Przetargi.pl
Utrzymanie i prowadzenie stałej konserwacji urządzeń sygnalizacji świetlnych, sygnalizacji ostrzegawczych oraz urządzeń systemu TRISTAR wraz z instalacjami kablowymi na terenie miasta Sopotu oraz bieżące usuwanie awarii tych urządzeń

Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie ogłasza przetarg

  • Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 551 21 15; 551 72 61 , fax. 58 551 55 34
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
    al. Niepodległości 930 930
    81-861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 58 551 21 15; 551 72 61, fax. 58 551 55 34
    REGON: 22120997300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i prowadzenie stałej konserwacji urządzeń sygnalizacji świetlnych, sygnalizacji ostrzegawczych oraz urządzeń systemu TRISTAR wraz z instalacjami kablowymi na terenie miasta Sopotu oraz bieżące usuwanie awarii tych urządzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje czynności eksploatacyjne oraz stałą konserwację urządzeń sygnalizacji świetlnej, sygnalizacji ostrzegawczych oraz urządzeń Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem TRISTAR wraz z instalacjami kablowymi na terenie miasta Sopotu zapewniających utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń przez okres 24 miesięcy tj. od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) może być wniesione w formie: Forma wniesienia wadium: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z późniejszymi zmianami (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 z późn.zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 18116022020000000184862789 w Banku Millenium S.A. O/Sopot. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Zamawiającego, Sopot Al. Niepodległości 930, dokument w formie umożliwiającej Zamawiającemu jego wyegzekwowanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do usunięcia awarii, tj. liczba godzin od zgłoszenia, nie więcej niż 6 godzin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach