Przetargi.pl
BIEŻĄCE OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH NA TERENIE MIASTA SŁUPSKA.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH NA TERENIE MIASTA SŁUPSKA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Zakres usługi obejmuje opróżnianie koszy ulicznych przez cały rok, z podziałem na okres letni i okres zimowy; Za okres letni uważa się okres od dnia 16 kwietnia do dnia 15 listopada. Pozostały okres traktowany jest jak okres zimowy; 2) Kosze uliczne należy opróżniać w taki sposób, aby nie były przepełnione oraz oczyścić (łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem) ich bezpośrednie sąsiedztwo z odpadów i innych zanieczyszczeń w odległości nie mniejszej niż 1 m wokół kosza; Odległość uprzątnięcia odpadów i innych zanieczyszczeń wokół kosza stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40 % i będzie oceniana zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale XIV SIWZ; 3) W ramach usługi opróżniania koszy przestawienie kosza ulicznego w obrębie 10 m od jego pierwotnej lokalizacji. O konieczności przestawienia kosza Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę pisemnie lub mailowo; 4) Kosze uliczne: a) o pojemności 35 litrów, b) o pojemności 60 litrów, c) na odchody zwierzęce będą opróżniane: - w okresie letnim odpowiednio: codziennie, dwukrotnie w tygodniu (w poniedziałek i w piątek) i trzykrotnie w tygodniu (w poniedziałek, w środę i w piątek), - w okresie zimowym odpowiednio: dwukrotnie w tygodniu (w poniedziałek i w piątek) i trzykrotnie w tygodniu (w poniedziałek, w środę i w piątek) zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 5) Prace związane z opróżnianiem koszy należy zakończyć do godziny 9:00; 6) W koszach rozmieszczonych w centrum miasta tj. opróżnianych codziennie należy w ich wnętrzu umieścić worek foliowy na odpady; 7) Wykaz koszy ulicznych objętych usługą opróżniania z określeniem ich rodzaju, pojemności i lokalizacji stanowi załącznik nr 10 do SIWZ; 8) Ilość koszy wykazana w załączniku nr 10 do SIWZ może ulec zmianie. Zamawiający przewiduje sukcesywny zakup nowych koszy ze środków własnych. 2. INFORMACJE OGÓLNE I WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Wykonawca zobowiązany jest: a) do załadunku i przekazania zebranych nieczystości (odpadów) do właściwych miejsc ich zagospodarowania zgodnie z posiadanym zezwoleniem w tym zakresie. Wywóz nieczystości (odpadów) z wszystkich koszy powinien być dokonany pojazdem bezpylnym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast, b) do naprawienia uszkodzonych z winy Wykonawcy koszy wskutek niewłaściwej eksploatacji i ich opróżniania lub wymiany koszy (zakupienia nowych) na własny koszt, c) do wyposażenia stanowiska dyspozytorskiego w bezpośrednią łączność telefoniczną z Zamawiającym, d) patrolowania i kontrolowania stanu koszy w zakresie czynności stanowiących przedmiot zamówienia i przekazywania na bieżąco informacji Zamawiającemu w uzgodnieniu z Zamawiającym, e) do ustalenia z Zamawiającym do dnia 30 każdego miesiąca faktycznej ilości koszy objętych przedmiotem zamówienia, f) do przekazywania Zamawiającemu do 10 dnia każdego miesiąca do godziny 15:00 raportu (w formie pisemnej) o stanie technicznym wszystkich koszy ulicznych; 2) prace będące przedmiotem zamówienia uważa się za niewykonane w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego przepełnienia koszy, zalegania wokół nich nieczystości (odpadów i innych zanieczyszczeń), niewłaściwego stanu technicznego i estetycznego koszy lub braku więcej niż 10 % ogólnej ilości koszy wyszczególnionych w załączniku nr 10 do SIWZ z winy Wykonawcy; 3) stan techniczny i estetyka wszystkich koszy musi być nienaganna. W przypadku całkowitej dewastacji kosza należy przy udziale osoby wyznaczonej przez Zamawiającego spisać protokół zniszczenia; 4) Zamawiający będzie zlecał w dniach poprzedzających dany miesiąc rozliczeniowy szczegółowy zakres usługi w zakresie opróżniania koszy poprzez wskazanie ilości i częstotliwości; 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jeden raz w tygodniu środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia, odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę; 6) Wykonawca będzie dysponował w terminie do 20 dni, licząc od dnia zawarcia umowy na terenie miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 10 km od granic administracyjnych miasta Słupska (odległość mierzona według wskazania licznika samochodu) zapleczem technicznym zamkniętym o powierzchni zapewniającej właściwe przechowywanie materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, wyposażonym w środki łączności i przedstawi oświadczenie o dysponowaniu ww. zapleczem wraz ze wskazaniem dokładnego adresu; data złożenia Zamawiającemu oświadczenia zostanie uznana jako wywiązanie się z zobowiązania w tym zakresie; 7) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonania bądź nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia. Wykonawca będzie ponosił też odpowiedzialność za inne działania lub zaniechania pracowników świadczących niniejszą usługę i osób trzecich, którymi będzie posługiwał się w celu wykonania niniejszego zamówienia oraz będzie ponosił pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników świadczących niniejszą usługę i osób trzecich, wynikające bezpośrednio z wykonywanych prac, spowodowane z winy Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 120 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód; 8) Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi; 9) Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym prace w terenie odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy; 10) pojazdy w trakcie wykonywania usługi będą oznakowane ostrzegawczym światłem błyskowym i będą posiadały logo Wykonawcy; 11) pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia/kwalifikacje; 12) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; 13) organizacja prac podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi; 14) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia; 15) Wykonawca zobowiązuje się do starannego, należytego i terminowego wykonania całości wymaganych prac i obowiązków w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia; 16) kontrolowanie wykonania przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników ZIM w Słupsku. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny faks, e-mail) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli; 17) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji zamówienia minimum 2 osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, wykonujące czynności polegające na zebraniu nieczystości luźnych lub zamieceniu wokół koszy. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy/(ów) przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, stanowiący dokument o zatrudnieniu, ze wskazaniem imienia i nazwiska tych osób i czynności jakie będą wykonywać oraz przedłoży do wglądu, na żądanie Zamawiającego, kopie umów o pracę zawarte pomiędzy Wykonawcą a osobami wymienionymi w wykazie. W przypadku zmiany w zatrudnieniu osoby skierowanej do wykonywania wymaganych prac w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo aktualizować wykaz i przedkładać go na bieżąco Zamawiającemu, przedstawiając jednocześnie do wglądu, na żądanie Zamawiającego, kopie umów o pracę wynikające ze zmian w zatrudnieniu. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie posiadania aktualnego: 1) wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1289), 2) zezwolenia na transport odpadów wydanego przez Starostę właściwego miejscowo, względem siedziby lub zamieszkania Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca musi zapewnić posiadanie uprawnień wynikających z odpowiednich zezwoleń oraz wpisów do właściwych rejestrów przez cały okres realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) pkt 1 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III.3) niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4 niniejszego ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach