Przetargi.pl
,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2020”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644, , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, , fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2020”. Przedmiot zamówienia podzielono na 7 części: (Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na każdą z części, na które podzielono postępowanie, z zastrzeżeniem, że formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym dla cz. 1-6 /tabela elementów rozliczeniowych dla cz. 7, bezwzględnie muszą być złożone na każdą część postępowania odrębnie) Część 1 –Roboty różne w ramach bieżącego utrzymania dróg; Część 2 – Mechaniczne ścinanie pobocza; Część 3 – Ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia; Część 4 – Koszenie skarp rowów i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra; Część 5 – Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych; Część 6 – Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego poziomego na drogach gminnych; Część 7 – Projekty organizacji ruchu. 3.2.W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następującego zakresu robót: Część 1 –Roboty różne w ramach bieżącego utrzymania dróg: Lp. Zakres robót j.m Ilość 1 Cięcie nawierzchni z mas mineralno asfaltowej na głębokość 5 cm m 50 2 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km m² 200 3 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) m² 200 4 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem m² 300 5 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa –grubość po zagęszczeniu 3 cm m² 200 6 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa –za każdy dalszy 1 cm grubość po zagęszczeniu m² 200 7 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralną-asfaltową t 40 8 Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów -wyboje o głębokości 3 cm m² 300 9 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – mechaniczne zagęszczanie tłucznia –głębokość wyboi do 5 cm m² 100 10 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej –mechaniczne zagęszczenie tłucznia - za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi m² 100 11 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej –ręczne zagęszczenie tłucznia – głębokość wyboi do 5 cm m² 300 12 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej –ręczne zagęszczenie tłucznia- za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi m² 300 13 Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej z kamienia łamanego o wysokości 13-17 cm m² 200 14 Remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 50 15 Remont cząstkowy chodników z klinkieru drogowego na płask na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 50 16 Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie m² 2500 17 Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - zagęszczanie m² 2500 18 Przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 na podsypce cementowo piaskowej m 40 19 Ułożenie krawężników betonowych na podsypce piaskowo-cementowej grubości 5 cm m 100 20 Ława pod krawężniki betonowa z oporem m³ 15 21 Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu m 50 22 Oczyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m z namułu m 20 23 Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm m 8 24 Rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe i ławy betonowe m³ 1,6 25 Przepusty rurowe pod zjazdami ława- fundamentowa żwirowa m³ 2,4 26 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki- czołowe dla rur o śr 40 cm ścianka 2 27 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm m 2 28 Przepusty rurowe pod zjazdami -ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm ścianka 2 29 Przepusty rurowe pod zjazdami- rury betonowe o śr. 50 cm m 6 30 Przepusty rurowe pod zjazdami -ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm ścianka 2 31 Przepusty rurowe pod zjazdami -rury betonowe o śr 60 cm m 4 32 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 8.0 dm3/m2 m² 50 33 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odł. do 1 km m² 100 34 Rozbiórka podbudowy drogi z tłucznia m³ 20 35 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km m³ 20 36 Podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna o grubości 15 cm m² 200 37 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8kg/m² m² 50 38 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m³ m³ 0,2 39 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm m² 400 40 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 7 cm m² 300 W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobligowany jest oznakować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Część 2 – Mechaniczne ścinanie pobocza: Lp. Zakres robót j.m Ilość 1 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm m² 800 2 Mechaniczne ścinanie poboczy - za każde dalsze 5 cm grubości m² 200 W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobligowany jest oznakować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Część 3 – Ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia: Lp. Zakres robót j.m Ilość 1 Ręczne ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia ha 0,20 2 Usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku –drągowina, karcze, gałęzie i resztki - analogia mp 50 W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobligowany jest oznakować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Odcinki dróg, zakres robót wskazuje każdorazowo przedstawiciel Wykonawcy. Część 4 – Koszenie skarp rowów i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra; Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne koszenie trawy i chwastów kosiarkami z ręcznym obkaszniem pachołków, drzew, znaków drogowych, barier i innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w pasie drogowym dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra. Koszenie dotyczy poboczy, skarp, przeciwskarp, nasypów oraz innych terenów wchodzących w skład pasa drogowego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Odcinki dróg, zakres koszenia wskazuje każdorazowo przedstawiciel Wykonawcy. Lp. Zakres robót j.m Ilość 1 Oczyszczenie pasa drogowego (terenu pokrytego roślinnością) - mechaniczne wykoszenie starej roślinności m² 400000.00 W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobligowany jest oznakować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych Część 5 – Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych: Lp. Zakres robót j.m Ilość 1 Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych szt. 30 2 Rozebranie słupków do znaków szt. 20 3 Rozebranie barier stalowych podwójnych m 25 4 Demontaż elementów progów zwalniających szt. 8 5 Montaż nowej tarczy znaku szt. 50 6 Montaż słupka do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm szt. 30 7 Montaż nowego lustra drogowego szt. 3 8 Montaż nowej bariery odgrodzeniowej - łańcuchowej m 10 9 Montaż bariery ochronnej stalowej jednostronnej SP-05 m 50 10 Montaż nowej bariery drogowej U-11a m 10 11 Montaż nowych elementów (pośrednich i skrajnych) progów zwalniających szt. 16 12 Wyprostowanie pochylonego słupka znaku drogowego do pionu szt. 20 13 Regulacja tarczy znaku na słupku szt. 20 14 Umycie powierzchni znaku z graffiti m2 3 15 Malowanie słupków szt 5 16 Mycie słupków i znaków szt. 10 17 Naprawy bieżące na miejscu – 1 interwencja szt. 10 18 Usunięcie zniszczonego oznakowania i naprawa miejsc po słupkach szt. 10 19 Renowacja tarczy znaku szt. 10 20 Zabezpieczenie robót drogowych wynikłych z powodu 1 zdarzenia awarii lub nieszczęśliwego zdarzenia (ryczałt za przejazd w godz. 8:00-19:00). Utrzymanie oznakowania do momentu rozpoczęcia robót w ciągu jednej doby. szt. 2 21 Zabezpieczenie robót drogowych wynikłych z powodu 1 zdarzenia awarii lub nieszczęśliwego zdarzenia (ryczałt za przejazd w godz. 19:00-8:00). Utrzymanie oznakowania do momentu rozpoczęcia robót w ciągu jednej doby. szt. 2 22 Utrzymanie oznakowania zabezpieczającego za każdą kolejną rozpoczętą dobę szt. 2 23 Zabezpieczenie imprez okolicznościowych (ryczałt za ustawienie do 5 znaków, barier drogowych - materiał wykonawcy) szt. 5 24 Zabezpieczenie imprez okolicznościowych (ryczałt za ustawienie do 10 znaków, barier drogowych - materiał wykonawcy) szt. 5 25 Utrzymanie oznakowania zabezpieczającego za każdą kolejną rozpoczętą dobę szt. 5 Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał w postaci oznakowania drogowego. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Część 6 – Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego poziomego na drogach gminnych: Lp. Zakres robót j.m Ilość 1 Ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową m2 500 Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Część 7 – Projekty organizacji ruchu: Lp. Zakres robót j.m Ilość 1 Projekt stałej organizacji ruchu (dotyczy przeznakowań kpl. i uzupełnienia oznakowania drogowego) szt. 7 2 Projekt czasowej organizacji ruchu szt. 7 3 Projekt stałej organizacji ruchu (dotyczy oznakowania skrzyżowania dróg gminnych z drogami powiatowymi lub wojewódzkimi) szt. 5 Dokładny zakres przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji tj. ewidencji dróg gminnych stanowiących załącznik do SIWZ. Wykonawca winien opracować projekty organizacji ruchu. Uzyskanie zatwierdzenia przekazanych projektów organizacji ruchu przez właściwe organy leży po stronie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.3. Dotyczy cz. I-VI: We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 4. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający opisuje wyłącznie dla części I i II postępowania obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w ramach wszystkich zakresów robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy /adekwatnie do wykonywanych czynności/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium wyłącznie dla części 1 postępowania w wysokości: - dla części I Roboty różne w ramach bieżącego utrzymania dróg: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100 groszy), - 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 06.03.2020 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................(nazwa części postępowania). 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7.Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8.Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 11. Jeżeli koniec terminu związania ofertą przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, lub sobotę, nie ma potrzeby przedłużania go do następnego dnia. Zakończeniem biegu terminu związania ofertą jest bowiem zawsze konkretny dzień wyznaczony przez zamawiającego i wyliczony na podstawie art. 85 ust. 1 ustawy Pzp. Nie ma przy tym znaczenia, czy upływ tego terminu przypadnie w sobotę czy jakikolwiek dzień ustawowo wolny od pracy. Termin związania ofertą nie przedłuża się bowiem do poniedziałku tylko kończył w sobotę lub dzień wolny od pracy. Podsumowując: wymagana ważność dokumentu wadialnego to upływ terminu związania ofertą niezależnie od tego, czy przypada on na sobotę czy dzień ustawowo wolny od pracy. 12. W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZ ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA DWIE MOŻLIWOŚCI: - DOKUMENT WADIALNY WSKAZUJE W TREŚCI NA WSZYSTKICH WYKONAWCÓW WCHODZĄCYCH W SKŁAD KONSORCJUM, - UZWZGLĘDNIAJĄC wyrok z dnia 15 lutego 2018 r. wydany w sprawie o sygn. akt: IV CSK 86/17 Sądu Najwyższego: ,,gwarancja wadialna wystawiona po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej i nie może stanowić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym (dot. cz. 1-6) lub tabelą elementów rozliczeniowych dla cz. 7, odrębnie dla części dla której Wykonawca składa ofertę. Kosztorys winien być wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik do SIWZ (ze wskazaniem czynników cenotwórczych). Zamawiający ustalił w postępowanie w cz. 1-6 wynagrodzenie kosztorysowe oraz w cz. 7 ryczałtowe odnoszące się do zakresu wskazanego w przedmiarach robót. - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. Należy zaznaczyć której części dotyczy oferta. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (mającego zastosowanie również do spółek cywilnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach