Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg

Urząd Gminy Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3524848 , fax. 094 3524848
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kołobrzeg
    ul. Trzebiatowska 48a 48a
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3524848, fax. 094 3524848
    REGON: 53758590933569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg. Długość dróg gminnych wynosi 294 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp 6.1. Warunki szczegółowe dotyczące: 6.1.1 posiadania wiedzą i doświadczeniem - Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmnie 4 roboty odpowiadające swoim rodzajem co przedmiot zamówienia ( 2 dotyczące robót drogowych i 2 robót odwodnieniowych) 6.1.2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca musi wykazać zatrudnienie przeciętnie minimum 5 pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca musi wykazać posiadanie w dyspozycji sprzętu lub sprzetru, którym będzie dysponował: ciągnik o ładowności do 4 ton samochód ciężarowy o ładowności do 5 ton samochód ciężarowy o ładowności do 10 ton równiarka drogowa walec drogowy (do pracy na drogach żużlowych i gruntowych) zagęszczarka (ubijak spalinowy) koparko-spycharka Białoruś Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz akceptujace warunki przyszłej umowy (zał. nr 1 do oferty) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku spółki cywilnej załączyć dodatkowo umowę spółki - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 robót odpowiadających swoim rodzajem co przedmiot zamówienia ( w tym 2 dotyczące remontów dróg i 2 dotyczące robót odwodnienia dróg), z podaniem daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie (w wykazie należy umieścić tylko te roboty, które odpowiadają powyższemu warunkowi - zał nr 2 do oferty - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykazanie przecietnego zatrudnienia minimum 5 pracowników - zał. nr 3 do oferty. - wykaz niezbędnego do wykonania zmówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wyknawca (wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, jeżeli w wykazie wskazano sprzęt którym będzie dysponowała wykonawca): ciągnik o ładowności do 4 ton, samochód ciężarowy o ładowności do 5 ton, samochód ciężarowy o ładowności do 10 ton, równiarka drogowa, walec drogowy (do pracy na drogach żużlowych i gruntowych), zagęszczarka (ubijak spalinowy), koparko-spycharka Białoruś - na zał. nr 4 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach