Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wąwolnica

Gmina Wąwolnica ogłasza przetarg

  • Adres: 24-160 Wąwolnica, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 825 001 , fax. 81 8825001 wew. 40
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąwolnica
    ul. Lubelska 39
    24-160 Wąwolnica, woj. lubelskie
    tel. 818 825 001, fax. 81 8825001 wew. 40
    REGON: 43101979600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawolnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wąwolnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Wąwolnica. 3.2. Część 1 postępowania: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zakresie dostarczania i wbudowania kruszywa łamanego frakcji 0 – 31,5 mm Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wraz z wbudowaniem kruszywa łamanego fr. 0-31,5 mm. Szacunkowa ilość kruszywa: 790 ton. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostarczenie i wbudowanie materiałów, w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych 2) Zakup, dostawę, rozładunek, wbudowanie kruszywa wraz z uwałowaniem 3) zważenie każdej partii dostarczonego kruszywa wraz z dostarczeniem dokumentu potwierdzającego ilość. Zamawiający zastrzega możliwość kontrolnego ważenia, a w przypadku niezgodności koszty ważenia poniesie Wykonawca. Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej z określeniem zakresu, terminu i miejsca wykonania prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego uzgadniania z Wykonawcą kolejności dróg przeznaczonych do remontu z 24 godzinnym wyprzedzeniem Dostarczone i wbudowane kruszywo naturalne musi być zgodne z wymaganiami określonymi w art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.). Kruszywo musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm i posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości. Weryfikacja parametrów jakościowych kruszywa oraz jakość wykonanych robót budowlanych odbywać się będzie podczas odbioru wykonanych robót budowlanych przez koordynatora Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie nawożonych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających. 3.3. Część 2 postępowania: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zakresie dostarczania i wbudowania betonu kruszonego frakcji 0 – 50 mm. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wraz z wbudowaniem betonu kruszonego frakcji 0 – 50 mm. Szacunkowa ilość kruszywa: 1370 ton. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostarczenie i wbudowanie materiałów, w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych 2) Zakup, dostawę, rozładunek, wbudowanie betonu kruszonego wraz z uwałowaniem 3) zważenie każdej partii dostarczonego kruszywa wraz z dostarczeniem dokumentu potwierdzającego ilość. Zamawiający zastrzega możliwość kontrolnego ważenia, a w przypadku niezgodności koszty ważenia poniesie Wykonawca. Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej z określeniem zakresu, terminu i miejsca wykonania prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego uzgadniania z Wykonawcą kolejności dróg przeznaczonych do remontu z 24 godzinnym wyprzedzeniem Weryfikacja parametrów jakościowych betonu kruszonego oraz jakość wykonanych robót budowlanych odbywać się będzie podczas odbioru wykonanych robót budowlanych przez koordynatora Zamawiającego. Dostarczony gruz betonowy kruszony musi być wolny od zanieczyszczeń metalowych (druty, gwoździe), budowlanych (styropian, drewno, elementy żelbetowe, azbest). Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie nawożonych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających. 3.4. Część 3 postępowania: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zakresie dostarczania i wbudowania płyt żelbetowych typu JOMB Przedmiotem zamówienia jest wbudowanie płyt żelbetowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5 w ilości szacunkowej: 500 szt. – w tym około 280 szt. zapewnia Zamawiający, pozostałe winien dostarczyć Wykonawca – w zależności od potrzeb Zamawiającego. Płyty drogowe wielootworowe typu „JOMB” o wymiarach 100×75×12,5 cm dostarczone przez Wykonawcę powinny być nowe, wykonane zgodnie z normą PN-EN 1339:2005 z betonu o klasie wytrzymałości betonu na ściskanie wg PN-EN 206, krzyżowo zbrojone stalą w strefie dolnej i górnej o grubości prętów minimum 6 mm. Transport, załadunek i rozładunek płyt leży po stronie Wykonawcy i jest on zobowiązany do uwzględnienia go w cenie towarów. Przez wbudowanie płyt rozumie się następujące czynności: a. Mechaniczne wykonanie koryta gł. 15 cm w gruncie na całej szerokości jezdni; b. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; c. wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 2,5MPa gr 12 cm jako podbudowa pod płyty JOMB; d. wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych wielootworowych podwójnie zbrojonych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm e. w zależności od zapotrzebowania wraz wypełnieniem otworów kruszywem łamanym – w ilości zgodnej z zamówieniem cząstkowym, f. uzupełnienie ziemią pozyskana z korytowania poboczy ziemnych wraz z ich profilowaniem 3.4.1. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. 3.4.2. Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej z określeniem zakresu, terminu i miejsca wykonania prac. 3.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. 3.4.4. Wykonawca zapewni maszyny i urządzenia oraz materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz utrzyma w dyspozycyjności sprzęt i obsługę przez cały okres trwania umowy. 3.4.5. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie remontowanych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach