Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich w zakresie remontów nawierzchni jezdni z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich w zakresie remontów nawierzchni jezdni z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich w zakresie remontów nawierzchni jezdni z podziałem na zadania: Zadanie 1 – Remonty nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych mieszankami mineralno-asfaltowymi w ciągu DW 425, 919, 920, 921, 923, 924, 925, 929, 932, 935 Zadanie 2 – Naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawię uszkodzeń wynikłych z bieżącej eksploatacji nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich (wyszczególnionych w załączniku nr 12 do SIWZ) metodami: a) remontu uszkodzeń nawierzchni bitumicznych o powierzchniach małych i wielkowymiarowych betonem asfaltowym wyprodukowanym w WMB z użyciem frezarki, b) remontu uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo–emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem. 3. ZADANIE 1 – zakres szacunkowy robót obejmuje: a) Wykonanie remontów o powierzchniach małych (o pow. do 100 m2) z zastosowaniem frezarki – ok. 1000 m2, b) Remonty o powierzchniach wielkowymiarowych (o pow. 100 m2) z zastosowaniem frezarki – ok. 1500 m2. Remont uszkodzeń nawierzchni bitumicznych o powierzchniach małych (do 100 m2) i wielkowymiarowych (pow. 100m 2 mieszankami na gorąco wyprodukowanymi w WMB z użyciem frezarki polega na: a. Zorganizowaniu i zabezpieczeniu robót, w tym ich oznakowaniu, b. Wyfrezowaniu wskazanych uszkodzonych miejsc na wymaganą głębokość frezarką sterowaną elektronicznie, umożliwiającą frezowanie na określoną głębokość, c. Oczyszczeniu i skropieniu krawędzi i dna pod ułożenie nowych warstw bitumicznych, d. Ułożeniu nowych warstw nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego (wyrównanie istniejących konstrukcji masą bitumiczną lub wykonaniu warstw wiążących), e. Zagęszczeniu poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, f. Posmarowaniu bitumem powierzchni górnej warstwy na złączach ze starą nawierzchnią, g. Transporcie mieszanki z wytwórni do miejsca wbudowania, h. Odwozie i utylizacji destruktu z frezowania nawierzchni wraz ze wszelkimi opłatami Środowiskowymi; i. Utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z remontów. Należy zastosować mieszanki mineralno-asfaltowe określone w Wytycznych Technicznych ZDW Katowice (recepty muszą posiadać zatwierdzenie ZDW). 4. ZADANIE 2 – zakres szacunkowy robót obejmuje wbudowanie mieszaniny grysowo-emulsyjnej w ilości ok. 150 ton. Remont uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem polega na: a. oczyszczeniu naprawianego miejsca sprężonym powietrzem, b. przy użyciu specjalnego remontera natrysk pod ciśnieniem jednocześnie kruszywa z kationową emulsją asfaltową, c. natrysk pod ciśnieniem naprawianego miejsca kruszywem otoczonym (w dyszy) emulsją, d. w końcowej fazie zastosować natrysk naprawianego miejsca kruszywem frakcji od 2 do 4 mm. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót dla poszczególnych zadań i Wytyczne Techniczne ZDW w Katowicach, stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem, że ilości robót wymienione w załączonych przedmiarach mają charakter szacunkowy, gdyż z uwagi na charakter zamówienia nie ma możliwości dokładnego ich podania. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne w tym praca operatorów sprzętu, wskazane i opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do SIWZ, związane z wykonaniem wszelkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: Kierownika robót drogowych oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.). Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 12 Istotnych postanowień warunków umowy (Załączniki nr 9a i 9b do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla ZADANIA 1 - 3000,00 zł - dla ZADANIA 2 - 700,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6 pkt. 1-5 ustawy Pzp: a. Pieniądzu, b. Poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. Gwarancjach bankowych, d. Gwarancjach ubezpieczeniowych, e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego wskazanym w pkt. 3 przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. Pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b. Innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Jankowickiej 49, pokój 14 (sekretariat), a jego kopia załączona do oferty. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a. Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, b. Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej powinno być zaadresowane następująco: Powiat Rybnicki – Zarząd Dróg Powiatowych, 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49. Znak sprawy: ZP-SD/15DW/18. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a. Poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, b. Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Oferta niezabezpieczona akceptowalna formą wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 8 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b. podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg. załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach