Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach Gminy Mikołów w latach 2019 – 2021 oraz wprowadzanie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów.

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach Gminy Mikołów w latach 2019 – 2021 oraz wprowadzanie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach Gminy Mikołów w latach 2019 – 2021 oraz wprowadzanie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wymianę i uzupełnianie oznakowania drogowego pionowego spowodowaną zniszczeniem znaku, zużyciem lub kradzieżą, a także montaż nowego oznakowania drogowego pionowego związanego z bieżącymi potrzebami wynikającymi z projektów zmian organizacji ruchu w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r. na drogach Gminy Mikołów lub do wyczerpania środków, b) wykonywanie oznakowania drogowego poziomego i odnowę istniejącego oznakowania, - usunięcie zbędnego oznakowania cienkowarstwowego - wykonanie oznakowanie poziomego cienkowarstwowego – linie krawędziowe i osiowe, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego – pozostałe elementy oznakowania poziomego , - uzupełnienie Punktowych Elementów Odblaskowych (PEO) , - usunięcie zniszczonego oznakowania poziomego grubowarstwowego, - wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, c) wymianę, ustawianie i montowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym progów zwalniających) oraz obsługę oznakowania pionowego zamontowanego na konstrukcjach wsporczych – bramownicach, wysięgnikach, jeśli zaistnieje taka konieczność, d) oznakowanie miejsca awarii i nieprzewidzianych zdarzeń na miejskiej sieci ulicznej w terminie maksymalnie 12h od zgłoszenia, e) usuwanie nielegalnych reklam, jeśli zaistnieje taka konieczność, f) mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, g) przeprowadzanie przeglądów oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, h) obsługiwanie ruchu pojazdów nienormatywnych (ponadgabarytowych), polegającym na demontażu istniejącego oznakowania, wykonywaniu tymczasowego oznakowania, zabezpieczeniu i ewentualnej naprawie elementów drogi, jeśli zaistnieje taka konieczność, i) wprowadzanie tymczasowych zmian w organizacji ruchu (np. podczas imprez na drogach) oraz wprowadzanie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów, jeśli zaistnieje taka konieczność, j) wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia w zakresie rzeczowym, ujętym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz zgodnie z Załącznikiem Nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz.U. Nr 220 poz 2181z dnia 23 grudnia 2003 r z późn. zm.). k) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót wg wskazań, związanych z oznakowaniem poziomym na drogach gminnych w godzinach nocnych lub w dni wolne od pracy, l) wykaz dróg gminnych objętych zakresem wykonywanych robót stanowi załącznik do siwz Wykonanie robót musi być zgodne z załączonymi Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych), nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach