Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg

Gmina Tarczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05555 Tarczyn, ul. Juliana Stępkowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7157900, 7157938 , fax. 227 278 191
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarczyn
    ul. Juliana Stępkowskiego 17
    05555 Tarczyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 7157900, 7157938, fax. 227 278 191
    REGON: 55051600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg, polegające na: 1) dostawie pospółki (ok 200m3); 2) profilowaniu i zagęszczaniu dróg o nawierzchni nieutwardzonej (ok. 25000 m2), wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem dostarczonej pospółki, 3) dostawie tłucznia kamiennego o frakcji 0-31,5 (ok. 200 ton), 4) profilowaniu i zagęszczaniu dróg o nawierzchni tłuczniowej kamiennej (ok. 50000 m2), wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem dostarczonego tłucznia, 5) dostawie kruszywa mieszanek bitumicznych (destruktu) ok. 180 ton, 6) profilowaniu i zagęszczaniu dróg o nawierzchni tłuczniowej z kruszyw mieszanek bitumicznych (destruktu) ok. 25000 m2, wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem dostarczonego materiału, 7) remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych (ok. 100 m2), 8) mechanicznym koszenie traw i chwastów w pasach drogowych (ok. 200000 m2), 9) mechanicznym ścinaniu poboczy, polegającym na ścięciu zawyżonych poboczy (ok. 3 000m2) wraz z transportem i zagospodarowaniem urobku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik numer 1 do siwz, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeśli dotyczy, 3) wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 10 do siwz, 4) informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp) – jeśli dotyczy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach