Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej ogłasza przetarg
- Adres: 41-803 Zabrze, Kasprowicza
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 277 68 00 , fax. 32 277 68 01
- Data zamieszczenia: 2018-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
Kasprowicza 8
41-803 Zabrze, woj. śląskie
tel. 32 277 68 00, fax. 32 277 68 01
REGON: 24278353000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdii.zabrze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Zabrze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Zabrze na zlecenie Zamawiającego. Roboty obejmują w szczególności: • roboty rozbiórkowe nawierzchni drogowych, wjazdów, chodników, krawężników i obrzeży tramwajowych wraz z załadunkiem, odwozem i zgodnym z prawem składowaniem (zagospodarowaniem) odpadów oraz poniesieniem opłat za składowisko; • roboty rozbiórkowe elementów składowych kanalizacji (kanałów, studzienek, wpustów deszczowych) lub zagospodarowania terenu (ogrodzenia, mała architektura) wraz z załadunkiem, odwozem i zgodnym z prawem składowaniem (zagospodarowaniem) odpadów oraz poniesieniem opłaty za składowisko; • roboty ziemne (wykopy i zasypy wraz z odwodnieniem, umocnieniami, zabezpieczeniami, badaniami); • roboty drogowe odtworzenia nawierzchni drogowych, wjazdów, chodników, krawężników i obrzeży trawnikowych; • humusowanie i odtworzenie terenów trawiastych po robotach; • roboty instalacyjne dla wpustów deszczowych; • roboty instalacyjne dla studni kanalizacyjnych; • roboty instalacyjne dla kanałów (przyłączy) deszczowych; • naprawę uszkodzeń punktowych (zapadlisk); • renowację studni metodą chemii budowlanej; • roboty instalacyjne – bezwykopową naprawę kanałów metodami nieniszczącymi; • roboty instalacyjne – bezwykopową naprawę kanałów metodami niszczącymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tabela cen jednostkowych, część III SIWZ – PROGRAM FUNKCJONALNO UŻYTKOWY oraz część IV wzór umowy. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2021r. lub do czasu wykorzystania wartości umownej (w zależności od tego co nastąpi wcześniej) Gwarancja i rękojmia: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego za prace wykonane w roku kalendarzowym objętym protokołem odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz.U 2016r, poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski 65 1050 1230 1000 0023 6062 8552
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: - Oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda: - oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt. 8.1. SIWZ – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ponadto do oferty należy dołączyć: - Załącznik A. OFERTA; - Załącznik A.1 Sposób wyliczenia ceny ofertowej brutto; - Wypełniona Tabelę cen jednostkowych (załącznik D wg Spisu zawartości oferty) - Potwierdzenie wniesienia wadium; - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. - dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec” z podziałem na zadania
Dodano: 2024-07-09 - „Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
Dodano: 2024-07-05 - Budowa kanalizacji w miejscowości Bojszów przy ul. Dąbrówki wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec
Dodano: 2024-07-01 - "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
Dodano: 2024-06-13 - Budowa i przebudowa sieci wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnych na terenie Gminy Pawłowice
Dodano: 2024-06-07 - Wymiana sieci wodociągowej w Gminie Wojkowice
Dodano: 2024-06-06 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzanowice etap III”
Dodano: 2024-05-20 - „Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
Dodano: 2024-05-06 - Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Ogrodzona
Dodano: 2024-04-17 - „Remonty bieżące kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice”
Dodano: 2024-02-22