Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie miasta Chorzowa obejmujące dzielnicę: Zad.1 Chorzów Centrum, Chorzów Batory Zad.2 Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2411270 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8 A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2411270, fax. 32 2414060
    REGON: 00016624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie miasta Chorzowa obejmujące dzielnicę: Zad.1 Chorzów Centrum, Chorzów Batory Zad.2 Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni na terenie miasta Chorzowa w okresie od 01.03.2021 r. do 28.02.2023 r. Roboty zlecane będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń na poszczególne roboty z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu wykonania. Zlecenia rozliczane będą każdorazowo po ich wykonaniu, na podstawie obmiaru robót oraz cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, przy czym zlecenia te mogą być zarówno kompleksowe (tj. składające się z więcej niż jednego rodzaju robót spośród określonych w Formularzu Cenowym a podstawą ich rozliczenia będą ceny jednostkowe określone dla robót składających się na dane zlecenie) jak i pojedyncze (składające się wyłącznie z jednego rodzaju robót określonego w Formularzu Cenowym a podstawą rozliczenia będzie cena jednostkowa dla tego rodzaju robót). Zlecenia cząstkowe w zależności od ich specyfiki mogą dotyczyć jezdni, placu, parkingu itp. Przez bieżące utrzymanie należy rozumieć realizację zadań, które nie zostały ujęte w oddzielnych pozycjach budżetu MZUiM w poszczególnych latach. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym ofertę można składać w odniesieniu do jednej części zamówienia: 1) Część 1 zamówienia: Zad.1 Chorzów Centrum, Chorzów Batory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 przedstawiono w: a) Specyfikacjach technicznych opracowanych przez Firmę Budowlaną Mieczysław Daszkiewicz, 40-871 Katowice, ul. Zawiszy Czarnego 6/117, w zakresie wymagań wykonania i odbioru robót drogowych oraz infrastruktury technicznej (Załącznik Nr 3 do SIWZ). b) założeniach do kalkulacji jednostkowych (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w których dla każdej z pozycji Formularza Cenowego zostały określone zakresy robót koniecznych do wykonania. c) Formularzu Cenowym dla Zad. 1 (Załącznik Nr 2A do SIWZ), który zawiera przewidywany zakres robót. 2) Część 2 zamówienia: Zad.2 Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedstawiono w: a) Specyfikacjach technicznych opracowanych przez Firmę Budowlaną Mieczysław Daszkiewicz, 40-871 Katowice, ul. Zawiszy Czarnego 6/117, w zakresie wymagań wykonania i odbioru robót drogowych oraz infrastruktury technicznej (Załącznik Nr 3) b) założeniach do kalkulacji jednostkowych (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w których dla każdej z pozycji Formularza Cenowego zostały określone zakresy robót koniecznych do wykonania. c) Formularzu Cenowym dla Zad. 2 (Załącznik Nr 2B do SIWZ), który zawiera przewidywany zakres robót. 3. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (dot. każdej części zamówienia): 1) Zamawiający informuje, iż ilekroć np. w specyfikacjach technicznych, kalkulacjach, formularzach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2) W ramach wykonawstwa robót należy stosować się do przepisów zawartych w Specyfikacjach technicznych, opracowanych przez Firmę Budowlaną Mieczysław Daszkiewicz, 40-871 Katowice, ul. Zawiszy Czarnego 6/117. 3) W założeniach do kalkulacji jednostkowych (Załącznik Nr 4) zostały określone odpowiednie Specyfikacje Techniczne. 4) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie miejsca prowadzenia robót w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie` szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, za wyjątkiem zleceń wymagających całkowitego zamknięcia jezdni (wyłączenia z ruchu kołowego). 5) Na drogach: krajowej, wojewódzkiej i powiatowych – podczas prowadzenia robót postępujących, wymagających zamknięcia pasa ruchu - należy stosować tablice zamykające U-26 oraz tablice kierujące typu U-21 ze światłami ostrzegawczymi U-35 (fala świetlna) zgodne ze wzorem określonym w ww. Rozporządzeniu. 6) Przed przystąpieniem do realizacji każdego zlecenia, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jeśli charakter prowadzonych robót tego wymaga, za wyjątkiem zleceń wymagających całkowitego zamknięcia jezdni (wyłączenia z ruchu kołowego). 7) Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego. 8) Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę. 9) Koszty opracowania projektu organizacji ruchu (jeśli jest wymagany) na czas prowadzenia robót, wykonania oraz utrzymania oznakowania tymczasowego ponosi Wykonawca robót, za wyjątkiem zleceń wymagających całkowitego zamknięcia jezdni (wyłączenia z ruchu kołowego) – w tym przypadku ww. koszty ponosi Zamawiający. 10) Wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych robót oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego przez cały okres realizacji danego zlecenia. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków. 12) W razie uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej, Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia wszystkich uszkodzonych punktów geodezyjnych własnym kosztem i staraniem zlecając te prace uprawnionemu geodecie, przedstawiając jednocześnie Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wydziału Geodezji Urzędu Miasta o wykonanych pracach geodezyjnych. 13) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac fizycznych przy robotach w zakresie nawierzchni jezdni: prace rozbiórkowe, frezowanie, prace związane z wykonywaniem warstw konstrukcyjnych, asfaltowanie; b) nadzorowanie pracy brygady pracowników (brygadziści). Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1 zamówienia: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Część 2 zamówienia: 15 000 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) w gwarancjach bankowych. 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga: W przypadku wadium wnoszonego w postaci niepieniężnej, wadium należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej może zgodnie ze swoim wyborem: 1) przed upływem terminu składania ofert przesłać wadium w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia, na adres e-mail sekretariat@mzuim.chorzow.eu; 2) złożyć oryginał w formie pisemnej, tj. opatrzony własnoręcznymi podpisami osób upoważnionych do jego wystawienia, w zamkniętej kopercie opisanej „wadium” załączonej do koperty z ofertą. 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) nieodwołalne i bezwarunkowo zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez Zamawiającego. 3. Gwarancja (poręczenie) nie może przewidywać żadnych dodatkowych warunków formalnych, od których uzależniona byłaby wypłata sumy gwarancyjnej (poręczonej), a w szczególności nie może zawierać postanowień przewidujących obowiązki Zamawiającego do: - przedstawienia bankowego potwierdzenia podpisu lub wzoru podpisu osoby podpisującej wezwanie do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej); - złożenia wezwania do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej) za pośrednictwem banku lub innego podmiotu; - przedstawienia jakichkolwiek innych dokumentów, w tym w szczególności korespondencji z Wykonawcą lub dokumentów potwierdzających niewywiązanie się z obowiązków przez Wykonawcę. 4. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą wniesione przez niego w pieniądzu wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.5., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga: W przypadku wadium wnoszonego w postaci niepieniężnej, wadium należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej może zgodnie ze swoim wyborem: 1) przed upływem terminu składania ofert przesłać wadium w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia, na adres email sekretariat@mzuim.chorzow.eu; 2) złożyć oryginał w formie pisemnej, tj. opatrzony własnoręcznymi podpisami osób upoważnionych do jego wystawienia, w zamkniętej kopercie opisanej „wadium” załączonej do koperty z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.10. Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy właściwy dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ (Część 1 zamówienia) lub Załącznik nr 1B do SIWZ (Część 2 zamówienia). 2) Formularz cenowy Wykonawcy właściwy dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ (Część 1 zamówienia) lub Załącznik nr 2B do SIWZ (Część 2 zamówienia). 3) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (Załączniki Nr 8 i 9). 4) Wadium - oryginał gwarancji lub poręczenia, zgodnie z zapisami pkt 11.1.5 SIWZ, jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz lub potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniądza. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy (Załącznik Nr 10). 6) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7) W terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.mzuim.chorzow.eu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 tj. od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach