Gmina Miejska Lubawa ogłasza przetarg
- Adres: 14-260 Lubawa, Rzepnikowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 455 300 , fax. 896 452 558
- Data zamieszczenia: 2019-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubawa
Rzepnikowskiego 9A
14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 455 300, fax. 896 452 558
REGON: 51074347900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie w 2020 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w mieście Lubawa w 2020 roku. Wykaz ulic objętych pracami będącymi przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamawiania, SST (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiarach (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wzorze umowy wraz załącznikami. 2. Zakres prac obejmuje remonty w zakresie: 2.1. Drogi gruntowe (utwardzone i nieutwardzone): a) profilowanie i naprawa za pomocą równiarki i walca gumowego, b) profilowanie i naprawa za pomocą koparki, c) remonty nawierzchni tłuczniem drogowym, 2.2. Drogi o nawierzchni asfaltowej i betonowej: a) remonty ulic masą asfaltową na gorąco z wycinaniem asfaltu wraz z zawałowaniem walcem stalowym, b) remonty ulic masą asfaltową na zimno z wycinaniem asfaltu wraz z zawałowaniem walcem stalowym, c) remonty ulic masą asfaltową na gorąco bez wycinania asfaltu wraz z zawałowaniem walcem stalowym, d) remonty ulic masą asfaltową na zimno bez wycinania asfaltu wraz z zawałowaniem walcem stalowym, e) przełożenie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej, f) remonty ulic mieszanką betonową, g) wymiana krawężników drogowych, h) układanie płyt drogowych, i) kucie betonu, j) plantowanie powierzchni pobocza. 2.3. Chodniki: a) układanie chodnika z kostki pol-bruk, wraz z obrzeżem chodnikowym, b) układanie chodnika z płyt chodnikowych, wraz z obrzeżem chodnikowym, c) przełożenie chodnika z płyt betonowych, d) przełożenie chodnika z kostki pol-bruk, e) przełożenie chodnika z płyt kamiennych, f) przełożenie chodnika z kostki kamiennej, g) przełożenie chodnika z trylinki, h) przełożenie obrzeży betonowych. 2.4. Oznakowanie pionowe dróg: a) prostowanie znaków drogowych, b) ustawianie nowego oznakowania pionowego. 2.5. Oznakowanie poziome dróg - malowanie oznakowania poziomego na jezdni. 2.6. Inne roboty związane z pasem drogowym: a) regulacja studzienek kanalizacyjnych, b) oczyszczenie wpustów ulicznych. 3. Wykonawca ma obowiązek co najmniej raz w miesiącu dokonać przeglądu stanu technicznego oznakowania pionowego, chodników i dróg w mieście, zgodnie z wykazem ulic (załącznik nr 6 do SIWZ). W razie stwierdzenia nieprawidłowości, Wykonawca informuje o tym Zamawiającego. 4. Wykonawca wykonuje prace oraz kupuje nowe oznakowanie w uzgodnieniu i na pisemne zlecenie Zamawiającego. 5. Wykonawca wykonuje prace na każde zlecenie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż ustalony z Zamawiającym, przy czym termin wykonania napraw na zgłoszenie awaryjne ustalony zostanie zgodnie z ofertą wykonawcy. Zlecenie napraw awaryjnych następuje w formie teleinformatycznej (telefon, faks, e-mail). 6. Wykonawca zobowiązany jest dysponować wolnym placem o powierzchni min. 300m2 na przechowywanie ewentualnych materiałów rozbiórkowych Zamawiającego (płyty chodnikowe, kostka betonowa, krawężniki betonowe, obrzeża chodnikowe itp.) oraz budynek gospodarczy na przechowywanie materiałów Zamawiającego (znaków pionowych, zapór drogowych itp.). 7. Wykonawca realizuje roboty z materiałów i urządzeń własnych lub powierzonych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty, aprobaty, certyfikaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania jakości i ilości zastosowanych materiałów. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 4 - projekcie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1do SIWZ, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, c) Kosztorys ofertowy elementów scalonych, z wyszczególnieniem ilości, ceny jednostkowej i wartość dla poszczególnych pozycji opracowany na podstawie przedmiaru robót, d) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. e) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. f) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na drogach na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku
Dodano: 2024-03-26 - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : Przebudowa drogi (nawierzchni) ulic Zygmunta Starego, Księcia Witolda, Mieszka I, Królowej Bony i Władysława Jagiełły w Jonkowie
Dodano: 2024-02-28 - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : Przebudowa drogi (nawierzchni) ulic Zygmunta Starego, Księcia Witolda, Mieszka I, Królowej Bony i Władysława Jagiełły w Jonkowie
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa ulic Łąkowej i Zielnej w Piszu w ramach zadań budżetowych pn.: „Przebudowa ulicy Łąkowej w Piszu”, „Przebudowa ulicy Zielnej w Piszu”
Dodano: 2024-02-16 - Remont ulicy Wąglickiej w Piszu
Dodano: 2023-12-27 - Remont drogi Snopki - Wąglik
Dodano: 2023-11-29 - Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej nr 101030N w miejscowości Adamowo
Dodano: 2023-11-08 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 2 części
Dodano: 2023-10-18 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 213062N (UL. SOSNKOWSKIEGO) W OSTRÓDZIE
Dodano: 2023-10-13 - Roboty w zakresie nakładek, remontów cząstkowych i oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-09-20