Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz wprowadzanie nowego oznakowania pionowego ulic na terenie Jasła, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4486311 , fax. 013 4486360
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4486311, fax. 013 4486360
    REGON: 37044030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz wprowadzanie nowego oznakowania pionowego ulic na terenie Jasła, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz wprowadzanie nowego oznakowania pionowego ulic na terenie Jasła, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła. 1.Zakres rzeczowy. Do zakresu rzeczowego oznakowania pionowego ulic należy: a/ wymiana uszkodzonych znaków, b/ naprawa uszkodzonych znaków, c/ ustawianie nowych znaków, d/ ustawianie, naprawa lub usunięcie słupka do znaku, e/ wykonanie tabliczek pod znaki, f/ wykonanie i montaż tablic drogowych. g/ ustawienie ogrodzenia łańcuchowego U12b. Wykonawca wykona w/w prace w terminach: - wymienione w pkt. a/, b/ i d/ - 1 godzina od chwili zgłoszenia uszkodzenia, w każdym dniu tygodnia, - wymienione w pkt. c/, e/, f/ i g/ - w ciągu 5 dni od zlecenia wprowadzenia nowego oznakowania. 2. Na terenie miasta ustawiane będą znaki wykonane z blachy ocynkowanej, pokryte folią odblaskową pierwszej generacji, znaki małe (M) obowiązujące na drogach gminnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz wprowadzanie nowego oznakowania pionowego ulic na terenie Jasła, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła. 1.Zakres rzeczowy. Do zakresu rzeczowego oznakowania pionowego ulic należy: a/ wymiana uszkodzonych znaków, b/ naprawa uszkodzonych znaków, c/ ustawianie nowych znaków, d/ ustawianie, naprawa lub usunięcie słupka do znaku, e/ wykonanie tabliczek pod znaki, f/ wykonanie i montaż tablic drogowych. g/ ustawienie ogrodzenia łańcuchowego U12b. Wykonawca wykona w/w prace w terminach: - wymienione w pkt. a/, b/ i d/ - 1 godzina od chwili zgłoszenia uszkodzenia, w każdym dniu tygodnia, - wymienione w pkt. c/, e/, f/ i g/ - w ciągu 5 dni od zlecenia wprowadzenia nowego oznakowania. 2. Na terenie miasta ustawiane będą znaki wykonane z blachy ocynkowanej, pokryte folią odblaskową pierwszej generacji, znaki małe (M) obowiązujące na drogach gminnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dostarczanych przez wykonawcę. 1) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w SIWZ. 6) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych, na warunkach określonych w projekcie umowy /zał. Nr 4 do SIWZ/. Uwaga: Oświadczenia od 1 do 6 wg zał. Nr 2 do SIWZ. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług oznakowania pionowego dróg w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców /wg zał. Nr 3 do SIWZ/, w tym co najmniej w jednym roku kalendarzowym wartość tych usług powinna wynosić 40.000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Należy uwzględniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. c/ SIWZ. UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach