Przetargi.pl
„Bieżące sukcesywne wykonywanie prac geodezyjnych dla Gminy Kobylnica w latach 2021-2022”

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
    REGON: 36569688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl, http://bip.kobylnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące sukcesywne wykonywanie prac geodezyjnych dla Gminy Kobylnica w latach 2021-2022”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. bieżącego sukcesywnego wykonywania prac geodezyjnych dla Gminy Kobylnica w latach 2021 – 2022. 3.2 Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica oraz z budżetu Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy. 3.3 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace geodezyjne, tj.: 1) podział działki na dwie działki, 2) podział działki na więcej niż dwie działki – dodatek za kolejną wydzieloną działkę, 3) wznowienie granic działki do 4 pkt, 4) wznowienie granic działki od 5 do 12 pkt, 5) wznowienie granic działki powyżej 13 pkt, 6) rozgraniczenie działki, 7) dokonanie zmiany użytków, 8) sporządzenie mapy do celów planistycznych – cena za każdy rozpoczęty hektar, 9) sporządzenie mapy do celów projektowych obiektu liniowego o szerokości pasa do 75 mb i długości pasa - do 1,0 km, 10) sporządzenie mapy do celów projektowych obiektu liniowego o szerokości pasa do 75 mb i długości pasa powyżej 1,0 km – dodatek za każdy kolejny rozpoczęty kilometr, 11) aktualizację mapy do celów projektowych obiektu liniowego o szerokości pasa do 75 mb i długości pasa - do 1,0 km, 12) aktualizację mapy do celów projektowych obiektu liniowego o szerokości pasa do 75 mb i długości pasa powyżej 1,0 km - dodatek za każdy kolejny rozpoczęty kilometr, 13) sporządzenie mapy do celów projektowych działki o powierzchni do 0,5 ha, 14) sporządzenie mapy do celów projektowych działki o powierzchni od 0,5 ha do 1,0 ha, 15) sporządzenie mapy do celów projektowych działki o powierzchni powyżej 1,0 ha - dodatek za każdy kolejny rozpoczęty hektar, 16) aktualizację mapy do celów projektowych działki o powierzchni do 0,5 ha, 17) aktualizację mapy do celów projektowych działki o powierzchni od 0,5 ha do 1,0 ha, 18) aktualizację mapy do celów projektowych działki o powierzchni działki powyżej 1,0 ha – dodatek za każdy kolejny rozpoczęty hektar, 19) wytyczenie i sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu użyteczności publicznej o powierzchni do 0,5 ha, 20) wytyczenie i sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu użyteczności publicznej o powierzchni od 0,5 ha do 1,0 ha, 21) wytyczenie i sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu liniowego do 0,5 km, 22) wytyczenie i sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu liniowego o długości powyżej 0,5 km, 23) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu użyteczności publicznej o powierzchni do 0,5 ha, 24) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu użyteczności publicznej o powierzchni od 0,5 ha do 1,0 ha, 25) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu liniowego o długości do 0,5 km, 26) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu liniowego o długości powyżej 0,5 km, 27) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej przyłącza. 3.4 Przedmiot zamówienia w zakresie szacowanego zapotrzebowania został opisany w formularzu cenowym, stanowiącym Załączniku Nr 1a do SIWZ. 3.5 Ilości prac geodezyjnych wskazanych w Załączniku Nr 1a do SIWZ są ilościami szacunkowymi w okresie realizacji zamówienia i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie realizowanych prac geodezyjnych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3.6 Wykonawca przy opracowaniu mapy do celów projektowych, poza elementami stanowiącymi treść mapy zasadniczej łącznie z granicami władania (własności) nieruchomości (działek), zobowiązany jest uwzględnić: 1) opracowane geodezyjnie linie rozgraniczające teren o różnym przeznaczeniu, linie zabudowy oraz osie ulic, dróg itp., jeżeli zostały ustalone w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym w szczególności kilometraż dróg, przekroje poprzeczne istniejących dróg co 20 ÷ 50 m (gęstość przekroi należy uzgodnić z Zamawiającym); 2) usytuowanie zieleni wysokiej ze wskazaniem pomników przyrody, w tym w szczególności należy zinwentaryzować wszystkie drzewa (nie dotyczy lasu), 3) usytuowanie innych obiektów, w tym w szczególności rowy i cieki wodne (w pełnym zakresie, w tym rzędne dna), urządzenia wodociągowe (hydranty, studnie, zasuwy) i kanalizacji (w pełnym zakresie), w tym szczegółowe inwentaryzacje (średnica, rzędna dna, rzędna góry) istniejących studzienek kanalizacyjnych, średnice sieci (w pełnym zakresie, w tym w miarę możliwości rzędne posadowienia), rzędne wylotów kanalizacji deszczowej, skrajnie obiektów mostowych (poziome i pionowe), ogrodzenia (furtki, bramy) w podziale na trwałe i nietrwałe, sygnalizacje świetlne, bariery drogowe, znaki drogowe, wszystkie elementy zagospodarowania terenu trwale związane z gruntem (w tym m.in. wiaty, elementy urządzeń sportowych i zabawowych, elementy małej architektury, piłkochwyty, itp.) 4) inne szczegóły wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z celem wykonywanej pracy. 3.7 W toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane usługi w oparciu o potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego protokoły przekazania dokumentacji i ceny jednostkowe zadeklarowane w formularzu cenowym. 3.8 Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia wykonywana będzie na rzecz: 1) Gminy Kobylnica - adres: Główna 20, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 858 62 00, e-mail: kobylnica@kobylnica.pl 2) Centrum Usług Wspólnych - adres: ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 841 59 12,e-mail: cuw@kobylnica.pl 3.9 Przedmiot zamówienia wykonywany będzie sukcesywnie na zlecenie każdego z płatników, o których mowa w pkt 3.8 SIWZ, w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu oferty, od minimalnie 20 dni do maksymalnie 30 dni roboczych od daty zgłoszenia, przekazanego np. pisemnie, faksem, drogą elektroniczną, lub ustnie – zgodnie z terminem podanym w pkt 2 formularza oferty, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Uwaga: Termin wykonania jest jednym z kryteriów oceny ofert. Każdorazowo, każdy z płatników, o których mowa w pkt 3.8 SIWZ w miarę jego bieżących potrzeb, wskaże usługę do realizacji w zleceniu przekazanym do Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy) w jednej z form wskazanych w zdaniu poprzednim. Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić Zamawiającemu (np. faksem lub drogą elektroniczną) fakt otrzymania ww. zlecenia w dniu jego przekazania. 3.10 Przedmiot zamówienia opisany w pkt 3.3 ppkt 8 – 27 należy dostarczyć Zamawiającemu w następującej formie: 1) mapy do celów planistycznych, stanowiące przedmiot zamówienia określony w pkt 3.3 ppkt 8 powyżej: a) w formie kalki – w ilości 1 egzemplarza oraz b) w wersji cyfrowej zapisanej na płycie CD, edytowalnej w formacie DWG, DXF, JPG) wraz z potwierdzeniem za zgodność wersji w formie kalki i cyfrowej edytowalnej dla potrzeb uzgodnień projektowych; 2) mapy do celów projektowych, stanowiące przedmiot zamówienia określony w pkt 3.3 ppkt 9 – 18 powyżej: a) w formie kalki – w ilości 1 egzemplarza oraz b) w wersji cyfrowej zapisanej na płycie CD, edytowalnej w formacie DWG, DXF, JPG) wraz z potwierdzeniem za zgodność wersji w formie kalki i cyfrowej edytowalnej dla potrzeb uzgodnień projektowych; 3) inwentaryzacje geodezyjne powykonawcze, stanowiące przedmiot zamówienia określony w pkt 3.3 ppkt 19 – 27 powyżej: a) w formie papierowej – w ilości 3 egzemplarzy oraz b) w wersji cyfrowej zapisanej na płycie CD, edytowalnej w formacie DWG, JPG) wraz z potwierdzeniem za zgodność wersji w formie papierowej i cyfrowej edytowalnej. 3.11 W przypadku stwierdzenia, że prace geodezyjne wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 3.12 Zamawiający zastrzega, możliwość dokonywania przesunięć ilościowych usług w stosunku do ilości wskazanych w Załączniku Nr 1a do SIWZ, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu. 3.13 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.14 Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule. 3.15 Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem prac geodezyjnych. 3.16 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, innych dokumentów, - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj pracy oraz zakres obowiązków pracownika. 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 3.18 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia lub oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 3.19 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności. 3.20 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71332000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału, sporządzone według Załącznik Nr 2 do SIWZ – w oryginale, 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone według Załącznik Nr 3 do SIWZ – w oryginale, Uwaga: W/w oświadczenia będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie do działania w imieniu danego podmiotu; w przypadku ustanowienia pełnomocnika. Do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy; Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza; 4) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 5 do SIWZ – w oryginale (jeśli dotyczy). 7.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 7.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach wskazanych w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. 7.4 Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów – pisemnego zobowiązania tych podmiotów zgodnie z treścią (Załącznika Nr 5 do SIWZ), które określa w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach