Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w 2023 roku”

Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756473103
  • Data zamieszczenia: 2023-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    Kochanowskiego 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756473103
    REGON: 230821492
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w 2023 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja planowanych do wykonania w 2023 roku robót budowlanych w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Karkonoskiego, w tym w szczególności:1) prace nawierzchniowe (m.in. jezdnie, chodniki, pobocza utwardzone); 2) prace ziemne (wykopy, nasypy, rowy, pobocza gruntowe i inne); 3) urządzenia odwodnienia drogi (przepusty, przykanaliki, studnie, studzienki, ścieki, włazy, wpusty uliczne i inne); 4) balustrady i poręcze, bariero-poręcze, ogrodzenia segmentowe, bariery ochronne; 5) utrzymanie zieleni przydrożnej (zabiegi pielęgnacyjne, posusz, cięcia sanitarne). 2. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać dyżury całodobowe tak, aby w przypadku awarii w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy, przystąpićdo naprawy lub zabezpieczyć miejsce awarii. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia. 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 2 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia. 3) Szacunkowa ilość robót do wykonania w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Karkonoskiego w 2023 roku - Załącznik Nr 3 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum:a) 12 miesięcy - w przypadku robót ziemnych, takich jak: wykopy, nasypy,rowy, pobocza gruntowe i inne; b) 12 miesięcy - w przypadku robót nawierzchniowych (w zakresie jezdni); c) 24 miesięcy - w przypadku robót pozostałych, w tym w szczególności w zakresie: - innych robót nawierzchniowych, tj. chodniki, pobocza utwardzone; - urządzeń odwodnienia drogi, tj. przepusty, przykanaliki, studnie, studzienki, ścieki, włazy, wpusty uliczne i inne; - balustrad i poręczy, bariero-poręczy, ogrodzeń segmentowych, barier ochronnych, d) w przypadku zabezpieczenia i oznakowania miejsc awarii - do czasu likwidacji awarii, nie dłużej jednak niż do dnia obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Roboty wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia realizowane będą w następujących trybach czasowych: 1) normalnym - w ciągu maksymalnie 3 (trzech) dni od dnia przyjęcia telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, 2) awaryjnym - w ciągu maksymalnie 2 (dwóch) godzin od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. 6. Realizacja robót w trybie normalnym obejmuje przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zleconego przez Zamawiającego zadania, w tym do likwidacji awarii i szkód. 7. Realizacja robót w trybie awaryjnym obejmuje wykonanie zabezpieczenia oraz oznakowania zgłoszonych przez Zamawiającego awarii i zagrożeń. 8. Zabezpieczenie i oznakowanie zleconych robót Wykonawca zobowiązany jest realizować zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 9. Zamawiający będzie zlecał wykonanie robót w zależności do potrzeb i od wartości posiadanych środków finansowych. Szacowane ilości oraz rodzaje robót, ujęte w Załączniku Nr 3 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia, należy traktować jako roboty przewidywane. 10. Zamawiający będzie odrębnie zlecał prace dotyczące wykonywania barier ochronnych typu U-14a od realizacji pozostałych robót. Wykonawca, w zakresie zleconych prac dotyczących wykonania barier ochronnych typu U-14a, zobowiązany będzie wystawić odrębne faktury VAT.11. W zakresie robót nieujętych w tabeli zawartej w Załączniku Nr 3 do Istotnych Postanowień Dotyczących Zamówienia, które będą konieczne do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia, prace te rozliczane będą kosztorysem powykonawczym sporządzonym przez Wykonawcę, podlegającym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru, w którym zastosowane będą zaoferowane przez Wykonawcę stałe wskaźniki – podlegające negocjacjom, tj.: 1) stawka roboczogodziny (stawka kalkulacyjna zł netto), 2) wskaźnik kosztów pośrednich (%) - za podstawę naliczenia kosztów pośrednich przyjmuje się koszt robocizny oraz pracy sprzętu, 3) wskaźnik zysku (%) - za podstawę naliczenia zysku przyjmuje się koszty robocizny, pracy sprzętu oraz koszty pośrednie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień dotyczących zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach