Przetargi.pl
Bieżące remonty, konserwacje i utrzymanie dróg na terenie Gminy Jedlińsk w 2019 r.

Gmina Jedlińsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-660 Jedlińsk, ul. Warecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 213 087 , fax. 483 213 021
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlińsk
    ul. Warecka 19
    26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie
    tel. 483 213 087, fax. 483 213 021
    REGON: 67022376400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty, konserwacje i utrzymanie dróg na terenie Gminy Jedlińsk w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na : „Bieżące remonty, konserwacje i utrzymanie dróg na terenie Gminy Jedlińsk w 2019 r.” Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części : Część I Bieżące remonty, konserwacje i utrzymanie dróg na terenie Gminie Jedlińsk w roku 2019 przy użyciu kruszywa. - Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące cząstkowe odcinków nawierzchni dróg gruntowych, uzupełnienie ubytków nawierzchni gruntowych, obejmujące zakup kruszywa, dostarczenie w miejsce wbudowania, równanie nawierzchni drogi, równomierne rozgarnięcie kruszywa sprzętem mechanicznym z zagęszczeniem na odcinkach dróg na terenie gminy Jedlińsk, ścinkę poboczy, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie, profilowanie nawierzchni gruntowych, formowanie poboczy, uzupełnienie i umocnienie ubytków w poboczach kruszywem; wykonanie remontu, naprawy przepustów drogowych. Naprawa dróg polegała będzie na miejscowym (punktowym) rozłożeniu warstwy wbudowywanego kruszywa, zasypaniu dziur, wyrw i nierówności występujących w drogach z równoczesnym wyrównaniem, wyprofilowaniem oraz zagęszczeniem kruszywa, jak również na ciągłym rozłożeniu warstwy kruszywa na całej szerokości i długości naprawianego odcinka drogi, wyrównaniu rozłożonego kruszywa, wyprofilowaniu i zagęszczeniu. Przewiduje się zastosowanie kruszywa dolomitowego w ilości łącznej 3 000 ton, o frakcji 0 - 31,5 mm spełniającego polskie i europejskie normy jakości. Kruszywo powinno spełniać obowiązujące normy i posiadać odpowiedni atest. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Wykaz prac w zakresie utrzymania dróg dla części 1 oraz przykładowe ilości zawarte są w załączniku nr 1A. Określone w tabeli stanowiącej załącznik nr 1A ilości planowanych robót są ilościami szacunkowymi i służą przede wszystkim do wyboru najkorzystniejszej oferty i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości rzeczywistych robot zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane prace wg cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub rozszerzenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w zależności od bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego. Remonty przy użyciu kruszywa obejmą miedzy innymi odcinki dróg: dz. ew. nr 910 Bierwce, dz. ew. nr 39 Boża Wola, dz. ew. nr 215 Czarny Ług, dz. ew. nr 36 Górna Wola, dz. ew. nr 153 i 57 i 187 i 444/3 Gutów, dz. ew. nr 380 i 164 Lisów, dz. ew. nr 153 i 150 Mokrosęk, dz. ew. nr 85 Piaseczno. Remonty przepustów obejmą przepusty na drogach w sołectwach Jeziorno dz. nr ew. 54, Kruszyna dz. nr ew. 69 i 468. oraz inne przepusty wymagające bieżących remontów. Szerokość dróg podlegających remontom, równaniu to maksymalnie 5 metrów. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w okresie od podpisania umowy do 29.11.2019r. na podstawie osobnych zleceń. Rozliczenie kosztorysem powykonawczym. -Zakres robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonywania lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym zlecaniu określanych robót. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany formy udzielania zleceń na pisemną, bez konieczności akceptacji tej zmiany przez Wykonawcę. Materiały, narzędzia i sprzęt potrzebne do wykonania napraw zapewni Wykonawca. Podmiot realizujący dostawy zobowiązany jest do przedstawienia do rozliczenia potwierdzeń od Zamawiającego na dokumentach WZ, ponadto przedłożenia potwierdzenia materiałowego przewozowego i załącza je do faktur. -Rozliczenie za wykonane roboty będzie wg faktycznie wykonanych jednostek rzeczowych robót (obmiar) po cenach jednostkowych zaoferowanych w ofercie przetargowej. Zamawiający zastrzega, że przewidziane w SIWZ ilości robót są szacunkowe - przewidywane, służące do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczna ilość robót do wykonania uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych przez Zamawiającego. W przypadku zlecenia do wykonania robót o ilości mniejszej niż przewidywana, Wykonawca nie będzie w związku z tym uprawniony do wnoszenia roszczeń. -Zamawiający nie limituje ilości zleceń w trakcie realizacji umowy, a także nie limituje ilości poszczególnych robót w ramach zleceń. -Rozliczenie poszczególnych części na podstawie odrębnych kosztorysów powykonawczych przygotowanych przez Wykonawcę -Wykonawca, w przypadku zlecenia przez Zamawiającego, wykona roboty, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót i nie zostały wycenione w ofercie Wykonawcy, a także nie zostały opisane w umowie lub STWiORB, jako roboty niepodlegające odrębnemu rozliczeniu, tzn. zawarte w poszczególnych cenach jednostkowych, a są konieczne do prawidłowej realizacji i ukończenia przedmiotu umowy. Część II Bieżące remonty cząstkowe, konserwacje i utrzymanie dróg na terenie Gminie Jedlińsk w roku 2019 z użyciem żużla kotłowego Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące odcinków dróg w tym dojazdowych do pól i łąk z użyciem żużla kotłowego, naprawy dróg gruntowo – żużlowych, uzupełnienie ubytków nawierzchni gruntowych, obejmujące zakup żużla kotłowego, dostarczenie w miejsce wbudowania, równanie nawierzchni drogi, równomierne rozgarnięcie żużla kotłowego sprzętem mechanicznym z zagęszczeniem na odcinkach dróg na terenie gminy Jedlińsk i wbudowanie. Zastosowanie żużla kotłowego w ilości 1 000 ton – materiał dopuszczony do utwardzania powierzchni terenów zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11maja 2015 r. w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami (Dz. U. z 2015 r. poz. 796). Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, itp.) Żużel powinien być dostarczony środkiem transportu przez Wykonawcę i wyładowany na drogi gruntowe wskazane przez Zamawiającego. Wykaz prac w zakresie utrzymania dróg przy użyciu żużla kotłowego oraz przykładowe ilości przedstawia tabela załącznik nr 1B. Określone w tabeli załącznik nr 1B ilości planowanych robót są ilościami szacunkowymi i służą pomocniczo do wyboru najkorzystniejszej oferty i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości rzeczywistych robot zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane prace wg cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub rozszerzenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w zależności od bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego. Remonty obejmą miedzy innymi odcinek drogi: dz. ew. nr 215 Czarny Ług. Szerokość dróg podlegających remontom, równaniu to maksymalnie 5 metrów. Żużel powinien być dostarczony odpowiednim środkiem transportu i wyładowany i zabudowany na drogach wskazane przez Zamawiającego. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 29.11.2019r. -Szczegółowy zakres robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonywania lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym (pisemnym, mailowym telefonicznym) zlecaniu określanych robót. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany formy udzielania zleceń na pisemną, bez konieczności akceptacji tej zmiany przez Wykonawcę. Materiały, narzędzia i sprzęt potrzebne do wykonania napraw zapewni Wykonawca. Podmiot realizujący dostawy zobowiązany jest do przedstawienia do rozliczenia potwierdzeń od Zamawiającego na dokumentach WZ, ponadto przedłożenia potwierdzenia materiałowego przewozowego i załącza je do faktur. -Rozliczenie za wykonane roboty będzie wg faktycznie wykonanych jednostek rzeczowych robót (obmiar) po cenach jednostkowych zaoferowanych w ofercie przetargowej. Zamawiający zastrzega, że przewidziane w SIWZ ilości robót są szacunkowe – przewidywane, służące do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczna ilość robót do wykonania uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych przez Zamawiającego. W przypadku zlecenia do wykonania robót o ilości mniejszej niż przewidywana, Wykonawca nie będzie w związku z tym uprawniony do wnoszenia roszczeń. -Zamawiający nie limituje ilości zleceń w trakcie realizacji umowy, a także nie limituje ilości poszczególnych robót w ramach zleceń. Rozliczenie kosztorysem powykonawczym. Wykonawca, w przypadku zlecenia przez Zamawiającego, wykona roboty, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót i nie zostały wycenione w ofercie Wykonawcy, a także nie zostały opisane w umowie lub STWiORB, jako roboty niepodlegające odrębnemu rozliczeniu, tzn. zawarte w poszczególnych cenach jednostkowych, a są konieczne do prawidłowej realizacji i ukończenia przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I i II - Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7.16 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy w formie oryginału sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie załączy Formularza ofertowego oferta zostanie potraktowana jako niezgodna z treścią SIWZ i zostanie odrzucona. UWAGA !!!!! wraz w formularzem ofertowym należy złożyć załącznik nr 1 (A- jeśli wykonawca składa ofertę na część I, B- jeśli wykonawca składa ofertę na część II) b) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 7.17 Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. 7.18 Na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia: a) nazwa, adres, numer telefonu i faksu wykonawcy, b) GMINA Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk OFERTA – „Bieżące remonty, konserwacje i utrzymanie dróg na terenie Gminy Jedlińsk w 2019 r.” Nie otwierać przed dniem 29.05.2019 r. do godz. 10.15 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku któregokolwiek z wymaganych informacji oraz za zdarzenia mogące wnikać z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem, a w przypadku składania oferty pocztą kurierską – jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach