Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg
- Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
- Data zamieszczenia: 2017-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
REGON: 01525966001220 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 1. Wykonywanie prac naprawczych nawierzchni dróg. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia publicznego obejmującego roboty drogowe są roboty związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 1. Wykonywanie prac naprawczych nawierzchni dróg.. Kody CPV i ich nazwy: 45233141-9 – Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg 45232451-8 – Roboty odwadniające i nawierzchniowe Zakres prac naprawczych nawierzchni dróg obejmuje drogi gminne w Dzielnicy Ursus w Warszawie. Zakres planowanych robót remontowych obejmuje swoim zakresem (w ujęciu generalnym): 1.ROBOTY DROGOWE a)roboty rozbiórkowe, b)wycinka drzew, c)roboty w nawierzchni asfaltowej, d)roboty w nawierzchni zatoki autobusowej, e)transport gruzu, f)ławy i krawężniki, g)podbudowa, h)chodniki, i)roboty odwadniające – naprawa studni, j)czyszczenie kanałów i rowów, k)odwodnienie – budowa l)regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, m)roboty odwadniające – budowa studni, 2.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1)Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osobę (minimum na pół etatu) wykonującą wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2)Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 1 osoby na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Osoba/osoby będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na: robotach porządkowych tj. zamiataniu nawierzchni, wywożeniu gruzu. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osobę na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3)W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w S.I.W.Z. 4)W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej osoby/osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie zanonimizowanych umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5)Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ppkt 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 zł) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 08.03.2017 roku o godz. 10:00 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 06.04.2017 roku; 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Marcule
Dodano: 2024-07-16 - „ Wykonywanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Pruszków”
Dodano: 2024-07-10 - Utrzymanie, naprawa i równanie dróg gruntowych.
Dodano: 2024-05-14 - Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Sokołów w 2024 r.
Dodano: 2024-05-06 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-26 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-17 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-04 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-03-24 - Usuwanie bieżących uszkodzeń nawierzchni dróg gminnych i wew.na terenie Dzielnicy Mokotów stanowiących własność lub będących we władaniu m.st. Warszawy i nieprzekazanych w zarząd innym podmiotom
Dodano: 2024-03-19 - Utrzymanie, naprawa i równanie dróg gruntowych.
Dodano: 2024-03-12