Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg wojewódzkich w 2010 roku

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71 , fax. 042 6162273
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 3 3
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162270, 71, fax. 042 6162273
    REGON: 47085064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg wojewódzkich w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg wojewódzkich w 2010 roku Zadanie Nr 1- Lokalizacja sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb Zadanie Nr 2- Lokalizacja sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie Zadanie Nr 3- Lokalizacja sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach Zadanie Nr 4- Lokalizacja sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1.1. IdW musi spełniać każdy z Wykonawców. -Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,1 mln zł na każde zadanie. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wymaganie to będzie sumowane w zależności od liczby zadań. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień złożenia ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają opis spełniania warunku zgodnie z pkt. 6.1.2. IdW -Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej. Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej Lp., Funkcja i wymagana ilość osób, Wymagane uprawnienia, Doświadczenie z ostatnich 5 lat 1. Konserwator - programista - 1 osoba, Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, zgodnie z właściwymi przepisami. doświadczenie: Min. 2 zadania polegające na konserwacji i naprawie sygnalizacji świetlnej 2. Kierownik - osoba pełniąca funkcję dozoru - 1 osoba, Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, zgodnie z właściwymi przepisami. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymagania określone w pkt 6.1.3. IdW -Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli Lp., Wyszczególnienie(parametry), Min. liczba jednostek w szt. 1. Samochód - podnośnik montażowy z koszem - 1szt Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymagania określone w pkt 6.1.4. IdW
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 tej ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Rozdziału. -Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. -Opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określoną w pkt. 6.1.2. IdW. -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załączników nr 2 i 2a do niniejszego Rozdziału (dla osób, dla których jest to wymagane) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku zgodnie z opisem zawartym w pkt 6.1.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone kopie stosownych uprawnień (dla specjalności, dla których jest ono wymagane). -Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. -Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. -Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 7.2.IdW, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, winien przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7.1.2 IdW- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z uwzględnieniem terminów, o których mowa powyżej. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający będzie mógł zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Dokumenty wymienione w pkt 7 IdW sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2 oraz 7.4. IdW winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; -oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1. IdW w części dotyczącej art.22 ust.1 i art.44 (zgodnie z podziałem wprowadzonym przez Zamawiającego) winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców, z tym że powinno być podpisane przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy, natomiast w części dotyczącej art.24 ust.1 powinno być przedłożone przez każdego wykonawcę odrębnie. -dokumenty wymienione w pkt 7.2. IdW powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy potwierdzają spełnianie warunków określonych w pkt 6.1.2 IdW i następnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach