Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych - na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie Profilowanie i naprawa nawierzchni wraz z utrzymaniem odwodnienia i sadzeniem drzew

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych - na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie Profilowanie i naprawa nawierzchni wraz z utrzymaniem odwodnienia i sadzeniem drzew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. W zakres robót objętych niniejszym zamówieniem wchodzi: 1. w ramach bieżącego utrzymania nawierzchni dróg gminnych i parkingów (zał. Nr 2a do umowy), wykonanie: 1) mechanicznego profilowania z zagęszczeniem nawierzchni nieutwardzonych o łącznej powierzchni ca.400 000m2; 2) uzupełnień nawierzchni nieutwardzonych dróg gminnych m.in. niżej wymienionymi kruszywami: a) pospółką o uziarnieniu ciągłym 0 - 31,5 mm; b) kruszywem łamanym kamiennym o uziarnieniu 16-22 mm; c) kruszywem łamanym kamiennym o uziarnieniu 0-31,5 mm; d) kruszywem łamanym betonowym o uziarnieniu 0- 63 mm. 3) utwardzenie kruszywem łamanym poboczy dróg o pow. ca.500 m2 4) remonty cząstkowe masą asfaltową ca. 100 t; 5) remonty cząstkowe nawierzchni brukarskich – ca. 100 m2; 6) utrzymanie nawierzchni parkingów gminnych o nawierzchni nieutwardzonej – o pow. ca. 500 m2; 7) utrzymanie i konserwacja odwodnienia: a) czyszczenie i konserwacja: studzienek rewizyjnych, studzienek ściekowych, studni rewizyjnych i chłonnych, przykanalików, , rowów odwadniających, w tym między innymi: • oczyszczenie wpustów deszczowych ca.100 szt.; • oczyszczenie przykanalików deszczowych ca. 100 m; • oczyszczenie studni chłonnych ca.75 szt. b) wymiany warstwy filtracyjnej z kruszywa kamiennego, c) mechanicznego ścinania poboczy ca. 150 m3. 8) realizacja wymogów Decyzji Nr 1375/2019/PE-ZD-II z 12 listopada 2019 r. Marszałka Województwa Mazowieckiego, to jest wykonania nasadzeń drzew, polegających na posadzeniu 2 sztuk drzew wybranych gatunków: Jarząb pospolity i jarząb szwedzki na terenie Wspólnoty Mieszkaniowej Palladium przy ul. Wyrzykowskiego 5 w Dzielnicy Białołęka ( działka ewidencyjna 53/7, obręb 4-01-15), w terminie do 30 czerwca 2020 r. Materiał do nasadzeń powinien być wyrośnięty, o obwodach pni na wysokości 1 m wynoszącym co najmniej 14 cm. Wybrane do nasadzeń miejsca powinny być wolne od infrastruktury podziemnej, odpowiadać wymaganiom danego gatunku i umożliwić drzewom prawidłowy rozwój. Nasadzenie należy wykonać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, a posadzone drzewa powinny zostać zabezpieczone przed uszkodzeniami machanicznymi przez opalikowanie lub wygrodzenie 2. w ramach remontów – doziarnień nawierzchni dróg gminnych (zał. Nr 2b do umowy) wykonanie między innymi:  doziarnień nawierzchni nieutwardzonych dróg gminnych m.in. niżej wymienionymi kruszywami: a) pospółką o uziarnieniu ciągłym 0 - 31,5 mm; b) kruszywem łamanym kamiennym o uziarnieniu 16-22 mm; c) kruszywem łamanym kamiennym o uziarnieniu 0-31,5 mm; d) kruszywem łamanym betonowym o uziarnieniu 0- 63 mm. 3. w ramach profilowania i napraw nawierzchni dróg wewnętrznych (zał. Nr 2c do umowy), wykonanie:  mechanicznego profilowania z zagęszczeniem na drogach wewnętrznych położonych na gruntach będących własnością m. st. Warszawy, o łącznej powierzchni 190 500 m²,  naprawy lokalnych zaniżeń i uszkodzeń nawierzchni. Roboty planowane do wykonania w ramach mechanicznego profilowania z zagęszczeniem nawierzchni dróg zostaną podzielone na 3 (trzy) etapy, to jest na tzw. równanie wiosenne, letnie i jesienne. II. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1. przedmiarze robót na: Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gminnych i parkingów, zał. nr 2a do wzoru umowy, 4. przedmiarze robót na: Remonty - doziarnienie nawierzchni dróg gminnych, zał. nr 2b do wzoru umowy 5. przedmiarze robót na: „Profilowanie i naprawę nawierzchni dróg wewnętrznych” - zał. nr 2c do wzoru umowy 6. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla: „Bieżącego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie – Profilowanie i naprawa nawierzchni wraz utrzymaniem odwodnienia i sadzeniem drzew, zał. nr 3 do wzoru umowy. 2.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed podpisaniem umowy do złożenia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej wraz z dowodem jego opłacenia, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również podwykonawców. 2.2. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane STWiOR i kosztorysach). 2.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z tzw. Klauzuli społecznej. 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych) czynności takich jak:  obsługa równiarki,  podstawowe roboty towarzyszące profilowaniu dróg typu zbieranie, rozgarnianie i uzupełnianie kruszywa w trakcie równania. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Szczegółowe warunki zatrudnienia zostały opisane w § 4 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 0/00 groszy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nd
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. e) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 3.4. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ, c) aktualny dokument potwierdzający, że osoba podpisująca dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 3.6. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.7. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.6. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Kosztorys ofertowy - Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną, które należy wykonać w oparciu o załączone przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wszystkie pozycje w kosztorysach ofertowych muszą być wypełnione. Wykonawca podaje ceny brutto. W związku z rozliczeniem kosztorysowym złożenie kosztorysów jest obligatoryjne. Niezłożenie kosztorysów wraz z ofertą, pominięcie którejkolwiek pozycji kosztorysów będzie dla Zamawiającego stanowić postawę do odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ) ustawy. c) Zestawienie kosztów zamówienia (załącznik nr 13 do SIWZ) d) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 10 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). e) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. f) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach