Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego znajdującego się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego znajdującego się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego znajdującego się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Planowe czynności eksploatacyjne, a w szczególności: - przeglądy techniczne urządzeń, aparatury pomiarowej i sterowniczej, - oględziny tras linii napowietrznych i kablowych, - przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, - malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych (o ile stan powierzchni wymaga konserwacji), - wymianę opraw oświetleniowych o złym stanie technicznym, - pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami, - kontrole stanu oświetlenia w porze świecenia, - programowanie na sterowniku – zegarze astronomicznym na okres całego roku załączania i wyłączenia oświetlenia z uwzględnieniem czasu letniego i zimowego; b) awaryjne czynności, a w szczególności: - wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, - naprawę, bądź wymianę uszkodzonych kabli, - naprawę zerwanych przewodów, - wymianę źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów, - wymianę uszkodzonych i połamanych słupów, - wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych drzwiczek wnękowych latarni, - zabezpieczenie oraz likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego w przypadku zagrożenia dla ludzi lub mienia, c) okresowe kontrole stanu oświetlenia przeprowadzane wspólnie przez Strony w terminach wzajemnie uzgodnionych, d) czynności nie wymienione w pkt. b jak: 1) wymiana uszkodzonych opraw w wyniku aktów wandalizmu lub kradzieży (w przypadku oświetlenia będącego na majątku Gminy), 2) wymiana uszkodzonych słupów oświetleniowych (w przypadku oświetlenia wydzielonego będącego na majątku Gminy), 3) wymiana niestandardowych elementów oświetlenia (projektowy, oprawy LED, oprawy specjalne itp. będą wykonywane na odrębne zlecenie Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach