Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych miasta i Gminy Wieluń”: Zadanie nr 1 - „Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń ”, Zadanie nr 2 - „Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń ”

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
  • Data zamieszczenia: 2019-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych miasta i Gminy Wieluń”: Zadanie nr 1 - „Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń ”, Zadanie nr 2 - „Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Bieżące utrzymanie dróg gminnych miasta i Gminy Wieluń”: 1) Zadanie nr 1 obejmujące „Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń”; 2) Zadanie nr 2 obejmujące „Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń”. Podział gminy na część wschodnią i zachodnią przebiega wzdłuż ulicy Śląskiej, Placu Legionów, ulicy Palestranckiej w kierunku południowym i północnym do granic gminy Wieluń. W zakres Zadania nr 1 wchodzą następujące wsie: Borowiec, Jodłowiec, Małyszyn, Masłowice, Olewin, Ruda, Sieniec, Starzenice, Urbanice, Widoradz. W zakres Zadania nr 2 wchodzą następujące wsie: Dąbrowa, Gaszyn, Kadłub, Kurów, Piaski, Srebrnica, Turów, Nowy Świat, Bieniądzice, Rychłowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, b) kosztorysy ofertowe „ślepe” - załączniki 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G dla Zadania nr 1 i 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F dla Zadania nr 2. 4.2. Zakres rzeczowy: Każde z ww. zadań obejmuje niżej wymienione zakresy robót: Zadanie nr 1: 1) remonty cząstkowe dróg gminnych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco– załącznik 1A; 2) remonty cząstkowe nawierzchni brukarskich – załącznik 1B; 3) inne remonty cząstkowe dróg gminnych – załącznik 1C; 4) oznakowanie poziome i pionowe – załącznik 1D; 5) utrzymanie sygnalizacji świetlnych – załącznik 1E 6) usuwanie drzew i krzewów w pasie drogowym – załącznik 1F; 7) obserwacja stanu nawierzchni dróg oraz oznakowania dla poszczególnych ulic wg załącznika nr 13, wykonanie przeglądów przejazdów kolejowo-drogowych (1 szt.) i prowadzenie metryki przejazdów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych lub bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie oraz warunków technicznych użytkowania tych obiektów (Dz. U. poz. 1744), wykonanie pomiarów skuteczności przeciwporażeniowych raz w roku zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami (2 sygnalizacje), prowadzenie specjalnego Rejestru Napraw i Interwencji związanych z utrzymaniem sygnalizacji, prowadzenie wpisów do dziennika tj. Dziennik Eksploatacji (2 sygnalizacje), kompleksowa kontrola sygnalizacji w tym układu wewnętrznych sterowników w sygnalizacji świetlnej (2 sygnalizacje) – załącznik 1G. Zadanie nr 2: 1) remonty cząstkowe dróg gminnych przy użyciu masy asfaltowej na gorąco – załącznik 2A; 2) remonty cząstkowe nawierzchni brukarskich – załącznik 2B; 3) inne remonty cząstkowe dróg gminnych – załącznik 2C; 4) oznakowanie poziome i pionowe – załącznik 2D; 5) usuwanie drzew i krzewów w pasie drogowym – załącznik 2E; 6) obserwacja stanu nawierzchni dróg oraz oznakowania dla poszczególnych ulic wg załącznika nr 13, wykonanie przeglądów przejazdów kolejowo-drogowych (3 szt.) i prowadzenie metryki przejazdów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych lub bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie oraz warunków technicznych użytkowania tych obiektów (Dz. U. poz. 1744) – załącznik 2F.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 02.01.2020 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie nr 1 - 23 170,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące sto siedemdziesiąt złotych 00/100), Zadanie nr 2 - 23 170,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące sto siedemdziesiąt złotych 00/100), 19.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.wielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument; b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; c) dowód wniesienia wadium; d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” z wykorzystaniem wzoru– załącznik nr 8 do SIWZ. e) wypełnione kosztorysy ofertowe załączniki nr 1A – 1G dla Zadania nr 1, załączniki nr 2A – 2F dla Zadania nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach