Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg, placów i parkingów gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Kamienica Polska w roku 2017.

Gmina Kamienica Polska ogłasza przetarg

  • Adres: 42260 Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3273338 w. 33, 3273524 , fax. 343 273 149
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamienica Polska
    ul. M. Konopnickiej 12
    42260 Kamienica Polska, woj. śląskie
    tel. 34 3273338 w. 33, 3273524, fax. 343 273 149
    REGON: 15139797700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg, placów i parkingów gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Kamienica Polska w roku 2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg, placów i parkingów gminnych na terenie Gminy Kamienica Polska w roku 2017(w sezonie zimowym 2016/2017). W ramach przedmiotu zamówienia będzie wykonywane odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na drogach gminnych. Zgodnie z wykazem dróg gminnych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji łączna długość dróg gminnych wynosi około 39,4 km, łączna powierzchnia placów i parkingów gminnych wynosi około 11450 m2. Zamawiający, pomimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć dokładnego zakresu usług dotyczących zimowego utrzymania dróg, placów i parkingów gminnych, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia. Zakres prac obejmuje: 1. Odśnieżanie dróg gminnych na całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów oraz placów i parkingów gminnych, a także zasp nawianych z pól na drogi. 2. Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych poprzez posypywanie dróg mieszanką piaskowo-solną. Zimowe utrzymanie dróg gminnych ma na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu i mróz wg standardu określonego w załączniku do Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 z dnia 25 października 1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych (Dz. U. MTiG nr 10, poz. 20). Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Stosowania Zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 46 z dnia 25 października 1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych (Dz. U. MTiG nr 10, poz. 200). 2. Zapewnienia we własnym zakresie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg tj. mieszanki piaskowo-solnej, która wystarczy na cały okres realizacji zamówienia. Sól drogowa jaka zostanie wykorzystana do posypywania dróg winna spełniać wymogi polskiej normy PN-86/C-84081/02. Materiały stosowane podczas realizacji zamówienia muszą być składowane w odpowiednich warunkach, niepowodujących uciążliwości dla środowiska, a ich wykorzystywanie winno odbywać się zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska określonymi przepisami prawa. 3. Wykonawca w zestawieniu miesięcznym wykonania usługi zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu informację dotyczącą ilości zużytego materiału. 4. Zapewnienia odpowiednich warunków do przechowywania materiału zapobiegających jego zawilgoceniu i zamarzaniu. 5. Prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia niezbędnych działań dla utrzymania dróg gminnych w należytym stanie. 6. W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w najkrótszym możliwym czasie podjąć akcje odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach, placach i parkingach gminnych po telefonicznym ustaleniu z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego kolejności, zakresu i rodzaju usług do wykonania. 7. Usuwanie oblodzeń (zwalczanie śliskości) poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów należy prowadzić zgodnie z określonymi przepisami o ruchu drogowym w utrudnionych warunkach atmosferycznych. 8. Wykonania usługi do godziny 700. 9. Uzgodnienia telefonicznego z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego kategorii drogi w przypadku wątpliwości. 10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badania techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni materiałem powodującym szorstkość nawierzchni (mieszanka piasku lub soli lub piasek) oraz do odśnieżania powierzchni drogi 11. Postanowienia wynikające z zapisów art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy: 1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osobę, która będzie wykonywać czynności związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeni (kierowcy). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów. 3) Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni, licząc od dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666) według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji. 4) Ponadto, każdorazowo na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopię umowy lub umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 922), w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Niespełnienie powyższych wymagać skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach