Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra

Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Ptasia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 420 033 , fax. 756 420 034
  • Data zamieszczenia: 2019-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Ptasia
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 420 033, fax. 756 420 034
    REGON: 36329453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl mzdim.bip.jeleniagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra. Roboty w ramach zamówienia będą polegały w zależności od potrzeb na wykonaniu, w szczególności: a) remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej, b) remontów/napraw nawierzchni tłuczniowej , c) remontów/napraw podbudowy tłuczniowej, d) innych bieżących napraw i konserwacji, e) oczyszczaniu z namułu studzienek ściekowych oraz przykanalików, f) pozostałych czynności wymienionych pkt I.3. Tomu III SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, dla każdej z części, której dotyczy oferta osobno, w wysokości: dla części I - Rejon I - 51 000,00 PL dla części II - Rejon II - 19 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (dotyczy części I i części II) Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a)braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. b)spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.2, złożone przez te podmioty. 3) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. II.Zamawiający po otwarciu ofert dokona ich oceny a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. III.Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania. 1.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę jeśli zachodzą okoliczności określone w art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. informacji z sesji otwarcia ofert) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 369.) – zgodnie z załącznikiem nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach