Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
ul. Rynek 1 1
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej i parków na terenie Jarosławia w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej i parków na terenie Jarosławia w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zał. do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. f)Wykaz, co najmniej 3 zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat usług z zakresu konserwacji i pielęgnacji zieleni w tym co najmniej 2 usługi na obiektach zabytkowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Zał. do SIWZ -Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzy usługi (jak zamówienie w sprawie) o wartości nie niższej od 200.000,00 zł brutto każda. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru, itp. g)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował; -Potencjał techniczny. Oferent musi udowodnić, że posiada potencjał sprzętowy ( własny lub przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia a w szczególności: -glebogryzarek, pługów, kultywatorów, bron do uprawy gleby - 1 szt -wału kolczatki oraz wału gładkiego do zakładania trawników - 1 szt -kosiarki mechanicznej do pielęgnacji trawników, a ponadto do pielęgnacji zadrzewień- 4 szt -pił mechanicznych i ręcznych - 4 szt -drabin, sprzętu alpinistycznego - 2 szt -podnośników hydraulicznych- 1 szt -rębarki do gałęzi - 1 szt -frezarki do karczowania pni 1 szt h)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował, -Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni że posiada potencjał kadrowy pod względem kwalifikacji (z uprawnieniami) w celu obsadzenia stanowiska kierowniczego i minimum trzema osobami które będą realizowały zamówienie. i)dokumenty, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Kserokopie uprawnień należy dołączyć do oferty. - Kierownik prac musi wykazać się min. 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu robót pielęgnacyjnych i konserwacyjnych na zieleni. j)informacje o podwykonawcach k)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 250 000,- PLN. l)Potwierdzenie wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Jednokrotne koszenie skarp i korony wału - prawy wał Wisły - 15000 mb w m. Ostrówek gm. Gawłuszowice, Gliny Małe - Surowa gm. Borowa, Wola Otałęska - Otałęż gm. Czermin
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja na potoku Wielopolka w km 27+720 - 29+300, km 42+498 - 48+841, km 49+900 - 54+685, w m. Ropczyce, Łączki Kucharskie gm. Ropczyce, Broniszów, Glinik, Wielopole Skrzyńskie, Nawsie gm. Wielopole Skrzyńskie.
Dodano: 2016-07-26 - Konserwacja potoku Budzisz w km 0+200-8+500 wraz z wałem p. powodziowym w m. Kędzierz, Pustynia, Dębica, gm. Dębica.
Dodano: 2016-07-26 - Bieżące utrzymanie wód- Potok Partyński w km 0+000 - 7+990 tj. 7 990 mb w m. Zgórsko, Partynia, Radomyśl W., Ruda, Radomyśl W. (Wólka D.), Dąbie gm. Radomyśl W.
Dodano: 2016-07-26 - Bieżące utrzymanie wód - Potok Ruda w km 1+656 - 9+074 tj. 7 418 mb w m. Tuszyma, Rzemień, Dobrynin, Biały Bór, gmina Przecław
Dodano: 2016-07-26 - Bieżące utrzymanie wód - Potok Śnieżka w km 0+000 - 3+598 tj. 3 598 mb w m. Dąbie, gm. Radomyśl W.
Dodano: 2016-07-26 - Bieżące utrzymanie wód - Potok Jaślańsko- Chorzelowski w km 0+000 - 8+539 w m. Jaślany, Tuszów Narodowy, Malinie, gm. Tuszów Narodowy, m. Chorzelów, gm. Mielec
Dodano: 2016-07-26 - Roboty utrzymaniowe w korycie cieku naturalnego Lubenia w km 0+200-16+630 m. Pigany, Paluchy, Rudka, Dobra, Cieplice, Dobcza, gm.Sieniawa, Adamówka
Dodano: 2016-07-25 - II koszenie wałów p. powodziowych rzeki Wisłok: prawy w km 0+000-6+172 i lewy w km 0+000-6+473 w m. Trześniów, Jasionów, Wzdów- gm. Haczów, m. Bzianka gm. Rymanów, m. Besko, gm. Besko
Dodano: 2016-07-25 - Utrzymanie cieków naturalnych - potok Stobnica w km 0+000-18+471 w m. Strzyżów, Godowa, Żyznów gm. Strzyżów; Lutcza, gm. Niebylec - zadanie nr OS.502.21J.2016
Dodano: 2016-07-25