Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Puck w roku 2010-2012

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. Żarnowiecka 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732544
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku
    ul. Żarnowiecka 3 3
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732544
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Puck w roku 2010-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji sygnalizacji świetlnych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 w m. Reda, Puck, Władysławowo, Jastarnia, Jurata, drogi nr 218 w m.Wejherowo oraz drogi nr 100 w m.Rumia w roku 2010-2012
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt.2-3 Wykonawcy muszą spełniać łącznie: 2 Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom: Kierownik nadzorujący usługę - Min. 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych usług, posiadający uprawnienia: - budowlane o odpowiedniej specjalności i dokumentem potwierdzającym przynależność do polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych SEP na stanowisku dozoru - D Majster realizujący usługę - Min. 3 lata praktyki zawodowej jako majster podobnych usług, Legitymujący się uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych SEP na stanowisku eksploatacji - E Uwaga: zamówienie może realizować jedna osoba pełniąca jednocześnie funkcję Kierownika i Majstra pod warunkiem posiadania wyżej wymienionych kwalifikacji i uprawnień łącznie 3.Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością będącym przedmiotem niniejszego zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę /spełnia - nie spełnia/ na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty . 1.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) Wykaz musi zawierać dane na temat funkcji, uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach