Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała w ramach zadania: Zadanie 1* – wykonywanie równania oraz profilowania nawierzchni gruntowych i utwardzonych tłuczniem kamiennym. Zadanie 2*–wykonywanie remontów cząstkowych oraz budowa urządzeń BRD i prace interwencyjne, Zadanie 3* –polepszenie parametrów technicznych odcinków dróg gminnych o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej, ze znacznym stopniem zużycia. Zadanie 4* –polepszenie parametrów technicznych odcinków dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej/frezowej, ze znacznym stopniem zużycia. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: ZADANIE 1* – wykonywanie równania oraz profilowania nawierzchni gruntowych i utwardzonych tłuczniem kamiennym a) Mechaniczne zerwanie nawierzchni jednowarstwowej z gruntu/tłucznia za pomocą równiarki na głębokość min. 8 cm b) Profilowanie i wyrównanie nawierzchni gruntowej/tłuczniowej c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości 8 cm po zagęszczeniu – przy użyciu materiału Wykonawcy d) Zagęszczenie nawierzchni gruntowej/tłuczniowej e) Mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 10 cm i szerokości 1-1,5 m od krawędzi jezdni f) Ręczne plantowanie poboczy w celu zapewnienia odwodnienia jezdni. ZADANIE 2* – wykonywanie remontów cząstkowych oraz budowa urządzeń BRD i prace interwencyjne a) Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej asfaltowej/frezowej – roboty przygotowawcze b) Remont cząstkowy nawierzchni gruntowej/tłuczniowej – miejscowe uzupełnienie ubytków nawierzchni tłuczniem kamiennym do głębokości 10 cm oraz zagęszczenie mechaniczne. c) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej/frezowej poprzez zastosowanie masy bitumicznej na zimno – wyboje do głębokości 4 cm, oraz jej mechaniczne zagęszczenie. W przypadku wystąpienia większych głębokości wybojów – uzupełnienie warstwy podbudowy materiałem kamiennym. d) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej/frezowej poprzez powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów, z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca e) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej/frezowej poprzez zastosowanie mieszanki mineralno – asfaltowej na gorąco, wraz z odcięciem krawędzi oraz zabezpieczeniem ich emulsją asfaltową. f) Wykonywanie karczowania oraz przecinki drzew i krzewów znajdujących się przy drodze i zagrażających bezpieczeństwu ruchu g) Ręczne plantowanie poboczy i skarp w celu zapewnienia odwodnienia jezdni h) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8/10 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. i) Regulacja krawężników kamiennych wtopionych na podsypce cementowo – piaskowej j) Wykonanie progów zwalniających gruntowych, na ławie betonowej, k) Wykonanie progów zwalniających wykonanych z kostki brukowej na ławie betonowej, l) Wykonanie progów zwalniających wykonanych z masy bitumicznej na ławie betonowej, ZADANIE 3* – polepszenie parametrów technicznych odcinków dróg gminnych, o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej ze znacznym stopniem zużycia. a) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV, głębokość korytowania do 20 cm – odcinkowa naprawa dróg gminnych o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej o min. 60 % stopniu zużycia określonego ilością ubytków w stosunku do całej szerokości jezdni b) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wraz z profilowaniem i mechanicznym zagęszczeniem – warstwa dolna o grubości 15 cm – odcinkowa naprawa dróg gminnych o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej o min. 60 % stopniu zużycia określonego ilością ubytków w stosunku do całej szerokości jezdni – przy użyciu materiału Wykonawcy d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wraz z profilowaniem i mechanicznym zagęszczeniem – warstwa dolna o grubości 15 cm – odcinkowa naprawa dróg gminnych o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej o min. 60 % stopniu zużycia określonego ilością ubytków w stosunku do całej szerokości jezdni – przy użyciu materiału Zamawiającego, zlokalizowanego w Szymanowie e) Wykonanie podbudowy z gruzu betonowego, wraz z profilowaniem i mechanicznym zagęszczeniem – warstwa dolna o grubości 20 cm – odcinkowa naprawa dróg gminnych o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej o min. 60 % stopniu zużycia określonego ilością ubytków w stosunku do całej szerokości jezdni – przy użyciu materiału Wykonawcy f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wraz z profilowaniem i mechanicznym – warstwa górna o grubości 8 cm – odcinkowa naprawa dróg gminnych o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej o min. 60 % stopniu zużycia określonego ilością ubytków w stosunku do całej szerokości jezdni – przy użyciu materiału Wykonawcy g) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wraz z profilowaniem i mechanicznym – warstwa górna o grubości 8 cm – odcinkowa naprawa dróg gminnych o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej o min. 60 % stopniu zużycia określonego ilością ubytków w stosunku do całej szerokości jezdni – przy użyciu materiału Zamawiającego, zlokalizowanego w Szymanowie h) Wywóz urobku z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość do 10 km i) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych z wypełnieniem spoin piaskiem - materiał Zamawiającego, wraz z dostawą na miejsce budowy ZADANIE 4* – polepszenie parametrów technicznych odcinków dróg gminnych, o nawierzchni bitumicznej/frezowej ze znacznym stopniem zużycia. a) Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej asfaltowej/frezowej – roboty przygotowawcze b) Frezowanie istniejącej nawierzchni, wraz z odzyskiem destruktu - odcinkowa naprawa dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej/frezowej o min. 60 % stopniu zużycia określonego ilością ubytków w stosunku do całej szerokości jezdni c) Skropienie emulsją asfaltową oraz ułożenie 3 cm warstwy grysu na przygotowanej nawierzchni – powierzchniowe utrwalenie - odcinkowa naprawa dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej/frezowej o min. 60 % stopniu zużycia określonego ilością ubytków w stosunku do całej szerokości jezdni d) Regulacja wysokości studzienek dla włazów kanałowych e) Odtworzenie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym, wraz z zagęszczeniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja przetargowa: 1) Specyfikacje technicznej wykonania i odbioru robót (SST), 2) Książka przedmiarów, 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami. 4. Warunki realizacji zamówienia 1) Orientacyjną wielkość remontowanych nawierzchni podano w przedmiarze robót. 2) Rzeczywista ilość remontów nawierzchni będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni. 3) Wykaz przedstawionych materiałów potrzebnych do wykonania remontu cząstkowego zawiera SST. 4) Realizacja przedmiotu umowy określonego w ust. 1 polegać będzie na każdorazowym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zleceniu Wykonawcy wykonania określonych robót, zwanemu w dalszej części umowy „zleceniem jednostkowym”. 5) Każdorazowo zlecenia jednostkowe określające zakres rzeczowy robót, przewidywaną szacunkową wartość robót, miejsca ich wykonania będą przesłane do Wykonawcy za pomocą faksu, poczty elektronicznej, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub nastąpią przez odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ustalonego w zleceniu zakresu rzeczowego oraz szacunkowej wartości robót. Każde przekroczenie wartości szacunkowej o 10 % wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym 7) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 8). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 poz. 1570 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) 9). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 10) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 4 000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych) Zadanie nr 2 - 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie nr 3 – 3 500,00zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: B.S. Trzebnica 98 9591 0004 2001 0020 0514 0795 z adnotacją: „Wadium – Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała- zadanie nr…….” 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał ora kopię gwarancji lub poświadczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 2 lit. b-e powyżej należy załączyć w taki sposób, aby można go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy ostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt VIII. niniejszej SIWZ lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach