Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Nowogrodziec

Gmina Nowogrodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 380 660 , fax. 757 316 416
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogrodziec
    ul. Rynek 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 380 660, fax. 757 316 416
    REGON: 23082158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Nowogrodziec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Nowogrodziec. Obejmuje on w szczególności wykonanie poszczególnych prac: naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych, naprawy bieżące dróg tłuczniowych i gruntowo – kamiennych, naprawy obiektów budowlanych oraz innych urządzeń stanowiących całość techniczną drogi, w tym przepustów oraz wymianę i uzupełnienie oznakowania. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym (telefonicznym) zlecaniu określanych robót. Materiały potrzebne do wykonania napraw zapewni Wykonawca. Wykonawca wykona poszczególne roboty na podstawie kosztorysów przedwykonawczych sporządzonych na podstawie niżej wymienionego zakresu: Nazwa roboty Przewidywana do wykonania ilość Cena netto: Cena brutto: Cena dostawy wraz z wbudowaniem 1 tony masy bitumicznej z mechanicznym wycinaniem i uszczelnianiem krawędzi masą asfaltową 30 ton Cena dostawy wraz z wbudowaniem 1 tony kamienia łamanego 31,5 – 0,63 mm w tym: miałowaniem oraz walcowaniem 120 ton Cena dostawy 1 tony kamienia łamanego 31,5 -0,63 mm 150 ton Cena dostawy 1 tony masy bitumicznej wraz z wbudowaniem na podbudowie z kamienia 70 ton Stawka 1 roboczogodziny pracownika 250 r-g Stawka 1 godziny pracy samochodu samowyładowawczego min. 10 ton 40 m-g Stawka 1 godziny pracy koparki (łyżka koparki o pojemności min. 0,6 m3) 100 m-g Stawka 1 godziny pracy ładowarki (łyżka ładowarki o pojemności mon. 1,4 m3) 45 m-g Stawka 1 godziny pracy samochodu dostawczego 18 m-g Stawka 1 godziny pracy równiarki 50 m-g Szczegółowy zakres robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonywania lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. Wykonawca w ofercie wskazuje liczbę dni ( zwany dalej jako „czas reakcji”) jako czas w którym, każdorazowo przystąpi do wykonywania zleconych zadań w ramach niniejszego zamówienia. Wskazany przez wykonawcę czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Minimalny czas reakcji brany pod uwagę przy ocenie ofert to 1 dzień a maksymalny dopuszczalny czas reakcji to 7 dni. Wykonawca przy realizacji robót zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do stosowania w budownictwie, co na żądanie Zamawiającego, zostanie potwierdzone odpowiednimi atestami oraz certyfikatami; 2) wykonywania wszelkich czynności zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa; 3) prowadzenia robót z zachowaniem aktualnych przepisów BHP i PN; 4) ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) czasowej organizacji ruchu tj. zabezpieczenia i prawidłowego oznakowania prowadzonych robót w tym: trwałego oznakowania wykonanych wycięć w jezdni w sposób widoczny dla użytkowników oraz ponoszenia kosztów z tym związanych; 6) uporządkowanie terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez cały termin realizacji przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie czynności przy realizacji zamówienia tj.: a) prace ziemne, b) prace nawierzchniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, składają zamawiającemu oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Do formularza ofertowego - oferta wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ- wykonawca dołącza: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3, 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w ww. oświadczeniu. b) Jeżeli wykonawca przy realizacji zadania będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich, składa wraz z ofertą - Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów przy realizacji zamówienia- Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. c) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach