Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach i ulicach na terenie miasta Tychy w 2020 roku

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 322 277 008
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 322 277 008
    REGON: 16634400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach i ulicach na terenie miasta Tychy w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacyjnych w zakresie: - przeprowadzania codziennego, w tym również w soboty, niedziele i święta objazdu i kontroli sygnalizacji w godzinach od 5:00 do 8:00. Po zakończeniu codziennego objazdu kontrolnego sygnalizacji świetlnych i związanych z nim czynnościami należy przesłać na adres e-mailowy tego samego dnia do godz. 10:00 (we wszystkie dni kalendarzowe) wypełnione i podpisane karty z dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnych, - sprawdzania poprawności działania sygnalizacji, świecenia źródeł światła, - sprawdzania skuteczności działania przycisków, pętli, detektorów oraz urządzeń realizujących program sygnalizacji, - sprawdzania i pomiaru przekaźników sygnalizacyjnych, obwodów sygnalizacyjnych, - sprawdzania i pomiaru pętli detekcyjnych, - sprawdzania układu zgłoszenia pieszego, kontrola napięć, wykrywanie korozji, zatrzymanie cyklu, - regulacji długości poszczególnych faz, - utrzymania sygnalizatorów dźwiękowych, - konserwacji sygnalizatorów (mycie soczewek oraz utrzymanie oznakowania soczewek sygnalizatorów, odblasków, ekranów kontrastowych, słupów, wysięgników, szafek, kamer wideodetekcji) jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu. Dotyczy również komór pulsacyjnych będących elementami sygnalizacji ostrzegawczych, - bieżącego czyszczenia masztów, wysięgników i szaf sterowników z naklejanych ogłoszeń, - bieżącego sprawdzania stanu antykorozyjnej powłoki ochronnej wszystkich elementów metalowych, a w przypadku złego stanu malowanie ich, - bieżącej kontroli, zakupu i wymiany żarówek, żarników i wkładów LED, - wymiany uszkodzonej wkładki w zamkach (zaślepki), - wymiany zniszczonej osłonki na przyciski, - wymiany uszczelek drzwiczek oraz uszczelek soczewek (wraz z materiałami). Wymienione materiały muszą być materiałami tego samego typu co materiały zastosowane na danej sygnalizacji, - bieżącej kontroli i zakupu oraz wymiany drobnych elementów takich jak: bezpieczniki, uszkodzone soczewki, daszki, uszczelki drzwiczek i soczewek itp., - kontroli zespołu zasilania elektrycznego Systemu Zasilania Rezerwowego, - drobnych napraw sygnalizacji i aparatu sterowniczego (czynności obsługowe nie wymagające wymiany istotnych części sterownika czyli np. wymianę bezpieczników kart, poprawę styków w listwie rozdzielającej itp.), - kontroli i przeglądu głowic kablowych (sprawdzanie podłączeń kablowych, dokręcanie nakrętek na połączeniach, sprawdzanie szczelności głowic), - zmiany czasów przełączeń programów, aktualizowanych wg wskazań Zamawiającego (przede wszystkim w związku ze zmianą czasu na letni i zimowy), - wprowadzania zmian (maksymalnie do 20) programów sygnalizacji oraz radarów pedagogicznych według wskazań Zamawiającego (w tym wykonanie oprogramowania i uruchomienie sterownika lub radaru pedagogicznego), - wymiany raz w roku baterii podtrzymujących w modemach GSM, - malowania, w terminie do 30 czerwca, masztów, wysięgników i szaf sterowniczych po wcześniejszym wskazaniu przez upoważnionego pracownika MZUiM. Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru wykonanie malowania wraz z wykazem pomalowanych elementów. Do prac malarskich należy zastosować farbę chlorokauczukową szarą RAL 7042 oraz farbę chlorokauczukową czarną RAL 9005 fundamentów wysięgników i latarń oraz metalowych elementów studzienek po uprzednim zabezpieczeniu farbą podkładową (dla elementów ocynkowanych należy stosować farby przeznaczone do konserwacji tego typu powłok), - badania uziemienia ochronnego (jednokrotnego w roku - w terminie do 30 kwietnia) - wyniki badań należy przekazać w postaci raportów dla poszczególnych sygnalizacji oraz w postaci zbiorczego zestawienia, - dokonywania co miesiąc odczytów liczników energii elektrycznej i odnotowanie stanu w dzienniku sygnalizacji oraz przekazywanie zbiorczego zestawiania stanów liczników energii elektrycznej, - przeprowadzania raz w miesiącu przeglądów sygnalizacji przy udziale upoważnionego przedstawiciela zamawiającego oraz zarządzającego ruchem w mieście Tychy tj. Wydziału Komunikacji przeprowadzenie kontroli stanu technicznego i prawidłowości działania urządzeń sygnalizacji świetlnych i sporządzanie protokołów z przeglądu (dla losowo wybranych sygnalizacji). Podczas objazdu wykonawca powinien posiadać komputer przenośny z zainstalowanym oprogramowaniem do kontroli poprawności działania wideodetekcji, - usuwania, w okresie letnim, wyrastającej trawy przy masztach wysięgnikach, wykaszanie trawy w obrębie sterownika, a w okresie zimowym odśnieżanie sygnalizatorów i sterowników oraz dojść do sterowników, - gromadzenia i przechowywania u Wykonawcy elementów sygnalizacji świetlnych zdemontowanych z obiektów. Raz na kwartał elementy te będą podlegały komisyjnej ocenie i zakwalifikowaniu jako złom i następnie przeznaczeniu do utylizacji, bądź do regeneracji i ponownego zamontowania na sygnalizacji, - prowadzenia dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z wymogami zawartymi w Dzienniku Ustaw RP, Załącznik do nru 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r., pkt nr 9 „Wymagania eksploatacyjne sygnalizacji’, ppkt nr 9.2 „Dokumentacja pracy sygnalizacji”, ponadto dzienniki eksploatacji świetlnych należy uzupełnić o zmiany w pracy sygnalizacji polegające na: innym niż wynikające z harmonogramu pracy sygnalizacji oraz całkowite wyłączenie lub przełączenia na sygnał żółty migający do całkowitego usunięcia awarii, powiadomienia o zmianach organu zarządzającego ruchem. Przekazywanie podpisanego jednego egzemplarza dziennika eksploatacji sygnalizacji raz w miesiącu MZUiM Tychy, drugi egzemplarz podpisany pozostaje u wykonawcy, - oznakowania miejsca prac zgodnie z przepisami o ruchu drogowym i zarządzaniu ruchem na drogach, a także w zgodności z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3.07.2003 r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach, - utrzymania/konserwacji oraz obsługi urządzeń rejestrujących system NeuroCar 3.0 RedLight służący do automatycznej analizy czasu przejazdu oraz rejestracji przejazdu pojazdów na czerwonym sygnale na sygnalizacjach drogowych (odcinek ul. Sikorskiego od skrzyżowania z ul. Tołstoja do al. Bielskiej - w kierunku od ul. Tołstoja w stronę al. Bielskiej), - wykonania raz w miesiącu czyszczenia i regulacji ostrości kamer z monitoringu, kamer poglądowych dla skrzyżowań, - zapewnienia medium transmisyjnego na czas trwania umowy dla skrzyżowania Mikołowska – Burschego – Dołowa; Mikołowska – Katowicka – Oświęcimska; Burschego – Budowlanych – Glinczańska; Asnyka – Mikołowska (kamery z wideodetekcji)]. Medium transmisyjne umożliwiające przesyłanie minimum 20 klatek/s z co najmniej 4 kamer w jakości CIF. Wizualizacja ma odbywać się przez stronę WWW ze stałym dostępem do aplikacji z dowolnego komputera podłączonego do Internetu, zapewniać bezpieczne logowanie oraz posiadać zabezpieczenia przed nieautoryzowanym logowaniem, posiadać przejrzystą szafę graficzną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz innych dokumentów składanych wraz z ofertą: a) Oferta wykonawcy b) Zobowiązanie podmiotu/ów trzeciego/ch do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów) c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dołączonych dokumentów d) W przypadku, wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach