Przetargi.pl
BIEŻĄCE OPRÓŻNIANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH NA TERENIE MIASTA SŁUPSKA.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2017-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE OPRÓŻNIANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH NA TERENIE MIASTA SŁUPSKA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. "Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych na terenie miasta Słupska", który został podzielony na dwie części (zadanie nr 1 i nr 2): 1) Część pierwsza, zwana także w dalszej treści SIWZ jako zadanie nr 1, obejmuje bieżące opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych na terenie miasta Słupska; 2) Część druga, zwana także w dalszej treści SIWZ jako zadanie nr 2, obejmuje naprawę, malowanie, mycie i dezynfekcję koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych na terenie miasta Słupska. 2. Przedmiot zamówienia każdej części (zadania) określony jest w załączniku do niniejszego ogłoszenia pn. "INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH". 3. Poniżej informacje i warunki ogólne dotyczące każdej z części: 1) Wykonawca będzie dysponował w terminie do 20 dni, licząc od dnia zawarcia umowy na terenie miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 10 km od granic administracyjnych miasta Słupska (odległość mierzona według wskazania licznika samochodu) zapleczem technicznym zamkniętym o powierzchni zapewniającej właściwe przechowywanie materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, wyposażonym w środki łączności i przedstawi oświadczenie o dysponowaniu ww. zapleczem wraz ze wskazaniem dokładnego adresu; data złożenia Zamawiającemu oświadczenia zostanie uznana jako wywiązanie się z zobowiązania w tym zakresie; 2) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonania bądź nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia. Wykonawca będzie ponosił też odpowiedzialność za inne działania lub zaniechania pracowników świadczących niniejszą usługę i osób trzecich, którymi będzie posługiwał się w celu wykonania niniejszego zamówienia oraz będzie ponosił pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników świadczących niniejszą usługę i osób trzecich, wynikające bezpośrednio z wykonywanych prac, spowodowane z winy Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż: a) 120 000 PLN na zadanie nr 1, dla jednej i wszystkich szkód, b) 80 000 PLN na zadanie nr 2, dla jednej i wszystkich szkód. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części (zadanie nr 1 i nr 2), winien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia, odpowiadającej łącznej wysokości kwot określonych dla każdej części; 3) Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi; 4) Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym prace w terenie odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy; 5) pojazdy w trakcie wykonywania usługi będą oznakowane ostrzegawczym światłem błyskowym i będą posiadały logo Wykonawcy; 6) pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia/kwalifikacje; 7) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1987). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; 8) organizacja prac podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi; 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia; 10) Wykonawca zobowiązuje się do starannego, należytego i terminowego wykonania całości wymaganych prac i obowiązków w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia; 11) kontrolowanie wykonania przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników ZIM w Słupsku. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny faks, e-mail) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli ; 12) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji zamówienia: a) w przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na część pierwszą (zadanie nr 1) minimum 2 osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, wykonujące czynności polegające na zebraniu nieczystości luźnych lub zamieceniu wokół koszy, b) w przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na część drugą (zadanie nr 2) minimum 1 osoby, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, wykonująca czynności polegające na rozstawieniu naprawionych, pomalowanych, umytych, zdezynfekowanych koszy. c) w przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części (zadanie nr 1 i nr 2) minimum tyle osób ile wymaganych jest dla obu części oraz w zakresie określonym w ppkt a) i b) niniejszego punktu. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy/(ów) przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówieniana podstawie umowy o pracę, stanowiący dokument o zatrudnieniu, ze wskazaniem imienia i nazwiska tych osób i czynności jakie będą wykonywać oraz przedłoży do wglądu, na żądanie Zamawiającego, kopie umów o pracę zawarte pomiędzy Wykonawcą a osobami wymienionymi w wykazie. W przypadku zmiany w zatrudnieniu osoby skierowanej do wykonywania wymaganych prac w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo aktualizować wykaz i przedkładać go na bieżąco Zamawiającemu, przedstawiając jednocześnie do wglądu, na żądanie Zamawiającego, kopie umów o pracę wynikające ze zmian w zatrudnieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części pierwszej – 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy polskich złotych 00/100), 2) dla części drugiej – 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na część pierwszą (zadanie nr 1) lub na dwie części tj. część pierwszą (zadanie nr 1) i część drugą (zadanie nr 2) za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie posiadania aktualnego: 1) wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1289), 2) zezwolenia na transport odpadów wydanego przez Starostę właściwego miejscowo, względem siedziby lub zamieszkania Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) pkt 1 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III.3) niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4 niniejszego ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach