Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie gminy Dąbrowa Górnicza

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2015-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie gminy Dąbrowa Górnicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), o wartości zamówienia poniżej 207.000,00 EUR. 1.W zakres prac związanych z utrzymaniem i konserwacją sygnalizacji wchodzą: a) Utrzymanie sygnalizacji polegające na: Codziennych objazdach wszystkich sygnalizacji świetlnych, Sprawdzaniu poprawności działania sygnalizacji świetlnych w zakresie kontroli pracy sterownika, kontroli układów zabezpieczeń, regulacji zegara dobowego, poprawności wyświetlanych sygnałów, Sprawdzaniu świecenia źródeł światła połączone wymianą spalonych żarówek, halogenów oraz układów LED 200 i 300, Sprawdzeniu skuteczności działania detektorów dla pieszych, pętli indukcyjnych, detektorów wideo (łącznie z ich regulacją, jeżeli zachodzi taka konieczność) i innych urządzeń realizujących program sygnalizacji, Sprawdzaniu skuteczności działania sygnalizatorów akustycznych na przejściach dla pieszych, Sprawdzaniu stanu urządzeń sygnalizacyjnych w tym również konstrukcji wsporczych sygnalizatorów, Czyszczeniu osprzętu sygnalizacyjnego (jeżeli zachodzi taka konieczność), Sprawdzaniu poprawności działania monitoringu, b) Konserwacja utrzymywanych sygnalizacji świetlnych polegających na : Przeprowadzaniu drobnych napraw sygnalizacji, takich jak: naprawa przycisków zgłoszeniowych dla pieszych, naprawa sygnalizatorów akustycznych, naprawa mocowań sygnalizatorów, konsoli i głowic, prostowanie skrzywionych konstrukcji wsporczych sygnalizacji, głowic, wierzchołkowych, drobnych napraw sterowników do kwoty 2000 zł brutto w okresie 1 miesiąca. Wymiana uszkodzonych listew zaciskowych w głowicach wierzchołkowych, przyziemnych, wewnątrz masztów i kolumn, Czyszczenie styków połączeń kablowych, Zabezpieczenie uszkodzeń wymagających użycia nowych materiałów do czasu podjęcia przez zamawiającego decyzji o wymianie, Przeprowadzaniu drobnych napraw aparatu sterowniczego takich jak: naprawa obudowy sterowników, naprawa zamków do szaf sterowniczych, wymiana uszkodzonych modułów sterownika, wymian bezpieczników, diod i innych materiałów eksploatacyjnych sterownika - łącznie dla wszystkich sygnalizacji do kwoty 2000 zł brutto w okresie 1 miesiąca, Badaniu i dostrajaniu indukcyjności pętli indukcyjnych, Regulacji, ustawianiu i czyszczeniu systemów wideo detekcji (kamer), Wymianie zużytych soczewek i daszków w latarniach sygnalizacyjnych Wykonanie pomiarów sprawdzających skuteczność ochrony przeciwporażeniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dot. eksploatacji urządzeń elektrycznych (raz w roku do dnia 30 czerwca), Zabezpieczeniu antykorozyjnym elementów metalowych (raz w roku do dnia 30 czerwca), Zabezpieczeniu przyłączy, rozdzielnic i podzespołów sterownika zgodnie z instrukcją producenta, c) Utrzymanie całodobowego pogotowia sygnalizacji, rejestrującego w książce zgłoszeń zaistniałej nieprawidłowości w pracy sygnalizacji świetlnej, rodzaj usterki oraz godzinę ich usunięcia. Kopia zapisów dokonanych w książce zgłoszeń winna być przekazywana Zamawiającemu przynajmniej raz w miesiącu. d) Prowadzenie dzienników eksploatacji sygnalizacji - oddzielnie dla każdej sygnalizacji. Dzienniki należy prowadzić zgodnie z wymogami określonymi rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z 2003r.). Kserokopia dziennika winna być przekazywana zamawiającemu raz w miesiącu. e) Wprowadzenie w ramach potrzeb aktualizacji plików obrazu skrzyżowań w bazie danych Systemu zdalnej kontroli i Zbierania danych SNS/ASR (w sterownikach wyposażonych w system). f) Wnioskowanie o przeprowadzenie ewentualnego remontu na podstawie bieżącej oceny stanu technicznego urządzeń sygnalizacji. g) Sprawowanie nadzoru technicznego z ramienia Zamawiającego w przypadku prowadzenia przez inne podmioty robót w sąsiedztwie urządzeń sygnalizacyjnych, w celu uniknięcia uszkodzeń lub zniszczeń. h) Udzielanie Zamawiającemu informacji umożliwiających udzielenie odpowiedzi na zapytania dot. działania sygnalizacji świetlnych objętym niniejszym zamówieniem, skierowane prze Policję, Prokuraturę, Sąd lub inne podmioty w tym także użytkowników dróg. i) W przypadku zaistnienia konieczności czasowego wyłączenia sygnalizacji (prowadzone roboty, imprezy, uroczystości) Wykonawca zobowiązany jest żądanie zamawiającego do dokonania wyłączenia oraz ponownego załączenia przedmiotowej sygnalizacji, j) w zakresie bieżącego utrzymanie i konserwacji sygnalizacji świetlnych Wykonawca zapewni medium transmisji danych ze sterownikiem sygnalizatora wraz z jego utrzymaniem przez cały okres trwania umowy. Naprawy, o których mowa w pkt. powyżej nie dotyczą uszkodzeń i awarii powstałych na skutek zdarzeń losowych, w szczególności zdarzeń drogowych, ingerencji osób trzecich, sił przyrody. - system ważenia pojazdów w ruchu WIM - 2 stacje wim zlokalizowane na odcinku DK-94 - w zakresie bieżącego utrzymanie i konserwacji WIM Wykonawca zapewni medium transmisji danych z WIM wraz z jego utrzymaniem przez cały okres trwania umowy oraz kosztach ujmie obsługę i utrzymanie serwera danych. - w kosztach bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji WIM Wykonawca ujmie wykonanie dwa razy w roku kalibracji stacji WIM. Każdorazowo podczas konserwacji należy sprawdzić następujące elementy: W zakresie konserwacji fundamentów należy sprawdzić: Czy występuje skruszenie lub wykruszenie fundamentu, w miejscach, w których jest to możliwe do zweryfikowania, Czy występuje spękanie betonu, w miejscach, w których jest to możliwego zweryfikowania, W zakresie konserwacji konstrukcji należy: Zweryfikować integralność konstrukcji w szczególności: wgniecenia, pęknięcia spawów i elementów konstrukcji, zniszczenia na skutek aktów wandalizmu, wypadków drogowych lub innych, Sprawdzić czy występuje rdza w na konstrukcji i w punktach mocowania, Sprawdzić czy występują poluzowania śrub konstrukcji, ewentualne poluzowania dokręcić za pomocą dedykowanych kluczy oczkowych lub innych zapewniających utrzymanie śrub i nakrętek w należytym stanie technicznym, Sprawdzić stan techniczny śrub i nakrętek, uzupełnić środek zabezpieczający śruby - smar, Sprawdzić stan powłoki ocynku oraz stan warstw hydroizolacyjnych w miejscach gdzie są one zastosowane. Obudowa Techniczna Sprawdzić stan techniczny obudowy, w szczególności: Stan drzwi, zawiasów i zamków drzwi, nasmarować zawiasy i zamknięcia olejem silnikowym, Sprawdzić zamocowanie obudowy do fundamentu/konstrukcji, Uzupełnić środek zabezpieczający śruby mocujące, Sprawdzić ciągłość uszczelek i zabezpieczeń odpowiednim środkiem - preferowany olej silnikowy. Stosowanie innego środka wymaga konsultacji z Dostawcą urządzeń, Sprawdzić czy występują ślady wilgoci wewnątrz obudowy. Urządzenia wewnątrz stacji W zakresie konserwacji instalacji i urządzeń wewnątrz obudowy należy: Sprawdzić poprawność uziemienia konstrukcji stacji, wartość rezystancji powinna wynosić 10 Ohm, uzupełnić środek zabezpieczający połączenie przed korozją, Sprawdzić ciągłość połączeń wyrównawczych według wytycznych norm PN-HD60364-6, Sprawdzić rezystancję pętli zwarciowej według wytycznych norm PN-HD60364-6, Sprawdzić rezystancję izolacji kabli zasilających według wytycznych norm PN-HD60364-6, Sprawdzić wizualnie stan zamocowania urządzeń oraz aparatów elektrycznych i elektronicznych wraz z ich podłączeniami, Sprawdzić wizualnie, jakość kabli zasilających w obrębie stacji. Czujniki stacji WIM (czujniki piezo zamontowane w jezdni oraz czujniki wysokości W skład konserwacji wchodzą następujące czynności: Wizualna ocena stanu zamontowanych czujników wraz z ewentualnym uzupełnieniem ubytków, Sprawdzenie poprawności komunikacji, Sprawdzenie kompletności przekazywanych danych, Sprawdzenie poprawności reakcji czujnika na zmieniające się warunki, Kamery systemu ANPR oraz poglądowe W skład konserwacji wchodzą następujące czynności: Wizualna ocena stanu zamontowanych kamer, Czyszczenie kamer, Sprawdzenie poprawności komunikacji, Sprawdzenie kompletności przekazywanych danych - W zakresie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją sytemu osłony meteorgicznej - Drogowe Systemy Meteo (DSM) - 4 kpl. Stacji DSM składające się z czujników pomiarowych oraz tablic VMS (znaki zmiennej treści): W zakresie bieżącego utrzymania i konserwacji DSM Wykonawca zapewni medium transmisji danych z DSM wraz z jego utrzymaniem przez cały okres trwania umowy oraz w kosztach ujmie obsługę i utrzymanie serwera danych. Każdorazowo podczas konserwacji należy sprawdzić następujące elementy: Fundamenty i Konstrukcje W zakresie konserwacji fundamentów betonowych należy sprawdzić: Czy występuje skruszenie lub wykruszenie fundamentu, w miejscach, w których jest to możliwe do zweryfikowania, Czy występuje spękanie betonu, w miejscach, w których jest to możliwe do zweryfikowania, W zakresie konserwacji konstrukcji należy: Zweryfikować integralność konstrukcji w szczególności: wgniecenia, pęknięcia spawów i elementów konstrukcji, zniszczenia na skutek aktów wandalizmu, wypadków i innych, Sprawdzić czy występuje rdza na konstrukcji i w punktach mocowania, Sprawdzić czy występują poluzowania śrub konstrukcji, ewentualne poluzowania dokręcić za pomocą dedykowanych kluczy oczkowych lub innych zapewniających utrzymanie śrub i nakrętek w należytym stanie technicznym, Sprawdzić stan techniczny śrub i nakrętek, uzupełnić środek zabezpieczający śruby - smar, Sprawdzić stan powłoki ocynku oraz stan warstw hydroizolacyjnych w miejscach gdzie są one zastosowane. Obudowa Techniczna Sprawdzić stan techniczny obudowy, w szczególności: Stan drzwi, zawiasów i zamków drzwi, nasmarować zawiasy i zamknięcia olejem silnikowym, Sprawdzić zamocowanie obudowy do fundamentu/konstrukcji, Uzupełnić środek zabezpieczający śruby mocujące, Sprawdzić ciągłość uszczelek i zabezpieczeń odpowiednim środkiem - preferowany olej silnikowy. Stosowanie innego środka wymaga konsultacji z Dostawcą urządzeń, Sprawdzić czy występują ślady wilgoci wewnątrz obudowy. Urządzenia wewnątrz stacji W zakresie konserwacji instalacji i urządzeń wewnątrz obudowy należy: Sprawdzić poprawność uziemienia konstrukcji stacji, wartość rezystancji powinna wynosić 10 Ohm, uzupełnić środek zabezpieczający połączenie przed korozją, Sprawdzić ciągłość połączeń wyrównawczych według wytycznych norm PN-HD60364-6, Sprawdzić rezystancję pętli zwarciowej według wytycznych norm PN-HD60364-6, Sprawdzić rezystancję izolacji kabli zasilających według wytycznych norm PN-HD60364-6, Sprawdzić wizualnie stan zamocowania urządzeń oraz aparatów elektrycznych i elektronicznych wraz z ich podłączeniami, Sprawdzić wizualnie, jakość kabli zasilających w obrębie stacji. Czujniki meteorologiczne inteligentny, aktywny czujnik drogowy ARS31-UMB W skład konserwacji wchodzą następujące czynności: Wizualna ocena stanu obudowy, Sprawdzenie poprawności komunikacji, Sprawdzenie kompletności przekazywanych danych, Sprawdzenie poprawności reakcji czujnika na zmieniające się warunki. Wymiana czujnika jest zalecana w przypadku jego znaczącego uszkodzenia mechanicznego, przy czym proces wymiany może dotyczyć samego czujnika bez konieczności demontażu zatopionej w asfalcie obudowy. Zaleca się przeprowadzić kalibrację czujnika, raz w roku do dnia 30 czerwca, oraz w sytuacji, gdy istnieje uzasadnione podejrzenie jego niepoprawnej pracy. Czujnik może zostać zdemontowany celem naprawy lub kalibracji wyłącznie przez dostawcę Drogowej Stacji Meteorologicznej. Inteligentny czujnik drogowy IRS31-UMB W skład konserwacji wchodzą: Wizualna ocena stanu obudowy, Sprawdzenie poprawności komunikacji, Sprawdzenie kompletności przekazywanych danych, Sprawdzenie poprawności reakcji czujnika na zmieniające się warunki, Sprawdzenie poprawności odczytu wysokości filmu wodnego, Sprawdzenie poprawności współpracy z czujnikiem aktywnym ARS31-UMB (o ile występuje) Wymiana czujnika jest wymagana w przypadku jego znaczącego uszkodzenia mechanicznego, przy czym proces wymiany może dotyczyć samego czujnika bez konieczności demontażu zatopionej w asfalcie obudowy. Zaleca się przeprowadzić kalibrację czujnika, raz w roku do dnia 30 czerwca, oraz w sytuacji, gdy istnieje uzasadnione podejrzenie jego niepoprawnej pracy. Czujnik może zostać zdemontowany celem naprawy lub kalibracji wyłącznie przez dostawcę Drogowej Stacji Meteorologicznej. Kompaktowa stacja pogodowa WS600-UMB W skład konserwacji wchodzą: Wizualna ocena stanu obudowy i czystości sprzętu, oraz ewentualne czyszczenie, jeżeli jest wymagane, Sprawdzenie poprawności komunikacji, Sprawdzenie kompletności przekazywanych danych, Sprawdzenie poprawności pracy czujnika temperatury i wilgotności metodą porównawcza, Sprawdzenie poprawności reakcji czujnika wiatru na zmieniające się warunki wiatrowe (zarówno prędkości jaki i kierunku wiatru), Sprawdzenie poprawności pracy i reakcji czujnika opadu metodą sztucznego opadu (według wytycznych producenta), Sprawdzenie poprawności pracy wentylatora, Wymiana stacji jest wymagana w przypadku uszkodzenia jego obudowy, a także w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu któregokolwiek z czujników. Niemożliwe jest usunięcie lub wymiana czujnika w miejscu, w takim przypadku cała stacja pogodowa musi zostać wysłana do producenta. Ze względu na łatwość uszkodzenia radarowego czujnika opadu, czynności konserwacyjne mogą być wykonywane wyłącznie przez dostawcę Drogowej Stacji Meteorologicznej. Czujnik widoczności VS20 W skład konserwacji wchodzą następujące czynności: Wizualna ocena stanu obudowy, Weryfikacja czystości soczewek i ich ewentualne czyszczenie, Sprawdzenie poprawności komunikacji, Sprawdzenie kompletności przekazywanych danych, Weryfikacji poprawności wskazań i reakcji czujnika na zmieniające się warunki pogodowe metodą sztucznej mgły (według wytycznych producenta) Kalibracja pomiarów w przypadku, gdy jest to wymagane. Ze względu na wysoką czułość elementu pomiarowego na stopień zabrudzenia soczewek i ich ułożenie względem czujnika nie dopuszcza się jakiejkolwiek ingerencji w elementy czujnika. Najmniejsza ingerencja może być powodem rozkalibrowania czujnika, a nawet jego uszkodzenia, z tego względu wszystkie czynności muszą być wykonane wyłącznie przez wykwalifikowany personel. Znaki VMS dla DSP W skład konserwacji wchodzą następujące czynności: Wizualna ocena stanu obudowy oraz pozostałych elementów znaku VMS Sprawdzenie poprawności komunikacji, Sprawdzenie kompletności przekazywanych danych, Sprawdzenie poprawności wyświetlanych komunikatów. Oznakowanie aktywne U-3a, U-3c, U-3d, C-9, miernik prędkości. W skład konserwacji wchodzą następujące czynności: Wizualna ocena stanu obudowy i czystości sprzętu, oraz ewentualne czyszczenie, jeżeli jest wymagane, Sprawdzenie poprawności wyświetlanych komunikatów, Czyszczeniu oznakowania (jeżeli zachodzi taka konieczność). Zakres prac w ramach pkt. 3.2.1. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest podjąć niezwłocznie po stwierdzeniu zaistniałych nieprawidłowości w pracy ww. urządzeń związanych z uprzednim powiadomieniem Policji, Straży Miejskiej lub Miejskiego Ośrodka Dyspozycyjnego, przy czym maksymalny czas podjęcia działań nie może przekroczyć 1 godziny od przedmiotowego powiadomienia przez powyższe instytucje. 2. Naprawy, modernizacje sygnalizacji świetlnych nie ujętych w pkt. 3.3.1. SIWZ na terenie gminy Dąbrowa Górnicza a) Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest naprawy i wyeliminowania zaistniałych usterek w pracy sygnalizacji świetlnych, stwierdzonych na podstawie codziennych objazdów sygnalizacji, b) Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do modernizacji sygnalizacji świetlnych wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego, c) Zakres prac ujętych w niniejszym pkt. wykonywany będzie przez Wykonawcę wyłącznie na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym obejmującego sporządzenie przez Wykonawcę wymaganej prawem dokumentacji (np. projekt organizacji ruchu drogowego, projekt pracy sterownika) i wykonania przedmiotowych prac, d) Zakres prac ujętych w niniejszym pkt. nie będzie ujęty w cenie ryczałtowej zakresu określonego w pkt. 3.3.1 SIWZ. 3. Wykaz sygnalizacji objętych przedmiotem zamówienia w pkt. 3.3.3 SIWZ. 4. Wykonawca winien pozostawać w gotowości realizacyjnej na każde wezwanie Zamawiającego przez 24 godziny na dobę. 5. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 6. Gwarancja jakości i rękojmia za wady 6.1. Na przedmiot niniejszego zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres zgodny z deklaracją ofertową licząc od daty podpisania protokołu odbioru prac. Gwarancja zgodnie z pkt. 24.1 SIWZ stanowi kryterium oceny ofert. 6.2. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na okres zgodny z okresem trwania gwarancji jakości. 7. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 8. Rozwiązania równoważne 1. Wskazane w SIWZ normy, znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację prac w zgodzie z wymaganiami przedmiotu zamówienia oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20. 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach