Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowogród w 2022r.

NADLEŚNICTWO NOWOGRÓD ogłasza przetarg

  • Adres: 18-416 Dębniki, 80
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO NOWOGRÓD
    80
    18-416 Dębniki, woj. podlaskie
    REGON: 450018603
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowogród w 2022r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu i konserwacji odcinków dróg leśnych, które uległy deformacji, poprzez profilowanie oraz uzupełnianie nawierzchni (kolein i wybojów) pospółką drogową wraz z utwardzeniem. Profilowanie polegać będzie na wyrównaniu nawierzchni oraz nadaniu odpowiednich spadków poprzecznych za pomocą równiarki samojezdnej. Naprawa nawierzchni dróg polegać będzie na dowiezieniu oraz rozplantowaniu pospółki drogowej na uszkodzonych odcinkach dróg po uprzednim usunięciu ewentualnych zastoisk wody czy błota, wraz z miejscowym utwardzeniem i wyprofilowaniem naprawianego odcinka drogi. Całkowity zakres prac do wykonania to:a) Równanie i profilowanie nawierzchni dróg leśnych o łącznej powierzchni 238 925 m2, polegające na przywróceniu nawierzchni prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego równiarką drogową;b) Uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg pospółką drogową (określoną normą PN-B-02480:1986) o zawartości sumy frakcji żwirowej i kamienistej pomiędzy 10 a 50%. Uziarnienie graniczne pospółki od 0- 63 mm o łącznej ilości 3632 m3 oraz przywróceniu, naprawianej nawierzchni, prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego równiarką drogowąDowiezione kruszywo zostanie rozplantowane w dniu dostawy z uwagi na brak możliwości jego składowania. Uzupełnianie nawierzchni dróg należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zapisami STWiOR. Stosowane materiały oraz sprzęt nie mogą powodować niekorzystnego wpływu na środowisko oraz negatywnie wpływać na właściwości podłoża.Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne narzędzia, materiały i urządzenia.2. Lokalizacja zadania: Leśnictwo Łacha: 244 m3 kruszywa, 34 750 m2 równania i profilowania drógLeśnictwo Leman: 198 m3 kruszywa, Leśnictwo Podgórne: 263 m3 kruszywa, Leśnictwo Krusza: 488 m3 kruszywa, 16 950m2 równania i profilowania drógLeśnictwo Kuzie: 300m3 kruszywa, 57 900 m2 równania i profilowania drógLeśnictwo Złota Góra: 35 550 m2 równania i profilowania drógLeśnictwo Morgowniki: 563 m3 kruszywa, 2 125 m2 równania i profilowania drógLeśnictwo Dobrylas: 150 m3 kruszywa, Leśnictwo Zbójna: 338 m3 kruszywa, 35 500 m2 równania i profilowania drógLeśnictwo Wyk: 368 m3 kruszywa, 20 000 m2 równania i profilowania drógLeśnictwo Gawrychy: 720 m3 kruszywa, 36 150 m2 równania i profilowania dróg.3. Długość dróg do utrzymania i ilość przewidywanego kruszywa do dostarczenia są to wielkości maksymalne, zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu prac określonych dla poszczególnych leśnictw o 20%.4. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu, rozmiaru i miejsca wykonania prac przez Wykonawcę zawarte będą każdorazowo w protokółach przekazania prac do wykonania – zleceniach. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do specyfikacji warunków zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.6. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.7. Zakres prac obejmuje: 1) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,2) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (uporządkowanie terenu po pracach, wyrównanie dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością zleceniodawcy itp.),3) wykonanie oznakowania terenu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami,8. Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej składającej się z: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wytycznymi niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, a także jej pozostałymi załącznikami.9. Zamawiający będzie wymagał dokumentów odbioru końcowego, które powinny zawierać:1) protokoły odbioru,2) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami,3) deklaracje zgodności wbudowywanych materiałów,10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osoby wykonujące prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.12. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres 24 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym /2 lat/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach