji, r) wykonanie jednorazowo w okresie realizacji zamówienia pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji kabli i uziemienia. Wyniki pomiarów należy przekazać Zamawiającemu do końca 2017 roku. s) doraźne malowanie konstrukcji słupów i wysięgników, prostowanie słupów, t) zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych m.in.: masztów, wysięgników, szaf sterowniczych – które należy wykonać w terminie do dnia 1 września 2017 roku, u) konserwacja i zabezpieczenie przyłączy, rozdzielnic i podzespołów sterownika zgodnie z instrukcją producenta. Ponadto: - dostarczanie Zamawiającemu raportów miesięcznych z objazdów sygnalizacji oraz jej pracy; - prowadzenie DZIENNIKÓW EKSPLOATACJI SYGNALIZACJI; - prowadzenie bieżącej oceny stanu technicznego urządzeń oraz wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących ewentualnych remontów, remontów kapitalnych lub przebudowy sygnalizacji świetlnych; - realizowanie zleceń Zamawiającego dotyczących drobnych korekt aktualnego oprogramowania oraz innych drobnych prac wynikających z poprawy bezpieczeństwa ruchu; - utrzymanie całodobowego pogotowia sygnalizacji, również w niedzielę i święta, stanowiska przyjmującego i rejestrującego informacje o wystąpieniu nieprawidłowości w pracy sygnalizacji świetlnych oraz niezwłoczne usuwanie tych nieprawidłowości; - kontrola prawidłowego stanu zabezpieczeń w układach zasilania w energię elektryczną; - prowadzenie nadzoru technicznego przy robotach prowadzonych przez różne firmy w pobliżu urządzeń sygnalizacyjnych; - udzielanie Zamawiającemu informacji umożliwiających udzielenie odpowiedzi na zapytania dot. działania sygnalizacji świetlnych objętych niniejszym zamówieniem, skierowane przez Policję, Prokuraturę, Sąd lub inne podmioty w tym także przez użytkowników dróg. W razie potrzeby udział Koordynatora w pracach Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Żorach; - zapewnienie zasilania rezerwowego sygnalizacji poprzez podłączenie agregatu prądotwórczego na czas braku zasilania sygnalizacji świetlnej wg potrzeb i wskazań Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy także w okresie obowiązywania umowy: 1) wprowadzanie zmian do 3 programów sygnalizacji wg wskazań Zamawiającego; 2) przeprowadzenie w terminie do 31 maja 2017 niezbędnych prac modernizacyjnych zabudowanych sygnalizatorów akustycznych w ilości 61 sztuk; 3) w terminie do 31 maja 2017 r. zabudowa 3 sztuk przycisków dla pieszych (rowerzystów) na słupkach według wskazań zamawiającego; oraz inne prace szczegółowo wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232200-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000, 00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 gr.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach