Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Raszyn

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Raszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1. Remonty nawierzchni bitumicznych: - rozbiórki istniejących nawierzchni (mechanicznie) - 300 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznych - 3000 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej - 9000 m2 - wykonanie warstwy wiążącej grub. 4 cm - 6000 m2 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grub. 4 cm - 2000 m2 - naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywanych na zimno - 500 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni jednowarstwowej emulsją asfaltową- 4000 m2 - naprawa tymczasowa nawierzchni bitumicznych wykonanie asfaltem lanym gł. Do 4 cm - 500 m? - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni jednowarstwowych emulsja asfaltową - 10000 m? Zadanie nr 2. Remonty nawierzchni brukowych: - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 cm - 500 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 500 m2 - rozebranie krawężników z ława - 500 mb - rozebranie obrzeży - 400 mb, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej - 800 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm - 500 m2 - ustawienie obrzeży betonowych 6x30 cm - 200 mb - ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem B-10 - 300 mb - wykonanie koryta ziemnego w gruncie II-IV kat. grub. 10 cm z wywozem ziemi - 1000 m2 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm - 500 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 10 cm - 8000 m2 Zadanie nr 3 Naprawa dróg gruntowych i z destruktu: - profilowanie dróg polnych z uzupełnieniem ubytków materiałem rodzimym - 4000 m2 - mechaniczne zagęszczanie dróg gruntowych - 5000 m2 Remont i wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego: - profilowanie dróg z uzupełnieniem ubytków destruktem - 5000 m2 - wykonanie nowych nawierzchni z destruktu asfaltowego grub. 15 cm - 6000 m2 Zadanie nr 4 Roboty różne: - regulacja studni kanalizacyjnych - 100 szt. - regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 150 szt. - regulacja studni telekomunikacyjnych - 20 szt. - regulacja kratek ściekowych 80 - szt. - wykonanie studzienek ściekowych - 10 szt - wykonanie studzienek rewizyjnych ? 1200 - 10 szt - wykonanie przykanalików PCV ? 200 - 60 mb Podane wyżej ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb zamawiającego. Gwarancja: Wykonawca udziela Zamawiającemu trzyletniej gwarancji na materiały i roboty nawierzchniowe dróg i chodników, oraz jednorocznej gwarancji na remonty cząstkowe . W przypadku wykonywania napraw gwarancyjnych - okres udzielonej gwarancji ulega przedłużeniu o czas wykonania naprawy (liczony od daty zgłoszenia przez Zamawiającego - do daty protokolarnego odbioru usunięcia usterek).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na?kładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji i rękojmi. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 7.1Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - zał. nr 2, wraz z zaświadczeniem: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi?dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert zał. nr 3 - Załącznik Wykonawcy b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert a potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, zał. nr 4- Załącznik Wykonawcy c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, zał. nr 5- Załącznik Wykonawcy UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo?spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), b), c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo?łeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od?roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe?go lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.2 Wykażą, iż posiadają odpowiednie doświadczenie, tj.: wykażą, iż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali min. 2 (dwa) zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty polegające na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni o wartości minimum 500.000 zł brutto każda - poparte dokumentami potwierdzającymi, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością). - zał. nr 6 7.3 Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także w zakresie wykonywanych przez nie czynności, tj. wykażą, że dysponują min.: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego - min. 15 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie) -zał. nr 7 Jeżeli w powyższym wykazie osób znajdują się osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych osób do gotowości wykonania przedmiotowego zamówienia. 7.4 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców - zał. nr 8 7.5 Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków w wysokości co najmniej 500.000,00 zł - zał. nr 9 Załącznik Wykonawcy, 7.6 Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej odpowiedzialność przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł- zał. nr 10 Załącznik Wykonawcy 7.7 Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej - zał. nr 11 Załącznik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach