Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg

Gmina Tarczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-555 Tarczyn, ul. Juliana Stępkowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7157900, 7157938 , fax. 227 278 191
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarczyn
    ul. Juliana Stępkowskiego 17
    05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 7157900, 7157938, fax. 227 278 191
    REGON: 55051600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robót, polegających na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Tarczyn. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę pospółki; przewidywana ilość pospółki – ok. 150 m3, 2) profilowanie i zagęszczanie dróg o nawierzchni nieutwardzonej na szacunkowej powierzchni ok. 60 000 m2, wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem dostarczonej pospółki w miejsca wskazywane przez Zamawiającego lub Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, 3) dostawę tłucznia kamiennego o frakcji 0-31,5; przewidywana ilość – ok. 400 ton, 4) profilowanie i zagęszczanie dróg o nawierzchni tłuczniowej kamiennej na szacunkowej powierzchni ok. 80 000 m2, wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem dostarczonego tłucznia w miejsca wskazywane przez Zamawiającego lub Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, 5) profilowanie i zagęszczanie dróg o nawierzchni tłuczniowej z kruszyw mieszanek bitumicznych (destruktu) na szacunkowej powierzchni ok. 100 000 m2, w miejsca wskazywane przez Zamawiającego lub Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, 6) pobranie kruszywa zapewnionego przez Zamawiającego, jego rozłożenie i zagęszczenie (ok. 1200 ton) w miejsca wskazywane przez Zamawiającego lub Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, 7) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych w miejscach wskazywanych przez Zamawiającego (przewidywana ilość – ok. 500 m2) w zakresie: a) cięcia piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej na gł. 5cm, b) rozebranie nawierzchni bitumicznej o grubości 5cm oraz podbudowy z tłucznia o grubości 10cm, c) wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej o frakcji 0-31,5 mm warstwa o grubości po zagęszczeniu 10cm, d) skropienie asfaltem podbudowy z mieszanki kamiennej, e) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumiczno-grysowych – warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 5cm. 8) mechaniczne koszenie traw i chwastów w pasach drogowych w miejscach wskazywanych przez Zamawiającego obejmujących elementy: pobocza przy jednostronnej szerokości koszenia wynoszącej średnio 0,7m, skarpy i przeciwskarpy rowów oraz w miejscach mających wpływ na wizualny wygląd drogi (przewidywana ilość – ok. 280 000 m2), 9) Mechaniczne znakowanie poziome dróg o nawierzchni twardej obejmujące cienkowarstwowe malowanie farbami akrylowymi z odblaskowymi mikrokulkami - przewidywana ilość – ok. 1200 m2 w zakresie: • znaków poprzecznych: przejść dla pieszych, przejazdów dla rowerzystów, linii bezwzględnego zatrzymania, linii warunkowego zatrzymania, • znaków podłużnych: linii segregacji, • stanowisk postojowych, kopert, powierzchni wyłączonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik numer 1 do siwz, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeśli dotyczy, 3) wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 10 do siwz, 4) informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp) – jeśli dotyczy, 5) informację o podmiocie wspólnym (jeśli dotyczy) – załącznik nr 4 do siwz, 6) wykaz podwykonawców (jeśli będą znani na etapie składania ofert) – załącznik nr 7 do siwz 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samem grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach