Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI CHODNIKÓW I DRÓG GMINNYCH W ROKU 2013 NA TERENIE GMINY KARLINO

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3117273 , fax. 94 3117410
  • Data zamieszczenia: 2013-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3117273, fax. 94 3117410
    REGON: 00052539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI CHODNIKÓW I DRÓG GMINNYCH W ROKU 2013 NA TERENIE GMINY KARLINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic, chodników i placów gminnych o nawierzchni wykonanej z masy bitumicznej lub drobnowymiarowych elementów betonowych, uszczelnienie pęknięć nawierzchni bitumicznej, b) wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic i placów gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej i gruntowej, polegających na równaniu dróg, c) wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic i placów gminnych o nawierzchni z płyt betonowych, d) wymiana i wbudowanie krawężników i obrzeży, e) remonty oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego ulic, f) transport i dostawa materiałów służących do remontów dróg wykonywanych własnymi środkami przez Zamawiającego. Zapłata dla Wykonawcy dokonywana będzie za faktycznie wykonane roboty potwierdzone przez Zamawiającego. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: a) prace będą wykonywane każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca naprawy, określenie rodzaju prac. Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia a zakończy w terminie ustalonym z Zamawiającym, natomiast dowóz materiałów w przeciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia. b) Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, c) cena materiałów musi zawierać wszystkie koszty, w tym jego transport na terenie gminy Karlino, d) Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy, e) o zakończeniu prac Wykonawca zawiadomi Zamawiającego na piśmie, w ciągu 3 dni od zakończenia prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach