Komunalny Zakład Budżetowy w Legionowie ogłasza przetarg
- Adres: 05-120 Legionowo, ul. Jagiellońska 13A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 774-45-95 wew. 11 , fax. 0-22 774-11-77
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Budżetowy w Legionowie
ul. Jagiellońska 13A 13A
05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 0-22 774-45-95 wew. 11, fax. 0-22 774-11-77
REGON: 00083121500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzb-legionowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunalnych administrowanych przez KZB w Legionowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunalnych administrowanych przez KZB w Legionowie wymienionych, w Załączniku nr 2 do siwz oraz w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do siwz. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania we właściwym stanie technicznym powierzone do obsługi budynki wraz z przynależnymi urządzeniami i instalacjami. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego wykonywania napraw oraz prac remontowych z całą starannością i fachowością. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713150009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 p.z.p. oraz warunki szczegółowe:1.1. Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonywaniu bieżących napraw oraz remontach ogólnobudowlanych w budynkach mieszkalnych o łącznej wartości co najmniej 150.000,00 zł netto. 1.2. Dysponują lub będą dysponować przynajmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów, o których mowa w § 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 5; 3) oświadczenie akceptujące warunki przyszłej umowy - Załącznik nr 6. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia bieżących napraw oraz remontów ogólnobudowlanych w budynkach mieszkalnych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 7, 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi wraz z kserokopiami uprawnień do wykonywania przez nich czynności oraz kserokopiami dokumentów stwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa - Załącznik nr 8, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzb-legionowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji budynku Uniwersytetu Warszawskiego tzw. Willi Szarej wraz z jego ogrodzeniem i odwodnieniem, zlokalizowanego przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 47 w Warszawie
Dodano: 2015-04-24 - Naprawa dachu na budynku warsztatu mechanicznego nr I/21/1/M
Dodano: 2015-03-26 - Konserwacja murów obronnych Starego Miasta znajdujących się na terenie Dzielnicy Śródmieście w Warszawie.
Dodano: 2015-03-12 - Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunalnych, będących własnością Gminy Nowy Dwór Maz. administrowanych przez ZBK Sp. z o.o. w Nowym Dworze Maz.
Dodano: 2014-11-07 - konserwacja w branży kominiarskiej w budynkach należących w 100% do m.st. Warszawy oraz lokalach 100% własności m.st Warszawy znajdujących się w budynkach wspólnotowych na terenie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście, Administracji Domów Komunalnych nr 1,2,3,4,5,6
Dodano: 2014-10-17 - Usługi wykonywane w zakresie remontów nawierzchni dróg gruntowych Gminy Wiązowna - Nr ref. WI.271.11.2014
Dodano: 2014-03-05 - Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Maz., administrowanych przez ZBK Sp. z o.o. w Nowym Dworze Maz.
Dodano: 2013-10-30 - Usługi wykonywane w zakresie remontów nawierzchni dróg gruntowych Gminy Wiązowna
Dodano: 2013-10-23 - odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie nawisów śnieżnych, sopli i oblodzeń oraz odmrażanie i udrażnianie rynien i rur spustowych w budynkach stanowiących w 100% własność m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w terminie od dnia 01.12.2013 r. do dnia 30.04.2014 r.
Dodano: 2013-10-15 - Usługi wykonywane w zakresie remontów nawierzchni dróg gruntowych Gminy Wiązowna
Dodano: 2013-03-18