Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania oraz wprowadzenie zmian organizacji ruchu na drogach gminnych Gminy Tarnowskie Góry w 2019 roku

Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 852 203 , fax. 322 852 203
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach
    ul. Piastowska 8
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 322 852 203, fax. 322 852 203
    REGON: 27300935700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania oraz wprowadzenie zmian organizacji ruchu na drogach gminnych Gminy Tarnowskie Góry w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego oraz wprowadzenie zmian organizacji ruchu na drogach gminnych Gminy Tarnowskie Góry w 2019 roku w następujących częściach: 1. Część nr 1 – przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz wprowadzenie zmian organizacji ruchu w tym między innymi: a) utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych Gminy Tarnowskie Góry poprzez wymianę zniszczonych, uszkodzonych lub zamontowanie nowych znaków drogowych, b) ustawienie barier drogowych, słupków przeszkodowych, c) wprowadzenie zmian organizacji ruchu obejmujących między innymi: wykonanie oznakowania pionowego, montaż progów zwalniających, ustawienie luster, d) wykonanie i przymocowanie nowych tablic z nazwą ulicy i herbem miasta. 2. Część nr 2 – przedmiotem zamówienia publicznego jest odnowienie i wykonanie oznakowania poziomego wykonane metodą cienkowarstwową oraz usunięcie oznakowania poziomego na terenie miasta Tarnowskie Góry. Oznakowanie poziome musi być odblaskowe na całej powierzchni. Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Wykonanie oznakowania poziomego (malowanie mechaniczne farbą odblaskową) – kolor biały. 2. Wykonanie oznakowania poziomego (malowanie mechaniczne farbą odblaskową) – kolor czerwony. 3. Wykonanie oznakowania poziomego (malowanie ręczne lub mechaniczne farbą odblaskową) – kolor niebieski. 4. Usunięcie oznakowania poziomego cienkowarstwowego (białego lub niebieskiego). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia niniejszej specyfikacji określa: • wzór „Formularza ofertowego” a w niej Przedmiar robót – kalkulacja cenowa, • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót, • załączniki do niniejszej SIWZ. i są one jej integralną częścią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  Część nr 1: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).  Część nr 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 6 luty 2019 r. do godz. 0945. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). e) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski 04 1050 1230 1000 0090 3047 3228 z dopiskiem : „Bieżące utrzymanie oznakowania w 2019 r.” – część 1 lub część 2 lub część 1 i 2 Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 niniejszego rozdziału.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem jaki przedstawi Zamawiający na stronie internetowej z chwilą umieszczenia informacji z otwarcia ofert). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art 25a ustawy) które należy złożyć w formie pisemnej. 4) O ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu dotyczące oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium: kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach