Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin w okresie od 15.11.2014 do 14.11.2017 r.

Gmina Rzepin ogłasza przetarg

  • Adres: 69-110 Rzepin, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7596292 w. 36 , fax. 95 7596478
  • Data zamieszczenia: 2014-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzepin
    Plac Ratuszowy 1 1
    69-110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 95 7596292 w. 36, fax. 95 7596478
    REGON: 21096683000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin w okresie od 15.11.2014 do 14.11.2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Rzepin oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rzepin w okresie od 15.11.2014 do 14.11.2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem zamówienia są czynności związane z mechanicznym i ręcznym utrzymaniem w ciągłej czystości dróg gminnych, przyległych do nich zatok i parkingów, chodników, słupów ogłoszeniowych, innych terenów wymienionych w niniejszej SIWZ położonych na terenie Miasta i Gminy Rzepin, utrzymanie czystości przystanków autobusowych położonych na terenie miasta i gminy Rzepin oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych ulic i chodników na terenie miasta i gminy Rzepin. Zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r., poz. 1399 ze zm.) utrzymanie chodników nie przylegających bezpośrednio do nieruchomości spoczywa na Wykonawcy. Do obowiązków właścicieli nieruchomości należy utrzymanie chodników bezpośrednio przylegających do posesji, polegające na uprzątnięciu zanieczyszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych ), 1.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1.2.1. Pieniądzu, 1.2.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.2.3. Gwarancjach bankowych, 1.2.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.2.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1.3.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 1.3.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 1.3.3. kwotę gwarancji, 1.3.4. termin ważności gwarancji, 1.3.5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni Zamawiającemu, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.4. Postanowienia określone w pkt. 1.3. stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt. od 1.2. i 1.5. 1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr Bank Spółdzielczy w Rzepinie Nr 78 8371 0009 0001 8119 2000 0080, z adnotacją: Wadium - Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Rzepin oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rzepin w okresie od 15.11.2014 do 14.11.2017 r. 1.6. Wadium w innej niż pieniądz, dopuszczonej przez Zamawiającego formie-formach, Wykonawca może dołączyć do oferty pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej, opisanej kopercie (nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium -Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Rzepin oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rzepin w okresie od 15.11.2014 do 14.11.2017 r. w sposób umożliwiający jego przyjęcie przez Zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty, w której znajduje się oferta. W celu potwierdzenia wniesienia wadium, Wykonawca zobowiązany jest przy złożeniu oryginału, zażądać potwierdzenia na dostarczonej przez siebie kopii dokumentu. 1.7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 1.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1.9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we ofercie, lub 1.9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 1.9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub 1.9.4. odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni Zamawiającemu, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzepin.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach