Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej w 2024 roku

GMINA ŚWIERKLANIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŚWIERKLANIEC
    ul. Młyńska 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    REGON: 276258983
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej w 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje robót:1) Zadanie 1 – Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych2) Zadanie 2 – Wykonanie nakładki bitumicznej3) Zadanie 3 – Wymiana / uzupełnienie / przestawienie elementów drogi4) Zadanie 4 – Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadań 1 i 25) Zadanie 5 – Inne roboty drogowe nie objęte powyższym wykazem (np. remont elementów kanalizacji deszczowej) przyuwzględnieniu średnich cen robocizny, materiałów, sprzętu wg Sekocenbud za kwartał poprzedzający kwartał, w którymroboty zostały wykonane2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:• załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,• załącznik nr 1a do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.Przewidywane ilości robót określone są w formularzu cenowym załączonym do SWZ.Uwaga!Opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowią podstawę wyceny oferty. Szczegóły dotyczące sposobuobliczenia ceny zawarto w rozdziale 14 SWZ.3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 12 miesięcy, liczącod dnia podpisania protokołu obioru częściowego. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno zkryteriów oceny ofert – szczegóły w rozdziale 15 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:1. Doświadczenie wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na bieżącymutrzymywaniu dróg o nawierzchni bitumicznej (np. remont nawierzchni bitumicznej) o wartości co najmniej 300.000 złotychbrutto.Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia oraz w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek dotyczący doświadczenia musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę) lub jeden podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazania większej ilości robót o łącznej wartości 300.000 złotych – wymagane doświadczenie musi być zdobyte w ramach jednej umowy.2. Potencjał techniczny:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem niezbędnym do realizacjizamówienia:a) samochodem ciężarowym samowyładowczym z przykryciem brezentowym lub termosem – min. 1 sztuka,b) przecinarką z diamentowymi tarczami tnącymi do przycinania krawędzi uszkodzonych warstw prostopadle do powierzchninawierzchni – min. 1 sztuka,c) szczotką mechaniczną – min. 1 sztuka,d) innym urządzeniem czyszczącym – min. 1 sztuka,e) skrapiarką – min. 1 sztuka,f) frezarką umożliwiającą frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, może być sterowana mechanicznie – min. 1 sztuka,g) układarką gąsienicową ze sterowaniem równości układanej warstwy – min. 1 sztuka,h) walcem samojezdnym stalowym gładkim – min. 1 sztuka,i) zagęszczarką o wadze min. 120 kg - min.1 sztuka,j) recyklerem mobilnym – min. 1 sztuka,k) zalewarką spoin, spękań – min. 1 sztuka.Wszystkie pojazdy powinny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach