Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-381 Katowice, ul. Józefy Kantorówny 2a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 256 99 01 , fax. (032) 256 98 47
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
ul. Józefy Kantorówny 2a 2a
40-381 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 256 99 01, fax. (032) 256 98 47 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie kładki dla pieszych i przejść podziemnych zlokalizowanych na terenie miasta Katowice w okresie od 01.05.2009r do 30.04.2010r - dwa zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Bieżące utrzymanie kładki dla pieszych i przejść podziemnych zlokalizowanych na terenie miasta Katowice w okresie od 01.05.2009r do 30.04.2010r - dwa zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości: dla zadania Nr 1 - 4.000,00ZŁ dla zadania Nr 2 - 3.500,00ZŁ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 3.1 Osobami zdolnymi do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia, tj.: co najmniej 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobą do nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. Osoba ta musi przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. 3.2 Sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: jednym samochodem ciężarowym; jednym samochodem dostawczym; jedną pompą do brudnej wody (spalinową lub elektryczną z agregatem); Wykonawca musi dysponować stałą siedzibą (bazą) wyposażoną w co najmniej dwa środki łączności (fax i telefon stacjonarny), zlokalizowaną w odległości do 30km od centrum miasta Katowice (Rondo im. Gen Ziętka); Może to być sprzęt własny lub najmowany/dzierżawiony. Dla usług dla których dopuszcza się podwykonawstwo może to być sprzęt podwykonawcy usług. 3.3 Niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z należytą starannością co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot tego zamówienia (tj. Utrzymanie w czystości terenów takich jak jezdnie, place parkingowe, chodniki, przejścia podziemne) - wartość każdego z tych zadań nie może być niższa niż 20.000,00 zł brutto. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 100.000,00zł. Ocena spełnienia przez Wykonawcę(ów) warunków udziału w tym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty oraz zapisy zawarte w ofercie i jej załącznikach. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.1 pkt.10 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację o zatrudnieniu, kwalifikacjach i sprzęcie jakim dysponuje Wykonawca(cy). 4. Dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie publiczne posiadają wymagane uprawnienia. Należy załączyć do oferty kserokopię wymaganych uprawnień a także kserokopię zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby samorządu zawodowego (zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001r. ze zm.). - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Informację o doświadczeniach w wykonawstwie. 6. Dokumenty - potwierdzające wykonanie z należytą starannością wykazanych usług. 7. Aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ponadto należy załączyć: 8. Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokument o którym mowa w pkt 2. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólni mogą złożyć wspólnie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Stadionu Miejskiego w Bielsku-Białej przy ul. Rychlińskiego 21
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Katowicach KWK Boże Dary
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług porządkowania lokali stwarzających zagrożenie epidemiologiczne w obrębie budynków administrowanych przez Z.K. PGM w Chorzowie
Dodano: 2016-07-27 - CAŁOROCZNE UTRZYMANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ORAZ MYCIA WIAT PRZYSTANKOWYCH, TABLIC OGŁOSZENIOWYCH I ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY
Dodano: 2016-07-26 - Usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego wokół Rejonu w Zawierciu przy ul. Towarowej 24 oraz pomieszczeń Obwodu Drogowego w Wojkowicach Kościelnych przy ul. Drogowców 6 i Obwodu Drogowego w Szczekocinach przy ul. Żarnowieckiej 51
Dodano: 2016-07-26 - SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-28 - Usługa kompleksowego sprzątania siedziby NOSPR
Dodano: 2016-06-22 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, oraz w siedzibach oddziałów terenowych w: Gliwicach, ul. Mitręgi 2 i Częstochowie, ul. Kisielewskiego 18/28B
Dodano: 2016-06-15 - Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz terenach zewnętrznych położonych w rejonach Administracji Domów Mieszkalnych nr 1, 2, 3 będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-14 - Utrzymanie czystości w obiektach SCCS w Zabrzu
Dodano: 2016-04-14