Przetargi.pl
Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich i powiatowych w mieście Lubawa w roku 2011

Burmistrz Miasta Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6455300 , fax. 089 6452558
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubawa
    ul. Rzepnikowskiego 9a 9a
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6455300, fax. 089 6452558
    REGON: 51001158900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich i powiatowych w mieście Lubawa w roku 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Zakres prac obejmuje remonty w zakresie: 3.3.1. DROGI: 1)Drogi gruntowe (utwardzone i nieutwardzone): a)profilowanie i naprawa za pomocą równiarki i walca gumowego b)profilowanie i naprawa za pomocą koparki i spycharki c)remonty nawierzchni tłuczniem drogowym d)remonty nawierzchni sjenitem drogowym 2)Drogi o nawierzchni asfaltowej i betonowej: a)remonty ulic masą asfaltową na gorąco z wycinaniem asfaltu wraz z zawałowaniem walcem stalowym b)remonty ulic masą asfaltową na zimno z wycinaniem asfaltu wraz z zawałowaniem walcem stalowym c)remonty ulic masą asfaltową na gorąco bez wycinania asfaltu wraz z zawałowaniem walcem stalowym d)remonty ulic masą asfaltową na zimno bez wycinania asfaltu wraz z zawałowaniem walcem stalowym e)remonty ulic mieszanką betonową f)wymiana krawężników drogowych 3.3.2. CHODNIKI a)układanie chodnika z kostki pol-bruk, wraz z obrzeżem chodnikowym b)układanie chodnika z płyt chodnikowych, wraz z obrzeżem chodnikowym c)przełożenie chodnika z płyt betonowych d)przełożenie chodnika z kostki pol-bruk e)przełożenie chodnika z trylinki f)przełożenie obrzeży betonowych 3.3.3. OZNAKOWANIE PIONOWE I POZIOME DRÓG 1)Oznakowanie pionowe: a)prostowanie znaków drogowych b)ustawianie nowego oznakowania pionowego 2)Oznakowanie poziome: a)malowanie oznakowania poziomego na jezdni 1.2.Wykonawca ma obowiązek co najmniej raz w miesiącu dokonać przeglądu stanu technicznego oznakowania pionowego, chodników i dróg w mieście, zgodnie z wykazem ulic (załącznik nr 8 do SIWZ). W razie stwierdzenia nieprawidłowości, Wykonawca infor­muje o tym Zamawiającego. 1.3.Wykonawca wykonuje prace oraz kupuje nowe oznakowanie w uzgodnieniu i na pisemne zlecenie Zamawiającego, po przedłożeniu w siedzibie Zamawiającego obmiaru robót. 1.4.Wykonawca wykonuje prace na każde zlecenie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż ustalony z Zamawiającym, przy czym termin wykonania drobnych napraw takich jak prostowanie znaków drogowych ustala się na 2 dni od zlecenia. Zlecenie prac następuje w formie pisemnej. 1.5.Wykonawca zobowiązany jest dysponować wolnym placem o powierzchni min. 150m2 na przechowywanie ewentualnych materiałów rozbiórkowych Zamawiającego (płyty chod­ni­kowe, kostka betonowa, krawężniki betonowe, obrzeża chodnikowe itp.). 1.6.Wykonawca realizuje roboty z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty, aprobaty, certyfikaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania jakości i ilości zastosowanych materiałów. 1.7.Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania umowy w odstępach czasu zawartych w harmonogramie robót, do naprawy wszystkich publicznych dróg gruntowych za pomocą równiarki oraz walca gumowego. Przed przystąpieniem do wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia liczby godzin pracy sprzętu jw. z Zamawiającym i uzyskania zlecenia na wykonanie robót. 1.8.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania i zweryfikowania przedmiotu zamówienia w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.500 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach